Νέο πλοίο φιλικό προς το περιβάλλον για τη U-Ming

Ένα νέο φιλικό προς το περιβάλλον, πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου κατηγορίας Post-Panamax που παραγγέλθηκε από την ταϊβανέζικη ναυτιλιακή εταιρεία U-Ming Marine Transport Corporation ονομάστηκε κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής τελετής στις 9 Μαρτίου.

Η νέα ναυπήγηση χωρητικότητας 99.990 dwt, Cemtex Excellence, κατασκευάστηκε στο ιαπωνικό ναυπηγείο Oshima Shipbuilding.

Η

τελετή της βάπτισης φιλοξενήθηκε από τον Douglas Hsu, Πρόεδρο του Ομίλου της Άπω Ανατολής στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στην Ταϊπέι, και συνδέθηκε διαδικτυακά με το ναυπηγείο Oshima Shipbuilding. Η U-Ming είναι μία από τις εννέα εταιρείες του Ομίλου που είναι εισηγμένες στο χρηματιστήριο.

Το πλοίο συνολικού όγκου 119.816 cbm αναμένεται να δρομολογηθεί επίσημα στις 14 Μαρτίου 2022, σύμφωνα με την U-Ming.

Το Cemtex Excellence έχει μήκος 235 μέτρα, πλάτος 40 μέτρα και νεκρό βάρος 99.990 μετρικούς τόνους. Είναι το πρώτο στη σειρά Post-Panamax χωρητικότητας 99.990 dwt που ναυπηγήθηκε για την U-Ming από την Oshima Shipbuilding.

Τα οικολογικά αποδοτικά χαρακτηριστικά και ένα βελτιωμένο ψηφιακό σύστημα λειτουργίας βελτιώνουν σημαντικά τη λειτουργική αποτελεσματικότητα και την ασφάλεια του πλοίου, είπε η U-Ming.

Το αυξανόμενο μέγεθος των πλοίων μειώνει την κατανάλωση καυσίμου ανά μονάδα φορτίου και το λειτουργικό κόστος. Λόγω της τάσης του κλάδου προς λειτουργίες χαμηλής ταχύτητας, η ταχύτητα πλοήγησης έχει βελτιστοποιηθεί. Ο στενός σχεδιασμός της γέφυρας συμβάλλει επίσης στη μείωση της αντίστασης στον αέρα, πρόσθεσε η εταιρεία.

Λόγω των αυστηρότερων νέων περιβαλλοντικών κανονισμών που θα εφαρμοστούν τον Ιανουάριο του 2023, όπως ο Δείκτης Σχεδιασμού Ενεργειακής Απόδοσης (EEXI) και ο Δείκτης Έντασης Άνθρακα (CII), τα παλιά πλοία που δεν πληρούν τους κανονισμούς θα αποσυρθούν σταδιακά.

Η U-Ming διαθέτει επί του παρόντος και εκμεταλλεύεται πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, πλοία μεταφοράς τσιμέντου, πολύ μεγάλα πλοία αργού πετρελαίου(VLCC), πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς μεταλλεύματος (VLOC) και πλοία μεταφοράς πληρώματος (CTV) — που ανέρχονται συνολικά σε 60 πλοία, συμπεριλαμβανομένων αυτών που βρίσκονται σε λειτουργία, υπό ναυπήγηση, κοινοπραξίες και υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων — με συνολικό νεκρό βάρος 8,25 εκατομμυρίων τόνων.

πλοίο φιλικό προς το περιβάλλονUMING
Keywords
Τυχαία Θέματα