«Σύγχρονες» και «ασύγχρονες» αναγνώσεις του πολυνομοσχεδίου

09:45 27/4/2020 - Πηγή: Esos

Γράφει ο Δρ/ Δρ Απόστολος Α. ΚαπρούλιαςΜέλος ΣΕΠ Ελληνικού Ανοικτού ΠανεπιστημίουΜία προσεκτική μελέτη του πολυνομοσχεδίου, το οποίο προσφάτως κατετέθη στον δημόσιο διάλογο –ήτοι στην διαβούλευση-, καταδεικνύει την ανάγκη να θεαθεί και να αξιολογηθεί, ακόμη και κατ’ άρθρον, υπό την οπτική τής πάντοτε επίκαιρης συνάφειας της «σύγχρονης» και της «ασύγχρονης» στοχοθεσίας που προσβλέπει να θεραπεύσει. Ως προς την πρώτη περίπτωση, η εύλογη απορία -η οποία προκύπτει- είναι εάν, κατά την εφαρμογή του, θα βελτιστοποιήσει την εκπαιδευτική διαδικασία. Είναι, δηλαδή, βέβαιον ότι θα ενισχυθεί η αυτονομία του σχολείου ως οργανισμού, ότι θα ενισχυθεί η αυτενέργεια των διδασκόντων και των διδασκομένων, ότι θα προαχθεί η συνεργασία εντός της σχολικής κοινότητα ή και...

Keywords
Τυχαία Θέματα
Σύγχρονες,sygchrones