Nestle: Πιέσεις από τους επενδυτές για πιο υγιεινά προϊόντα

Η Nestle δέχθηκε επίσημο αίτημα από ορισμένους μετόχους της, συμπεριλαμβανομένης της Legal & General Investment Management, να αυξήσει σημαντικά την ποσότητα υγιεινών τροφίμων που πουλά.

Μία ομάδα επενδυτών, με την καθοδήγηση της ShareAction, κατέθεσε ψήφισμα ζητώντας από την παραγωγό της σοκολάτας Kit Kat να θέσει στόχους για την αύξηση των πωλήσεων υγιεινότερων τροφίμων, σε μία περίοδο

κατά την οποία αυξάνονται, παγκοσμίως, τα προβλήματα υγείας που σχετίζονται με την κακή διατροφή.

Ζητά επίσης από τη Nestle να εφαρμόσει τους διεθνώς αποδεκτούς κανόνες που ορίζουν τα υγιεινά τρόφιμα.

Για να εγκριθεί το αίτημα απαιτείται να εξασφαλίσει τουλάχιστον το 50% συν μία ψήφο των μετόχων που θα λάβουν μέρος στην ετήσια γενική συνέλευση του ελβετικού ομίλου καταναλωτικών αγαθών, τον Απρίλιο.

Η πίεση προς τις εταιρείες τροφίμων να δημιουργήσουν μία γκάμα με πιο υγιεινά προϊόντα αυξάνεται, ειδικά τώρα που η παχυσαρκία έχει εξελιχθεί σε τεράστιο πρόβλημα υγείας του ανεπτυγμένου κόσμου, ενώ επεκτείνεται και στις αναδυόμενες αγορές.

Η ανθυγιεινή διατροφή αποτελεί βασικό παράγοντα των ρυθμών αύξησης της παχυσαρκίας παγκοσμίως, αυξάνοντας τον κίνδυνο εμφάνισης διαβήτη, καρδιακών παθήσεων, εγκεφαλικών επεισοδίων και ορισμένων μορφών καρκίνου, σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας. Ο οργανισμός υγείας εκτιμά ότι η παχυσαρκία θα κοστίσει στην παγκόσμια οικονομία 4,3 τρισεκατομμύρια δολάρια ετησίως έως το 2035.

Η κίνηση της φιλανθρωπικής οργάνωσης που προωθεί την Υπεύθυνη Επένδυση ShareAction, έρχεται περίπου έξι μήνες από τότε που επέκρινε τον μεγαλύτερο παραγωγό τροφίμων στον κόσμο επειδή βασίζεται υπερβολικά «στις πωλήσεις λιγότερο υγιεινών τροφίμων» και δεν κάνει αρκετά για να προωθήσει τις πωλήσεις πιο θρεπτικών προϊόντων.

Αν και έχουν γίνει συζητήσεις με τη Nestle από τότε, αυτές έχουν φτάσει σε «αδιέξοδο», σύμφωνα με τη Maria Larsson Ortino, Senior Global ESG Manager στη LGIM.

«Η εταιρεία δηλώνει στο όραμά της ότι τα προϊόντα της έχουν «τη δύναμη να βελτιώσουν τις ζωές», στην πραγματικότητα τα τρία τέταρτα των παγκόσμιων πωλήσεων της Nestle είναι ανθυγιεινά προϊόντα που περιέχουν υψηλά επίπεδα αλατιού, ζάχαρης και λιπαρών», δήλωσε η Catherine Howarth, Διευθύνουσα Σύμβουλος της ShareAction.

Πρόσθεσε ότι επειδή η Nestle «αποτυγχάνει συνεχώς» να προσδιορίσει πώς θα εξισορροπήσει τις πωλήσεις της με πιο υγιεινές επιλογές τροφίμων, οι επενδυτές αναγκάστηκαν να προωθήσουν ένα ψήφισμα στη γενική συνέλευση της εταιρείας.

Η Nestle αρνήθηκε τους ισχυρισμούς της ShareAction, λέγοντας ότι στοχεύει τη λάθος εταιρεία. Η εταιρεία διαφωνεί με τον συνασπισμό των επενδυτών και δηλώνει ότι ο ισχυρισμός πως το 75% των πωλήσεών της είναι ανθυγιεινά προϊόντα είναι αναληθής.

Εκπρόσωπος της Nestle ανέφερε πως η εταιρεία ήταν η πρώτη στον κλάδο τροφίμων που αξιολόγησε την διατροφική αξία ολόκληρου του χαρτοφυλακίου προϊόντων της σύμφωνα με το κυβερνητικό σύστημα αξιολόγησης.

«Στόχος μας είναι να επιτύχουμε σε όλα τα τμήματα του χαρτοφυλακίου μας, διασφαλίζοντας την υπεύθυνη αντιμετώπιση των διαφορετικών αναγκών και προτιμήσεων όλων των καταναλωτών μας», πρόσθεσε.

Διαβάστε ακόμη:

Ozempic «μαΐμού» στην αγορά: Η σκοτεινή πλευρά της τρέλας του αδυνατίσματος

Xiaomi: Ξεκινά στο τέλος Μαρτίου η πώληση των ηλεκτρικών οχημάτων της εταιρείας

Adidas: Βλέπει ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του έτους – Αυξημένη ζήτηση για τα Samba και Campus

Keywords
Αναζητήσεις
nestle-pieseis-apo-tous-ependytes-gia-pio-ygieina-proionta.htm
Τυχαία Θέματα