Στο «μικροσκόπιο» 20 Έλληνες influencers για παραπλάνηση των καταναλωτών – Πανευρωπαϊκός έλεγχος σε ακόμα 576 άτομα

Στην πανευρωπαϊκή πρωτοβουλία για έλεγχο με τη μέθοδο των «σαρώσεων» (sweep) σε όλες τις πλατφόρμες των social media για τον εντοπισμό «influencers» που ασκούν εμπορικές δραστηριότητες, προωθούν και διαφημίζουν προϊόντα και υπηρεσίες επώνυμων εταιρειών, συμμετείχε το Υπουργείο Ανάπτυξης. Ο έλεγχος, σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, πραγματοποιήθηκε από τις 27/10/2023 έως και 30/11/2023 και συμμετείχαν 22 αρμόδιες αρχές […]

Το άρθρο Στο «μικροσκόπιο» 20 Έλληνες influencers για παραπλάνηση των καταναλωτών – Πανευρωπαϊκός έλεγχος σε ακόμα 576 άτομα εμφανίστηκε πρώτα στο Ελεύθερος Τύπος.

Keywords
Τυχαία Θέματα