Ανατιμήσεις και στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ

χρόνος ανάγνωσης: < 1 λεπτό Μπαράζ ανατιμήσεων καταγράφηκε το 2023 και στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ, με τους καταναλωτές να αγοράζουν λιγότερα προϊόντα και τον τζίρο του σούπερ μάρκετ να αυξάνεται κατά 15% σε σχέση με το 2022 στα 306 εκατ. ευρώ. Ωστόσο, η άνοδος αυτή είναι ως επί το πλείστον πληθωριστική. Σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group, η οποία συνέκρινε […]

Το άρθρο Ανατιμήσεις και στα ηλεκτρονικά σούπερ μάρκετ εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Keywords
Τυχαία Θέματα