ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ: «Παραπλανητική η διαφήμιση του Βερόπουλου». Τί απαντά η εταιρεία

Την παρέμβαση του Ινστιτούτου Καταναλωτών για την παραπλανητική, όπως τη χαρακτηρίζει, διαφήμιση της αλυσίδας σούπερ - μάρκετ Βερόπουλου σχετικά με τη "φύση" και τη "σύνθεση" της ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιεί, ζήτησε η ΓΕΝΟΠ - ΔΕΗ.Η αλυσίδα Βερόπουλου προμηθεύεται ηλεκτρική ενέργεια από την Αυστριακή Verbund, που δραστηριοποιείται στην ελληνική αγορά, και όχι από τη ΔΕΗ.
Η αυστριακή εταιρία έχει τη δυνατότητα διάθεσης ενέργειας με "πράσινο πιστοποιητικό", που δηλώνει ότι παρήχθη από Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας.Η ΓΕΝΟΠ χαρακτηρίζει ωστόσο τη σχετική διαφήμιση του σούπερ - μάρκετ παραπλανητική και καλεί το Ινστιτούτο Καταναλωτών "άμεσα να προστατέψει το καταναλωτικό κοινό, να κινήσει κάθε ενδεδειγμένη διαδικασία προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια και να μεριμνήσει για την εφαρμογή ελέγχου της παραπλανητικής διαφήμισης προς όφελος των καταναλωτών, των ανταγωνιστών και γενικά του κοινού".   Η απάντηση του Βερόπουλου
Keywords
Τυχαία Θέματα