Σούπερ Μάρκετ: Φθηνότερα προϊόντα ακόμη και κατά 20%

χρόνος ανάγνωσης: 4 λεπτά Πλασματικές εκπτώσεις και μείωση ποσοτήτων σε συσκευασίες που δεν συνοδεύεται από πτώση τιμών είναι δύο από τα πιο συνήθη, παραπλανητικά τεχνάσματα που εφαρμόζονται σε προϊόντα σούπερ μάρκετ. Το υπουργείο Ανάπτυξης (ΥΠΑΝ) επιχειρεί να τραβήξει «χειρόφρενο» σε αυτές τις πρακτικές, θέτοντας τον εξής διττό στόχο: Την καταπολέμηση της αισχροκέρδειας, του σκέλους δηλαδή της ακρίβειας που δεν […]

Το άρθρο Σούπερ Μάρκετ: Φθηνότερα προϊόντα ακόμη και κατά 20% εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Keywords
Τυχαία Θέματα