Πως αλλάζουν οι καιροί…

Η συνεχιζόμενη βουτιά της πραγματικής οικονομίας σε βαθιά  ύφεση, ωθεί τους καταναλωτές στην αγορά και κατανάλωση προϊόντων με ιδιωτική ετικέτα. Τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας (private labels), δεν βγήκαν λόγω της παρούσας κρίσης στα ράφια των σουπερμάρκετ (το έχουμε επισημάνει αρκετές φορές από αυτή την στήλη). Υπήρχαν εδώ και πολλά χρόνια, με τη διαφορά ότι λόγω της σκόπιμης έλλειψης διαφήμισης και προώθησής τους (άλλωστε, πώς να διαφημίσεις ένα προϊόν όταν δεν έχει όνομα), πολλοί καταναλωτές αγνοούσαν την ύπαρξη τους.
Επιπροσθέτως, όσοι γνώριζαν γι’ αυτά, στο άκουσμά τους και μόνο «ξίνιζαν τα μούτρα τους» και τα χαρακτήριζαν ως μη αξιόπιστα ποιοτικά και αμφιβόλου προέλευσης.

Η συμπεριφορά αυτή των περισσότερων καταναλωτών, οφείλεται στην άγνοια, στην έλλειψη επαρκούς ενημέρωσης σχετικά με τα προϊόντα αυτά, στις συνθήκες διαβίωσης που επικρατούσαν πριν  από την κρίση (δηλαδή στον υπέρ-καταναλωτισμό λόγω του φθηνού χρήματος), στην καταναλωτική ανωριμότητα και τέλος στις προκαταλήψει

Keywords
Τυχαία Θέματα