Performance Shipping (Μιχαλόπουλος-Παληού): Έσοδα 109 εκατ. δολαρίων

08:10 8/3/2024 - Πηγή: Mononews

Η Performance Shipping Inc. της Αλίκης Παληού και του Ανδρέα Μιχαλόπουλου γνωστοποίησαν τα οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2023.

Το καθαρό εισόδημα διαμορφώθηκε στα 25 εκατομμύρια δολάρια και το καθαρό εισόδημα που θα αποδοθεί στους μετόχους ανέρχεται σε 24,5 εκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο του 2023.

Υπενθυμίζεται ότι το τέταρτο τρίμηνο του 2022, το καθαρό εισόδημα ήταν 23,8 εκατομμύρια δολάρια δολαρίων, ενώ το καθαρό εισόδημα που αποδόθηκε στους μετόχους ήταν 9,4 εκατομμύρια δολάρια.

Τα

κέρδη ανά μετοχή, για το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ήταν 2,03 δολάρια και 0,63 δολάρια, αντίστοιχα.

Τα έσοδα ήταν 23,8 εκατομμύρια δολάρια για το τέταρτο τρίμηνο του 2023, σε σύγκριση με 27,8 εκατομμύρια δολάρια για την ίδια περίοδο το 2022. Αυτή η μείωση αποδόθηκε στη μείωση του ισοδύναμου χρόνου ναύλωσης των πλοίων που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του τριμήνου, ωστόσο αντισταθμίστηκαν εν μέρει από την αύξηση των ημερών πλοιοκτησίας.

Σε όλο τον στόλο, το ημερήσιο έσοδα TCE για το τέταρτο τρίμηνο του 2023 ήταν 33.114 δολάρια, σε σύγκριση με ένα μέσο ναύλο 40.469 δολαρίων για την ίδια περίοδο το 2022.

Όσον αφορά το 12μηνο, τα καθαρά έσοδα διαμορφώθηκαν στις 31 Δεκεμβρίου 2023 σε 69,4 εκατομμύρια δολάρια, ενώ το αμέσως προηγούμενο χρόνο ήταν και 36,3 εκατομμύρια δολάρια.

Το καθαρό εισόδημα που αναλογεί στους μετόχους για το έτος που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023 ανήλθε σε 56,9 εκατομμύρια δολάρια.

Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Ανδρέας Μιχαλόπουλος, Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας, δήλωσε:

«Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2023, η αγορά δεξαμενόπλοιων συνέχισε να ενισχύεται όπως και καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους.

Εξασφαλίσαμε μια μέση τιμή ισοδύναμης ναύλωσης σε όλο τον στόλο 33.114 δολάρια την ημέρα και 36.954 δολάρια ανά ημέρα κατά τη διάρκεια του έτους.

Ως αποτέλεσμα, κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους που έληξε στις 31 Δεκεμβρίου 2023, δημιουργήσαμε έσοδα 109 εκατομμυρίων δολαρίων και καθαρό εισόδημα που αποδίδεται στους μετόχους 56,9 εκατομμύρια δολάρια, που αντιπροσωπεύουν αυξήσεις 45% και 374%, αντίστοιχα, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2022.

Το ταμειακό μας υπόλοιπο στο τέλος του 2023 ήταν περίπου 68,3 εκατομμύρια δολάρια, αντικατοπτρίζοντας μια αύξηση 72% από το υπόλοιπο μετρητών στο τέλος του έτους 2022.

Όπως είχε ανακοινωθεί προηγουμένως, τον Αύγουστο του 2023, το διοικητικό συμβούλιο της εταιρείας ενέκρινε ένα πρόγραμμα επαναγοράς μετοχών 2 εκατομμυρίων δολαρίων. Σύμφωνα με αυτήν την πρωτοβουλία, επαναγοράσαμε 293.767 μετοχές κοινές μετοχές κατά το τέταρτο τρίμηνο του 2023, συνολικού ύψους περίπου 0,7 εκατομμυρίων δολαρίων.

Πιστεύουμε ακράδαντα ότι αυτό το πρόγραμμα είναι προς το συμφέρον τόσο της εταιρείας μας όσο και των μετόχων μας και σκοπεύουμε να συνεχίσουμε τις εξαγορές μετοχών μας, ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν στην αγορά.

Η εντυπωσιακή παραγωγή εσόδων μας, ύψους περίπου 109 εκατομμυρίων δολαρίων, κατά τη διάρκεια του περασμένου οικονομικού έτους, είναι ενδεικτική της ικανότητάς μας να κεφαλαιοποιούμε το σταθερό περιβάλλον ναύλων μέσω της αποτελεσματικής λειτουργίας του στόλου μας.

Πιστεύουμε ότι το σταθερό περιβάλλον της αγοράς δεξαμενόπλοιων θα είναι βιώσιμο μέχρι το 2024, παρακινώντας τη συνεχή εστίασή μας σε μια στρατηγική ανάπτυξης στόλου που δίνει έμφαση στην ισόρροπη έκθεση σε βραχυπρόθεσμα έως μεσοπρόθεσμα συμβόλαια ναύλωσης, καθώς και στην αγορά spot.

Συγκεκριμένα, πέντε από τα δεξαμενόπλοιά μας Aframax λειτουργούν επί του παρόντος με βραχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα συμβόλαια χρονοναύλωσης με ναυλωτές πρώτης κατηγορίας, εξασφαλίζοντας σταθερό υπόλοιπο εσόδων ύψους περίπου 52,7 εκατομμυρίων δολαρίων από τις αρχές του 2024.

Τα υπόλοιπα δύο δεξαμενόπλοιά μας Aframax λειτουργούν με συμφωνίες συγκέντρωσης με έκθεση στις επικρατούσες εύρωστες τιμές spot της Aframax».

Διαβάστε επίσης:

Από «κακός» των junk ομολόγων σε «αστυνόμο» της εταιρικής διακυβέρνησης: O Γιώργος Οικονόμου έχει πάντα ένα σχέδιο

Ένταξη της Ναυτιλίας στο ETS: Ενημέρωση από την Ένωση Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων

Ένωση εφοπλιστών κρουαζιέρας: Πέντε προτάσεις για το λιμάνι της Σαντορίνης

Keywords
Τυχαία Θέματα