Μια κρυμμένη αλήθεια του κατά τα άλλα γοητευτικού Creative Copywriting

Μια φορά κι έναν καιρό λοιπόν ήταν ο πρόσφατα τριαντάρης Κώστας Μ. Ένας πολύ ταλαιπωρημένος και αρκετά επαναλαμβανόμενος Copywriter που μόνο Creative δεν ένιωθε. Το παρωχημένο και χιλιοειπωμένο περιεχόμενο που χρησιμοποιούσε στην προσέγγιση του αλλά και η στατική πλέον γλώσσα της γραφής που χαρακτήριζε τη δουλειά του, τον έκαναν να αισθάνεται μετριότερος και αρκετά πιο «ενήλικας» των περιστάσεων – πράγμα που στην επικοινωνία είναι μειονέκτημα, γιατί βασικό προσόν είναι να μη χάνεις ποτέ την νεανική σου φρεσκάδα. Και φυσικά το burnout ήταν ένα βήμα παραπέρα ή αλλιώς μερικές μέρες μέχρι να βγει ο μήνας!
Keywords
Τυχαία Θέματα