5 τάσεις που αλλάζουν τη δυναμική στις σχέσεις ανθρώπων και επιχειρήσεων

Οι επιχειρήσεις και οι ηγέτες τους θα πρέπει να προετοιμαστούν για αλλαγές στα επιχειρηματικά τους μοντέλα λόγω της μεταβαλλόμενης συμπεριφοράς των καταναλωτών, οι οποίοι βρίσκουν μεγαλύτερη αξία σε νέες, αναδυόμενες τεχνολογίες, αναφέρει σε εκτενή έρευνα της η Accenture. Στην ίδια μελέτη αναδεικνύονται 5 βασικές τάσεις - με παγκόσμια απήχηση - που αλλάζουν την ανθρώπινη συμπεριφορά: επηρεάζουν τις επιχειρήσεις, την κουλτούρα και την κοινωνία επί το συνόλω.
Keywords
Τυχαία Θέματα