PwC: Μικρότερα και με νέους στόχους τμήματα πωλήσεων δίνουν στις φαρμακευτικές τη δυνατότητα δημιουργίας προστιθέμενης αξίας για τους ασθενείς

Ο ρόλος των υπαλλήλων των τμημάτων πωλήσεων και marketing θα αντικατασταθεί από ένα νέο μοντέλο μέσα στα επόμενα δέκα χρόνια, καθώς ο κλάδος μεταβαίνει από τη μαζική σε εξειδικευμένη προσέγγιση της αγοράς με στόχο την αύξηση των εσόδων, σύμφωνα με τη νέα μελέτη της PricewaterhouseCoopers (PwC).Οι χιλιάδες αντιπρόσωποι πωλήσεων, τα δισεκατομμύρια δολάρια για δωρεάν δείγματα φαρμάκων, τα εκατομμύρια που δαπανώνται σε τηλεοπτική διαφήμιση και το δυναμικό marketing σε γιατρούς και ασθενείς δεν είναι πια αποδοτικές μέθοδοι. Οι εταιρείες

του κλάδου μεταθέτουν το ενδιαφέρον τους από την προώθηση χαπιών, στο να αποδείξουν με την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών ότι ενδιαφέρονται για την υγεία, την ποιότητα ζωής και να μειώσουν τις δαπάνες περίθαλψης.Σύμφωνα με την PwC, τα στελέχη πωλήσεων του φαρμακευτικού κλάδου θα είναι στο μέλλον πολύ λιγότερα, περισσότερο δυναμικά, θα διαθέτουν νέες ικανότητες, όπως η εκπαίδευση στις επιστήμες της υγείας, θα έχουν καλύτερη κατανόηση
Keywords
Τυχαία Θέματα