Τα στατιστικά του gov.gr την πρώτη τριετία λειτουργίας του

Το gov.gr, η κεντρική πύλη παροχής υπηρεσιών του ψηφιακού κράτους, έχει εξυπηρετήσει τουλάχιστον μία φορά περισσότερα από 8,1 εκατομμύρια διαφορετικούς πολίτες την πρώτη τριετία λειτουργίας του, αριθμός που ουσιαστικά αντιστοιχεί στο σύνολο του ενήλικου πληθυσμού της χώρας.

Όπως αναφέρθηκε στην εκδήλωση «3 χρόνια gov.gr – Ένα κράτος ψηφιακό, η Ελλάδα σε κίνηση» που οργάνωσε το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, προσφέρει

πλέον 1.514 υπηρεσίες στους επισκέπτες του, που υπάγονται σε 11 μεγάλες κατηγορίες και καλύπτουν κάθε πτυχή της καθημερινότητας και της επαγγελματικής ή της επιχειρηματικής ζωής, από την εκπαίδευση, την εργασία και την ασφάλιση έως την υγεία, την οικογένεια και τον πολιτισμό.

Στον πυρήνα του gov.gr βρίσκεται η απρόσκοπτη διεκπεραίωση των συναλλαγών του πολίτη με το Δημόσιο, ώστε οι πολίτες να απαλλαγούν από αχρείαστη ταλαιπωρία και καθυστερήσεις. Έως τον περασμένο Δεκέμβριο μόνο οι εκδόσεις εγγράφων και οι υποβολές δηλώσεων που έχουν γίνει μέσω των σελίδων του υπερέβαιναν τα 231 εκατομμύρια.

Η εξυπηρέτηση των πολιτών συμπληρώνεται από τις λειτουργίες του Κέντρου Διαλειτουργικότητας, το οποίο είναι ο ψηφιακός σύνδεσμος ανάμεσα στις υπηρεσίες και τις βάσεις δεδομένων του Δημοσίου, επιτρέποντας σε φορείς του κράτους να ανταλλάσσουν εύκολα και γρήγορα επιχειρησιακά δεδομένα με στόχο την ταυτοποίηση και την ασφαλή εξυπηρέτηση του δικαιούχου.

Οι δημοφιλέστερες υπηρεσίες του gov.gr προς τους πολίτες τα πρώτα τρία χρόνια της ζωής του είναι η άυλη συνταγογράφηση και η χορήγηση άυλων παραπεμπτικών, ενώ ευρύτατα χρησιμοποιούνται οι ψηφιακές εκδόσεις της υπεύθυνης δήλωσης, του πιστοποιητικού οικογενειακής κατάστασης και της εξουσιοδότησης, η έκδοση ηλεκτρονικού πιστοποιητικού γέννησης και πολλές ληξιαρχικές e-πράξεις.

Σύμφωνα μάλιστα με τα στατιστικά επισκεψιμότητας του gov.gr, σχεδόν το 54% των χρηστών επισκέφτηκαν το gov.gr μέσω κινητού τηλεφώνου ή tablet.

Πιερρακάκης: Νιώθουμε τη μεγάλη διαφορά που έφεραν στην καθημερινότητα του πολίτη οι ψηφιακές υπηρεσίες

«Υλοποιώντας, το Μάρτιο του 2020, το gov.gr, ξέραμε ότι φέρνουμε μια αληθινή μεταρρύθμιση που θα οδηγήσει στο νέο πρόσωπο του κράτους: ένα πρόσωπο φιλικό προς τον πολίτη. Τρία χρόνια μετά, βλέποντας πόσο χρόνο κερδίζουν οι πολίτες από τις ψηφιακές υπηρεσίες του Ελληνικού Δημοσίου, νιώθουμε τη μεγάλη διαφορά που αυτό έφερε στην καθημερινότητά του. Με μεγάλη χαρά και περηφάνεια γιορτάζουμε σήμερα παρουσία του Πρωθυπουργού τα τρία χρόνια του gov.gr, κι αντιμετωπίζουμε με μεγάλη αισιοδοξία το μέλλον. Έχουμε την εμπειρία και το αποτέλεσμα της δουλειάς, της διάθεσης και της ατελείωτης έμπνευσης στελεχών του Ελληνικού Δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, που ξέρουμε ότι μπορούν να οραματιστούν και να υλοποιήσουν καινοτόμες εφαρμογές, σχεδιασμένες με πολιτοκεντρική προσέγγιση. Τρία χρόνια gov.gr μας αποδεικνύουν ότι η Ελλάδα μπορεί, αλλάζει και καινοτομεί», τόνισε στην τοποθέτησή του ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης.

Λιβάνιος: Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια βαθύτατα προοδευτική πολιτική

«Ο ψηφιακός μετασχηματισμός είναι μια βαθύτατα προοδευτική πολιτική. Μακριά από τις συνηθισμένες ταμπέλες της αριστεράς και δεξιάς, μακριά από τις ψευδεπίγραφες δοξασίες, υπό το πρίσμα της εξίσωσης όλων των πολιτών προς τα κάτω. Αντιθέτως, όλοι οι πολίτες εξυπηρετούνται πλέον με τις ίδιες υψηλής ποιότητας υπηρεσίες. Μείωση των ανισοτήτων στην πράξη και όχι στα λόγια. Είτε είναι κάποιος πλούσιος ή φτωχός, άνεργος ή επιχειρηματίας, νέος ή ηλικιωμένος, αγρότης ή νοικοκυρά, όλοι μπορούν σε λίγα λεπτά να έχουν μια υπεύθυνη δήλωση ή ένα γνήσιο υπογραφής μέσα από το κινητό τους ή τον υπολογιστή τους», σημείωσε από την πλευρά του ο Υφυπουργός αρμόδιος για τις Τηλεπικοινωνίες και το Κτηματολόγιο Θοδωρής Λιβάνιος.

govgrυπουργείο Ψηφιακής ΔιακυβέρνησηςΥπηρεσίεςάυλη συνταγογράφησηΚυριάκος ΠιερρακάκηςΘοδωρής Λιβάνιος
Keywords
Τυχαία Θέματα
Τα στατιστικά του gov.gr την πρώτη τριετία λειτουργίας του,