Εμπορικές επιχειρήσεις: Στρέφονται στην πολιτική των προσφορών

Τρόπους αύξησης των πωλήσεών τους και στήριξης της δραστηριότητάς τους εν μέσω κρίσης αναζητούν οι μεγάλες εμπορικές επιχειρήσεις μετά από ένα τρίμηνο που μάλλον υπήρξε πιο δύσκολο από ότι ανέμεναν.Είναι σαφές ότι η πορεία του πρώτου τριμήνου στις εμπορικές εταιρίες ήταν μάλλον μικτή, ωστόσο δέχθηκαν πιέσεις ακόμη και εταιρείες που δεν συμπεριλαμβάνονταν σε αυτές που ανέμεναν πτώση.Σε αυτό το πλαίσιο, η πολιτική των προσφορών, αν και η περίοδος δεν είναι εκπτωτική έχει αυτό το διάστημα
την τιμητική της ειδικά για τις γνωστές αλυσίδες ένδυσης αλλά και τις εταιρείες πώλησης ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.Στις εταιρείες που κατάφεραν να αυξήσουν τις λειτουργικές τους κερδοφορίες και να διατηρήσουν σε ικανοποιητικό βαθμό ή και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους στο διάστημα Ιανουαρίου- Μαρτίου περιλαμβάνονται οι Folli Follie, Jumbo, Fourlis, Sprider, Κλουκίνας-Λάππας. Στον αντίποδα εισηγμένες που σημείωσαν μείωση κερδοφορίας όπως Σαράντης, Ηλεκτρονική Αθηνών,
Keywords
Τυχαία Θέματα