ΕΕΘ: Στα «χαρτιά» επί 9ετία τα 30 από τα 48 προτεινόμενα μεγάλα έργα της Θεσσαλονίκης

Στα «χαρτιά» έχουν μείνει εδώ και εννέα χρόνια τα 30 από τα 48 μεγάλα έργα υποδομής της Θεσσαλονίκης, που είχαν συμπεριληφθεί ως απαραίτητα στο στρατηγικό Σχέδιο Συγκοινωνιακής Υποδομής της πόλης εν έτει 2000, αν και αρκετά εξ αυτών έπρεπε να έχουν παραδοθεί το 2004, σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε στο αναπτυξιακό συνέδριο του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου (ΕΕΘ) ο διευθυντής του Ινστιτούτου Μεταφορών του Εθνικού Κέντρου Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΚΕΤΑ) κ. Γιώργος Γιαννόπουλος, που είναι και τεχνικός συντονιστής
της Γενικής Κυκλοφοριακής Μελέτης του νομού.Ο καθηγητής εξέφρασε ακόμη φόβους ότι το μετρό Θεσσαλονίκης, στη σημερινή του έκταση και με τις προβλεπόμενες επεκτάσεις, δεν θα τα "βγάλει πέρα" με τα λειτουργικά του έξοδα και "θα υπάρξει θέμα με τη βιωσιμότητά του [...] κάτι για το οποίο θα κληθούν να πληρώσουν κάποια στιγμή οι μετακινούμενοι". Όπως υποστήριξε, η 20ετής καθυστέρηση του έργου οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στο ότι τα λειτουργικά και τεχνικά χαρακτηριστικά του
Keywords
Τυχαία Θέματα