«Πόλεμος» σούπερ μάρκετ-βιομηχανιών για τις προσφορές

χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά Σε τεντωμένο σχοινί βρίσκονται οι σχέσεις των λιανεμπόρων και των προμηθευτών μετά την εφαρμογή των νέων μέτρων κατά της ακρίβειας που τέθηκαν σε εφαρμογή από την 1η Μαρτίου. Ο «κόφτης» κατά 30% στις προωθητικές ενέργειες σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων και κατ’ επέκταση η μείωση των αρχικών τιμών στο ράφι έχει αλλάξει τα δεδομένα στην αγορά […]

Το άρθρο «Πόλεμος» σούπερ μάρκετ-βιομηχανιών για τις προσφορές εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Keywords
Τυχαία Θέματα