Μελέτη ICAP: Θετικά κινείται η εγχώρια κατανάλωση προϊόντων σοκολατοποιίας

Ανοδικά κινείται η εγχώρια κατανάλωση στα προϊόντα σοκολατοποιίας, σύμφωνα με κλαδική μελέτη που δημοσίευσε η ICAP.

 

Σύμφωνα με τη μελέτη, η εγχώρια αγορά ελέγχεται σε καθοριστικό βαθμό από λίγες, εδραιωμένες εταιρείες. Το γεγονός αυτό καθιστά εντονότερο τον ανταγωνισμό, καθώς οι επιχειρήσεις προσπαθούν να διατηρήσουν ή και να αυξήσουν τα μερίδιά τους με κάθε δυνατό τρόπο. Οι μεγάλου, κυρίως, μεγέθους εταιρείες λανσάρουν στην αγορά νέες εμπλουτισμένες γεύσεις προϊόντων, σε βελτιωμένες ή νέες συσκευασίες, με

στόχο την προσέλκυση μεγαλύτερου μέρους καταναλωτών και την ικανοποίηση των απαιτήσεών τους. Ο ανταγωνισμός επικεντρώνεται και σε επίπεδο διαφημιστικής προβολής – υποστήριξης των εμπορικών τους σημάτων («brands»). Τα προϊόντα σοκολάτας διοχετεύονται στη λιανική αγορά μέσω εμπορικών καναλιών τα οποία διαφοροποιούνται ανάλογα με τη δομή και το μέγεθος των προμηθευτικών επιχειρήσεων. Ειδικότερα, οι μεγάλου μεγέθους εταιρείες διαθέτουν οργαν
Keywords
Τυχαία Θέματα