Τα ΜΜΕ σε εκλογικό ρυθμό, η ΕΡΤ στο Euro, τηλεθέαση μπάσκετ

Η επίσημη (σε λίγες ώρες) έναρξη της προεκλογικής περιόδου αποτελεί το νούμερο ένα θέμα, με το οποίο θα ασχολούνται, για τις επόμενες μέρες, τα κανάλια και η συντριπτική πλειονότητα των ΜΜΕ. Μία προεκλογική περίοδος που περισσότερο από ποτέ θα έχει «ανάγκη» τα ΜΜΕ, καθώς θα είναι περιορισμένες οι ανοιχτές συγκεντρώσεις. Θα έχουμε, δηλαδή, αναγκαστικά μία εντελώς διαφοροποιημένη (σε σχέση με ότι ξέραμε) προεκλογική περίοδο.
Keywords
Τυχαία Θέματα