Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση των μαθητών

«Τη στιγμή που τα σχολεία είναι κλειστά πάνω από ένα μήνα, που εκατοντάδες σχολικές αίθουσες ή μονάδες έκλειναν νωρίτερα λόγω της έλλειψης υγειονομικών μέτρων, το υπουργείο Παιδείας στέλνει εγκυκλίους για την αξιολόγηση των μαθητών, προσποιούμενο δήθεν ότι η εκπαιδευτική διαδικασία διεξάγεται κανονικά, για να δείξει επικοινωνιακά πως όλα δουλεύουν ρολόι!» όπως καταγγέλλει ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών

Π.Ε. «Γ. Σεφέρης».

Στη συνέχεια της σχετικής ανακοίνωσης ο Σύλλογος αναφέρει τα εξής:

Αλήθεια, το κύριο αυτή τη στιγμή στην εκπαιδευτική διαδικασία είναι η αξιολόγηση των μαθητών και μάλιστα σε ένα περιβάλλον εχθρικό και αντιεκπαιδευτικό;

Σε συνθήκες υποχρεωτικής αναστολής τωνσχολείων και εγκλεισμού, που δεν υπάρχει κανονική εκπαιδευτική διαδικασία, σεσυνθήκες που χιλιάδες μαθητές είναι αποκλεισμένοι από την εξ αποστάσεως καιπολλοί ακόμα δυσκολεύονται να «παρακολουθήσουν», σε συνθήκες όπου τα κοινωνικά,συναισθηματικά και οικονομικά προβλήματα οξύνονται, τα τελευταίο που λείπειείναι η παράδοση βαθμολογίας;

Αυτό που χρειάζεται αυτές τις μέρες είναιλίγες ζεστές κουβέντες προς τα παιδιά και τους γονείς τους, μαζί με τηνενημέρωση που ούτως ή άλλως θα γίνει και για τα εκπαιδευτικά θέματα, ηαλληλεγγύη σε όλους όσοι δυσκολεύονται περισσότερο και η απαίτηση να μην μείνεικανένα σπίτι χωρίς ρεύμα, χωρίς θέρμανση, χωρίς στρωμένο τραπέζι τις γιορτινέςμέρες.

Είναι απαράδεκτο να τίθενται διλήμματα στουςίδιους τους εκπαιδευτικούς, που καλούνται υπό αυτές τις συνθήκες να «κρίνουν»και να αξιολογήσουν την πορεία των μαθητών.

Για την ώρα, το μόνο που μπορεί να αξιολογηθεί είναι η πολιτική της κυβέρνησης και του υπουργείου, που κρατάνε κλειστά τα σχολεία, επειδή δεν είναι διατεθειμένοι να δώσουν τσακιστό ευρώ, ώστε να είναι ανοιχτά και με ασφάλεια οι σχολικές μονάδες και απ’ ότι δείχνει η ίδια η ζωή, παίρνουν κάτω από τη βάση!

Με βάση όλα τα παραπάνω απαιτούμε:    

Σε αυτήν τη χρονική στιγμή, η μόνη ρεαλιστική πρόταση είναι η παράταση του τριμήνου ή συγχώνευση του με το 2ο τρίμηνο, ώστε να δοθεί χρόνος στους εκπαιδευτικούς για να διδάξουν και να αξιολογήσουν δίκαια και αξιόπιστα και στους μαθητές για να διδαχθούν και να παρουσιάσουν την πραγματική εικόνα τους.

Να παρθεί πίσω το ΦΕΚ για την αξιολόγηση των μαθητών. Να γίνει αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης.Να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για το ασφαλές άνοιγμα των σχολείων (διορισμοί εκπαιδευτικών ώστε να αραιώσουν οι μαθητές ανά τμήμα, καθαριότητα, μέσα ατομικής υγιεινής).

Διαβάσαμε το παρακάτω κείμενο των συναδέλφων του 10ου Δημοτικού σχολείου Ηρακλείου Αττικής προς τους γονείς των μαθητών τους. Πιστεύουμε ότι είναι η καλύτερη παιδαγωγική απάντηση στα εκτός τόπου και χρόνου επικοινωνιακά παιχνίδια της κυβέρνησης. Η στάση των συναδέλφων αξίζει πολλά συγχαρητήρια. Το κείμενο αξίζει την  πιο ευρεία διακίνηση ως παράδειγμα ανθρωπιάς, ελπίζοντας να αποτελέσει και παράδειγμα απάντησης και από τους συλλόγους διδασκόντων περισσότερων σχολείων.

Ανακοίνωση εκπαιδευτικών του 10ου Δημοτικού Σχολείου Ηρακλείου Αττικής Download

The post Οι εκπαιδευτικοί αντιδρούν στις εγκυκλίους του ΥΠΑΙΘ για την αξιολόγηση των μαθητών appeared first on Ενυπόγραφα.

Keywords
Τυχαία Θέματα
ΥΠΑΙΘ,ypaith