Έχει …γεωπολιτική «ανάγνωση» ο νόμος για τον γάμο ομοφυλόφιλων; Οι δηλώσεις Καιρίδη…

Γράφει η ΕΙΡΗΝΗ ΜΑΡΟΥΠΑ

«Η ΠΟΛΙΣ ΕΑΛΩ»! (Γεωστρατηγικοί προβληματισμοί).

Σχετικά με την ψήφιση του νόμου για τον γάμο των ομοφυλόφιλων, αξίζουν να επισημανθούν δύο γεγονότα. Αυτό που είπε ο υπουργός Καιρίδης το πρωί της ημέρας ψήφισης, και αυτό που έγραψε ο γνωστός Γρηγόρης Βαλλιανάτος, αμέσως μετά την ψήφιση.

Ο κ. Καιρίδης λοιπόν, σε συζήτηση για τα ελληνοτουρκικά,  μεταξύ άλλων  απάντησε:

«… ακόμα και η σημερινή ψηφοφορία στην Βουλή, για τον γάμο των ομοφύλων, έχει κι αυτή ένα γεωστρατηγικό ρόλο, διότι η Ρωσία έχει  βγει ανοικτά, ακόμα και αυτό έχει την σημασία του μέσα στον γεωστρατηγικό ανταγωνισμό.

Της Δύσης από την μια, που δέχεται τα δικαιώματα των ΛΟΑΤΚΙ και είναι μια ανοιχτή φιλελεύθερη κοινωνία, έτσι δεν είναι;, και μιας Ρωσίας η οποία έχει μετά φανατισμού πολεμήσει αυτά τα ζητήματα.

Και μέσω των συστημάτων της, πατριαρχείο Μόσχας για παράδειγμα, σε αντιπαράθεση με μια πιο φιλελεύθερη ανάγνωση αν θέλετε, της ορθοδοξίας. (δημοσιογρ. Προσπαθεί να περάσει πιο φανατικές απόψεις λέτε). Βεβαίως.

Ο κ. Κωστίδης γνωρίζει τον αγώνα που κάνει το Οικουμενικό Πατριαρχείο για να κρατήσει, διότι το Οικουμενικό Πατριαρχείο έχει και τον  ρόλο αυτό, στον ανταγωνισμό σήμερα με την Μόσχα, τρομερό και φοβερό. Στην Ουκρανία το είδατε. Τρομερό και φοβερό στην Αφρική, αν θέλετε και την Μέση Ανατολή: Προς ποια κατεύθυνση θα πάει η κοινότητα των 200.000.000 ορθοδόξων».

Καταλάβετε τι μας είπε ο κύριος υπουργός, που είχε αποφανθεί ότι «είμαστε παιδιά των οθωμανών» κι ότι «ο Μέγας Αλέξανδρος είναι σκουπίδι»;

Αυτό που ζούμε δεν είναι μία αθώα επιλογή αναγνώρισης ενός δικαιώματος σε κάποιους που απλώς το δικαιούνται, ούτε η συζήτηση είναι αν πράγματι το δικαιούνται. Αλλά η αναγνώριση του γάμου στους ομοφυλόφιλους, είναι ένα από τα πολλά στοιχεία ενός αδυσώπητου γεωστρατηγικού ανταγωνισμού «Χριστιανικής» Δύσης-Χριστιανικής Ρωσίας, στον οποίο ανταγωνισμό λαμβάνουν μέρος ακόμα και τα αναγνωρισμένα ορθόδοξα πατριαρχεία.

Ασφαλώς δεν πρόκειται για έναν απλό γεωστρατηγικό, (επαναλαμβάνω, σύμφωνα με τον κ. Καιρίδη),  ανταγωνισμό. Αλλά για έναν τρομερό και φοβερό, (δικές του εκφράσεις), ανταγωνισμό, μεταξύ της φιλελεύθερης ανάγνωσης της ορθοδοξίας που εκφράζεται από το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως, το αποκαλούμενο οικουμενικό, και τους δορυφόρους του, και μεταξύ της αυθεντικής ορθοδοξίας του ρωσικού πατριαρχείου που έχει πολεμήσει με φανατισμό τα «ζητήματα αυτά».

Ονόμασα εγώ αυθεντική την ορθοδοξία που εκφράζεται από το πατριαρχείο Μόσχας, διότι η ορθοδοξία δεν έχει αναγνώσεις. Πρόκειται για εξ αποκαλύψεως θρησκεία και για όσους πιστεύουν σε αυτήν, δεν υπάρχουν διάφορες αναγνώσεις, παρά μία και μόνη.  Η εκ της καινής διαθήκης.

Η φιλελευθεροποίηση του οικουμενικού πατριαρχείου, που δύναται να αναγιγνώσκει διαφορετικά κάθε φορά την ορθοδοξία,  (ανάλογα με τις εκάστοτε συνθήκες ή γεωπολιτικές εξελίξεις), καθιστά αμέσως τις εξ αυτού πηγάζουσες διαφοροποιήσεις μη γνήσια ορθόδοξες (ορθή δόξα είναι μόνο μία, δεν μπορεί κάθε φορά να είναι άλλη), αν όχι ευθέως αιρετικές. Τα ίδια εξάλλου αποφάσισε και η εν Ελλάδι Ιερά Σύνοδος της Αρχιεπισκοπής Αθηνών, στην ολομέλειά της, παρά την διαφαινόμενη αρχικά «φιλελευθεροποίηση», όπως το εξηγεί ο κ. Καιρίδης, του αρχιεπισκόπου Αθηνών, Ιερωνύμου.

Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι, ότι ο κ. Καιρίδης, εντάσσει τόσο τους εκπροσώπους της Ανατολικής Ορθοδόξου Εκκλησίας, όσο και την ψήφιση ενός νομοσχεδίου, (το οποίο φαινομενικά μοιάζει να  είναι άσχετο με ζητήματα γεωστρατηγικής, για τον οποίον χαρακτηρισμό ακόμα και οι δημοσιογράφοι του ΣΚΑΪ, φάνηκε να απορούν), σε έναν σφοδρό γεωστρατηγικό ανταγωνισμό, γεγονός που γεννά ευρύτερους σοβαρούς προβληματισμούς, για το πόθεν ορμώμενο είναι το νομοσχέδιο αυτό και πού τελικά αποσκοπεί.

Στην συνέχεια, μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου, περί γάμου των ομοφυλοφίλων, ο γνωστός κ. Γρηγόρης Βαλλιανάτος, χαιρέτισε τον νέο νόμο με την φράση «Η Πόλις Εάλω», παραπέμποντας ευθέως στην εκπόρθηση της Κωνσταντινούπολης από τον Μωάμεθ Β τον πορθητή.

Η άλωση της Πόλης, αποτελεί το ιστορικό ορόσημο διάλυσης της ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας. Την μαζική εδαφική συρρίκνωση του Ελληνικού Χριστιανικού Ορθόδοξου Έθνους-Κράτους και μάλιστα Αυτοκρατορίας. Το νομοσχέδιο για τον γάμο των ομοφυλοφίλων διάλυση ποιάς αυτοκρατορίας, ορόσημο αποτελεί;

Πρόσφατα η ελληνική ψυχή, αλλά και η ιστορική πραγματικότητα, δέχθηκε άλλο ένα σφοδρό χτύπημα, καθώς το Νέτφλιξ παρουσίασε σε σειρά του, τον Μέγα Αλέξανδρο, τον Έλληνα στρατηλάτη, ως ομοφυλόφιλο. Αναμφισβήτητα και αυτή η ανιστόρητη χυδαιότητα εντάσσεται στον γεωστρατηγικό ανταγωνισμό που ομολόγησε ο κ. Καιρίδης, κι επιφέρει άλλο ένα καίριο πλήγμα στην ιστορική αλήθεια, αλλά  και τον ελληνισμό και συνακόλουθα σε όσους φέρουμε τον ελληνισμό στην ψυχή, την καρδιά και το πνεύμα μας.

Τι είδους γεωστρατηγικός ανταγωνισμός όμως είναι αυτός, που θεωρεί θεμιτό να παραχαράσσει την δική του ιστορική αλήθεια (καθώς η Δύση είναι συνυφασμένη με την αρχαία Ελλάδα), και ο οποίος  καθιστά αναγκαία μία πιο φιλελεύθερη ορθόδοξη χριστιανική πίστη, και πού τελικά αποσκοπεί;

Διότι, ωραίο παραμύθι είναι τα δικαιώματα και ο σεβασμός των μειονοτήτων, αλλά πλέον, μας το είπαν δύο χαρακτηριστικοί εκπρόσωποι της «φιλελευθεροποίησης», οι κκ. Καιρίδης και Βαλλιανάτος (απολογούμαι αν προσβάλλονται από το «κύριοι» που τους αποκαλώ), ότι εδώ πρόκειται για κάτι πιο βαθύ, πιο σπουδαίο, πιο καταλυτικό, όσο η απόλυτη καταστροφή που επέφερε η εκπόρθηση της Πόλης…

Ψάξε ποιος ωφελείται, αν θες να βρεις ποιος το κάνει, (λατινιστί cui bono). Αυτονόητο είναι, ότι για να βρούμε ποιος το κάνει και πού θέλει να καταλήξει, πρέπει να βρούμε το κοινό σημείο της ορθοδοξίας και του ελληνικού πολιτισμού, (τον οποίον διέδωσε ο Μέγας Αλέξανδρος σε ολόκληρη την αυτοκρατορία του, κατά τους ελληνιστικούς χρόνους), καθώς τα δύο αυτά αποτελούν τους πυλώνες του ελληνισμού και συνεπώς του δυτικού οικοδομήματος.

Πρώτα η κατρακύλα της αποδόμησης της εθνικής μας κυριαρχίας, ξεκίνησε με την παραχώρηση του ονόματος της Μακεδονίας μας, και πλέον ο Μέγας Αλέξανδρος, ο σημαντικότερος Έλληνας στρατηλάτης και διαμορφωτής της σύγχρονης ιστορίας, αποδομείται ως προσωπικότητα, εμφανιζόμενος ως ομοφυλόφιλος. Ένας με συγκεχυμένη ταυτότητα για το φύλο του, κι επιρρεπής σε σαρκικές απολαύσεις κατά την διάρκεια της εκστρατείας του, δεν μπορεί να είναι στρατηλάτης, ούτε να κατάφερε βάση στρατηγικής να κατακτήσει τον κόσμο.

Η ιστορία και η θρησκεία είναι τα συνεκτικά στοιχεία ενός έθνους. Προσδιορίζουν την ψυχή του, την ταυτότητά του, από πού έρχεται, πού πηγαίνει και με ποια εφόδια.

Η ταυτόχρονη επίθεση στην ιστορία και την θρησκεία μας, προερχόμενες από την Δύση στην οποίαν «ανήκομεν», συνιστά δύο μαζικά άνευ προηγουμένου, κάτω από την ζώνη, χτυπήματα εκ των έσω, πλήξης του ίδιου του ελληνισμού, και συγχρόνως των ίδιων των θεμελίων της Δύσης.

Ο ελληνισμός, είναι δύο πράγματα. Η αρχαία ελληνική ιστορία και η ορθόδοξη χριστιανική θρησκεία. Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός δημιούργησε την έννοια της αρμονίας, της αισθητικής, της ομορφιάς (πλήττεται επίσης εδώ και χρόνια, εμφανίζοντας ως τέχνη και υψηλή αισθητική, μέχρι και  τούβλα ατάκτως ερειμμένα, λεκάνες τουαλέτας, χυμένες μπογιές σε καμβά, σε αντίπραξη προς την Αφροδίτη της Μήλου και τον Κούρο).

Η αρχαία ελληνική ιστορία συνέστησε πρώτη φορά την έννοια του έθνους, ως ομάδας ανθρώπων που φέρουν το ίδιο αίμα, την ίδια γλώσσα, την ίδια θρησκεία, τις ίδιες παραδόσεις και πολεμούν για την διατήρησή τους.

Αναγόρευσε την πατρίδα σε ύψιστο αγαθό (εν μείχονι μοίρα).

Έκτοτε ο Ελληνισμός, (κι όσοι εμπνέονται από αυτόν), πολεμά μέχρις εσχάτων για την εθνική του ανεξαρτησία και την συλλογική του ελευθερία, διότι η ευτυχία είναι η ελευθερία και η ελευθερία απαιτεί γενναιότητα, («το εύδαιμον το μεν εστί το ελεύθερον, το δ’ελεύθερον το εύψυχον»). Η γενναιότητα δε, η ανδρεία, ιδίως στον πόλεμο, είναι χαρακτηριστικό των ανδρών.

Οι υλικές απολαύσεις, δεν εξέτρεπαν τους Έλληνες, όταν απαιτείτο να πολεμήσουν  για την συλλογική τους ελευθερία και την εθνική τους ανεξαρτησία. Η ευμάρεια δεν τους έκανε μαλθακούς, ούτε δειλούς. Αυτές είναι οι ρίζες και οι παρακαταθήκες ημών των Ελλήνων, αλλά και ολόκληρης της Δύσης. Πότε και ποιος τα άλλαξε αυτά;

Τέλος, η χριστιανική ορθόδοξη θρησκεία, επεξέτεινε τις αρχαίες ελληνικές διδαχές, προσδιορίζοντας περαιτέρω την ατομική ελευθερία. Τα αρχαία μονοπάτια της Αρετής και της Κακίας, απέκτησαν νέους όρους και νοήματα, καθώς ο ορθόδοξος χριστιανισμός δίδαξε τον ατομικό ασκητισμό, την πειθαρχία, την αλληλλεγγύη, την συγχώρεση και την αγάπη. Η ατομική ελευθερία απέκτησε ακόμα πιο σοβαρό νόημα, καθώς, ο δρόμος της Αρετής δεν είναι μόνο κακοτράχαλος, αλλά όποιος τον διαλέξει, γνωρίζει ότι πρέπει να σηκώσει σταυρό. (Όστις θέλει οπίσω μου ελθείν, απαρνησάσθω εαυτόν, αράτω τον σταυρόν αυτού κι ακολουθείτω μοι).

Μόνο ο ελληνισμός, όπως συνδιαμορφώθηκε από την αρχαία ελληνική ιστορία και πολιτισμό, και την χριστιανική ορθόδοξη θρησκεία, έχει αυτήν την απόλυτη ταύτιση με την Ελευθερία, τόσο την συλλογική όσο και την ατομική.

Δυστυχώς, όπως πλέον ομολογείται ανερυθρίαστα, η Δύση δεν ενδιαφέρεται για τον άνθρωπο που έχει πρόσωπο κατ’εικόνα και καθ’ομοίωσιν Θεού, ο οποίος επιδιώκει να μοιάσει στον δημιουργό του  και να κατακτήσει την πνευματική ανύψωση και τελειότητα.

Στο επίκεντρο της Δύσης πλέον, δεν είναι ο άνθρωπος αλλά η μειονότητα και τα δήθεν δικαιώματά της. Υποβιβάζεται σε ον βυθισμένο σε τριλήμματα αναφορικά με το τι φύλο είναι, να αγωνιά να κολυμπήσει σε υλικές απολαύσεις, ακόμα και σε ακόλαστες μέχρι πρότινος πράξεις (ίδετε σχετικά πώς η παιδοφιλία σιγά σιγά σε πολλά δυτικά κράτη, απενοχοποιείται, αν δεν νομιμοποιείται κιόλας). Ο άνθρωπος στην Δύση χάνει πλέον την ψυχή του και την ταυτότητά του. Δεν κοιτάζει προς τον ουρανό, δεν προσπαθεί να ψηλώσει την ψυχή του. Ασχολείται με τον σεξουαλικό του προσανατολισμό. Ψάχνει αν είναι τρανς, bisexual, ή ποιος ξέρει τι άλλο από όσα ευτύχησα να μην γνωρίζω….

Με την σκοπούμενη λαθρομετανάστευση υποσκάφθηκε συγχρόνως με την ταυτότητα του ανθρώπου, η έννοια του έθνους, επομένως, της προστασίας της πατρίδας μας, του καταφυγίου της συλλογικής μας ελευθερίας. Η εθνική ανεξαρτησία και η συλλογική ελευθερία βαφτίστηκαν παρωχημένες, συντηρητικές έννοιες. Ξεχάστηκαν.

Αλλά τι συζητάμε τώρα; Αν τα κέντα εξουσίας της Δύσης, μας υπονομεύουν την σκέψη και την  φυσική πραγματικότητα αναφορικά με την αποκλειστική ύπαρξη 2 μόνον φύλων, του άρρενος και του θήλεος,

Αν  υπονομεύουν την έννοια της οικογένειας, τουλάχιστον από τότε που υπήρξε ο homo sapiens (μπορεί και πιο πριν), ως αποτελούμενης από άνδρα και γυναίκα εκ των οποίων γεννιούνται τα παιδιά,

Αν υπονομεύουν την ταυτότητά μας την βιολογική, την ιστορική, την πολιτισμική, ε, τότε τι να συζητάμε για Έθνη κι ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ, ΑΤΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ; Κοπάδι γίναμε, χυλός που δεν ξέρει και δεν μπορεί να βαδίσει στον ίδιο δρόμο.

Γι’αυτό η ΠΟΛΙΣ ΕΑΛΩ. Επειδή στο λίκνο του αρχαίας Ελλάδας, που σήκωσε τον άνθρωπο στα πόδια του, η ιστορία και ο πολιτισμός  ποδοπατήθηκαν κι αλλοιώθηκαν. Στο λίκνο της Ορθοδοξίας, η Ορθοδοξία δεν είναι πια αποκάλυψη του Θεού, αλλά «φιλελευθεροποιήθηκε».

Είναι φανερό ότι επλήγησαν βάναυσα οι ρίζες μας, οι ρίζες του δυτικού πολιτισμού. Αν επλήγησαν θανάσιμα, ή όχι, εμείς θα το καθορίσουμε.

*Δικηγόρος Παρ’ Αρείω Πάγω

The post Έχει …γεωπολιτική «ανάγνωση» ο νόμος για τον γάμο ομοφυλόφιλων; Οι δηλώσεις Καιρίδη… appeared first on Militaire.gr.

Keywords
δηλωσεις, ειρηνη, εαλω, ψηφοφορία, βουλη, ρωσία, αθηνα, ελλαδα, θες, ημών, ελευθερια, κινηση στους δρομους, Καθεδρικός του Αγίου Βασιλείου, παγκόσμια ημέρα της γυναίκας 2012, Καλή Χρονιά, τελος του κοσμου, οικουμενικο πατριαρχειο, κοινωνια, ρωσία, αφρικη, αφροδιτη, γυναικα, εθνικη, μεγα, μωαμεθ, οροσημο, ουκρανια, σημερινη, φυσικη, αγαπη, αγωνια, αιμα, αισθητικη, αλωση, αλωση της πολης, ανθρωπος, αποκαλυψη, αρχαια, γεγονοτα, γεγονος, γλωσσα, γρηγορης, δικη, δοξα, δρομος, εαλω, ευτυχια, ειπαν, ειπε, ειρηνη, ελευθερια, εννοια, ερχεται, τεχνη, ζωνη, ιδια, ιδιο, ημών, θες, θρησκεια, ιστορικο, λαθρομεταναστευση, λικνο, μεγας αλεξανδρος, μοσχα, νοημα, ορθοδοξια, παιδια, πειθαρχια, πιστη, πρωι, ψυχη, ρολο, σεβασμος, συζητηση, συνεχεια, σειρα, ταυτοτητα, τουβλα, υψηλη, φυλο, φοβερο, φορα, χριστιανισμος, χυδαιοτητα, ψηφοφορία, δικαιωματα, καρδια, μοιαζει, ποδια, βεβαιως, ωραιο, ξεκινησε
Τυχαία Θέματα
Έχει …γεωπολιτική, Καιρίδη…,echei …geopolitiki, kairidi…