Οι νέες καταναλωτικές συνήθειες, βραδυφλεγής βόμβα για τα SuperMarket

Εντείνεται ο ανταγωνισμός στο κλάδο εμπορίας τροφίμων και των supermarket γεγονός που οδήγησε ήδη την Atlnatic σε ελεγχόμενη στάση πληρωμών και τον γερμανικό κολοσσό Aldi που επεδιώκε να ανακηρυχθεί στον βασιλέα των Supermarket tvn φτωχών, να εγκαταλείπει την Ελλάδα, καθώς παρατηρείται ραγδαία αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες των ελληνικών νοικοκυριών

Η συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης του καταναλωτικού κοινού από τη μία, αλλά και η κλιμάκωση αρνητικής ψυχολογίας και επιφυλακτικότητάς

του από την άλλη πρακτικά μεταφράζεται σε μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος για πάσης φύσεως αγορές.Αξίζει να σημειωθεί δε ότι ο κλάδος των σούπερ μάρκετ είναι ο σημαντικότερος στο λιανικό εμπόριο καθώς πραγματοποιεί περίπου το 65,3% των πωλήσεων του λιανεμπορίου.Η παρούσα οικονομική συγκυρία έχει οδηγήσει τα ελληνικά νοικοκυριά όχι μόνο να  καταναλώνουν τα απολύτως απαραίτητα αλλά να αναζητούν και τα φθηνότερα προϊόντα του είδους, είτε αγοράζοντας από αλυσίδες χαμηλού κόστους είτε προτιμώντας προϊ
Keywords
Τυχαία Θέματα