Στα δάνεια και στα μέσα πληρωμών επικεντρώθηκαν τα παράπονα των πελατών των τραπεζών το 2010

Αυξητική πορεία παρουσίασαν το 2010 σε σχέση με το 2009 τόσο τα γραπτά παράπονα όσο και οι τηλεφωνικές κλήσεις και επισκέψεις που έλαβε το Γραφείο του Μεσολαβητή Τραπεζικών- Επενδυτικών Υπηρεσιών, σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται στην έκθεση πεπραγμένων που δόθηκε σήμερα στη δημοσιότητα, με τα περισσότερα παράπονα να επικεντρώνονται στους τομείς των μέσων πληρωμών και των δανείων.
Keywords
Τυχαία Θέματα