"Βουτιά" στο δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο β ' τρίμηνο

«Βουτιά» 8,43% κατέγραψε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο δεύτερο τρίμηνο, ο οποίος «άγγιξε» το ιστορικό χαμηλό των 30,4 μονάδων, σύμφωνα με στοιχεία του Οικονομικού Επιμελητηρίου σε συνεργασία με το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σημειώνεται ότι η πτώση οφείλεται στην επιδείνωση της ανεργίας και στην ανόδο της ακρίβειας.

Αναλυτικά, ο δείκτης εμπιστοσύνης του καταναλωτή στο δεύτερο τρίμηνο του 2010 παρουσίασε περαιτέρω μείωση κατά 8,43%

σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2010 με την εμπιστοσύνη να μειώνεται στα χαμηλότερα επίπεδά της.

Παράλληλα, ο δείκτης αντίληψης του κόστους ζωής υποχώρησε κατά 11,8% το β' τρίμηνο σε σχέση με το α' τρίμηνο του 2010, αποκαλύπτοντας πως οι Έλληνες καταναλωτές θεωρούν ότι η χώρα περνάει περίοδο σοβαρής οικονομικής κρίσης χωρίς ελπίδες ανάκαμψης στο άμεσο μέλλον.

Σύμφωνα με το Οικονομικό Επιμελητήριο, το επίπεδο απαισιοδοξίας είναι ιδιαίτερα υψηλό όσον αφορά στις προσδοκώμενες αλλαγές της προσωπικής τους οικονομικής κατάστασης.

Keywords
Τυχαία Θέματα