Η κρίση δεν έχει οδηγήσει σε καλύτερες υπηρεσίες στον τουρισμό

Αυξημένες, κατά 25%, σε σχέση με πέρυσι είναι φέτος το καλοκαίρι οι καταγγελίες - παράπονα των καταναλωτών που αφορούν τις τουριστικές υπηρεσίες και μάλιστα σε μια περίοδο που η κρίση έχει πλήξει σημαντικά το τουριστικό εισόδημα.Ειδικότερα, το ΚΕ.Π.ΚΑ. - Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών, από την 1η Ιουλίου 2009 έως και το Δεκαπενταύγουστο, δέχτηκε 230 καταγγελίες - παράπονα των καταναλωτών, έναντι 184 καταγγελιών πέρυσι.Η πλειοψηφία των παραπόνων των καταναλωτών αφορούσε τα ξενοδοχεία και τα καταλύματα (98 προβλήματα).

Οι καταναλωτές κατήγγειλαν:-Ιδιοκτήτες καταλυμάτων απαιτούσαν το 100% του ποσού, που αντιστοιχούσε, σε ολόκληρη τη διαμονή, ως προκαταβολή, παραβιάζοντας το νόμο, που προβλέπει ότι η προκαταβολή αντιστοιχεί, στο 25% του συνολικού ποσού.-Ιδιοκτήτες καταλυμάτων αρνούνταν ή ανέβαλαν την επιστροφή της προκαταβολής, σε καταναλωτές, που είχαν ακυρώσει την κράτησή τους, έγκαιρα, ή λόγω ανωτέρας βίας (π.χ. μετάθεση στρατιωτικού). -Καταλύματα,
Keywords
Τυχαία Θέματα