Οικογένεια Ιωάννου: Με το πρώτο θέρετρο της ανοίγει πανιά για τα 50 εκατ. της Donkey Hotels

Αντίστροφα μετρούν οι μέρες για τα εγκαίνια του πρώτου τουριστικού θερέτρου της Donkey Hotels, συμφερόντων της οικογένειας Ιωάννου, εκτός Λεκανοπεδίου, σχεδόν ενάμιση χρόνο μετά τη συγχώνευση των ξενοδοχειακών μονάδων σε μία οντότητα, η οποία στοχεύει σε τζίρο 50 εκατομμυρίων.

Το NOUS, το πέμπτο ξενοδοχείο της αλυσίδας και το μεγαλύτερο resort της Σαντορίνης ανοίγει τις πόρτες του τον Ιούνιο, μήνας για τον οποίο οι κρατήσεις έχουν φτάσει στο 40% της πληρότητας, όπως λέει στο mononews η Στεφανία Φλέγγα, γενική διευθύντρια της YES Hotels.

Θυμίζουμε ότι η αλυσίδα συγχωνεύτηκε τον Μάρτιο του 2021 με την Αθήναιον, που ελέγχει το Intercontinental. Το συγκρότημα θα πάρει τη θέση του παλιού τετράστερου Santorini Image που είχε εξαγοραστεί το 1987 από τους Ιωάννου.

Το νέο resort έχει δυναμικότητα 121 δωματίων – στα οποία συμπεριλαμβάνονται bungalows και σουίτες –, τα περισσότερα εκ των οποίων διαθέτουν ιδιωτικές πισίνες. Επίσης, οι εγκαταστάσεις διαθέτουν δύο εστιατόρια και ένα spa με 5 δωμάτια θεραπείας, εσωτερική και εξωτερική πισίνα, sauna, χαμάμ, cold tank, γυμναστήριο και εξωτερικό χώρο yoga. Σε αριθμούς, το συγκρότημα εκτείνεται σε 44 στρέμματα και αποτελείται από 62 ιδιωτικές πισίνα, η μεγαλύτερη των οποίων έχει εμβαδό 1.000 τ.μ..

Το NOUS της Donkey Hotels στη Σαντορίνη50 εκατομμύρια κόστισε το νέο πεντάστερο

Η επένδυση έφτασε τα 50 εκατ. ευρώ, μαζί με την αγορά γης στη Μεσαρά. Συνολικά, το συγκρότημα θα αποτελείται από 4 κτίρια και bungalows, τα οποία κατασκεύασαν η Έρμων και η Άπαξ Κατασκευαστική, ενώ τη γενική επίβλεψη του έργου ανέλαβε η Άβαξ. To νέο ξενοδοχείο θα ονομαζόταν InterContinental Santorini Resort & Spa, ωστόσο τα σχέδια άλλαξαν.

Στόχος της αλυσίδας είναι οι εγκαταστάσεις να προσελκύσουν επισκέπτες και άλλων ξενοδοχείων της Σαντορίνης στο NOUS, το οποίο, εξάλλου, θα διαθέτει το μεγαλύτερο spa του νησιού. Βασικό χαρακτηριστικό όλων των κατηγοριών δωματίων είναι η ευρυχωρία. Ιδιαίτερη βαρύτητα έχει δοθεί στη φύτευση των εξωτερικών χώρων του NOUS, ενώ κατά τη λειτουργία του θα διοργανώνονται οινογνωσίες στον ειδικό χώρο του Oenous, όπου θα εκπροσωπούνται όλα τα οινοποιεία της Σαντορίνης.

Τον αρχιτεκτονικό σχεδιασμό του ξενοδοχείου ανέλαβαν οι Divercity Architects σε συνεργασία με MplusM Architects, τον σχεδιασμό φωτισμού η Ελευθερία Ντεκώ, την αρχιτεκτονική τοπίου το γραφείο Δοξιάδη, ενώ art curator ήταν η Νάντια Αργυροπούλου. Βάσει του σχεδιασμού του, το ξενοδοχείο αναπτύσσεται κλιμακωτά, όπως οι παραδοσιακοί οικισμοί του νησιού, ενώ τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν ακολουθούν τα αντίστοιχα που υπάρχουν στη Σαντορίνη. Τους κοινόχρηστους χώρους και τα δωμάτια, κοσμούν έργα 12 Ελλήνων καλλιτεχνών, που εμπνεύστηκαν από τη φύση των ηφαιστείων.

Το NOUS της Donkey Hotels στη ΣαντορίνηΤο πρώτο βήμα επέκτασης εκτός Λεκανοπεδίου & τα κέρδη των 15 εκατ. σε τέσσερα χρόνια

Η κ. Φλέγγα επιβεβαιώνει πως πρόθεση της Donkey Hotels είναι να επεκταθεί και σε άλλους προορισμούς εκτός Αθηνών. «Ως όμιλος επιχειρούμε πολύ σταθερά βήματα. Οτιδήποτε κάνουμε θα είναι κινήσεις που μπορεί να υποστηρίξει η YES Hotels».

Όταν τα Ιntercontinental, NEW Hotel, Periscope και Semiramis της Κηφισιάς συγχωνεύτηκαν σε μία οντότητα, ο όμιλος έθεσε παράλληλα στόχο την αύξηση κύκλου εργασιών στα 50 εκατ. ευρώ και λειτουργικών κερδών στα 15 εκατ. ευρώ, κάτι που προέβλεπε και το επενδυτικό σχέδιο για την προσεχή τετραετία. Τα στελέχη της Donkey Hotels είχαν κάνει σαφές πως η συγχώνευση ήταν “ένα πολύ μεγαλύτερο σχέδιο από την απλή νομική ενοποίηση των επιμέρους ξενοδοχειακών εταιρειών των μετόχων”, καθώς αφορούσε στη δημιουργία ενός νέου ισχυρού πόλου ξενοδοχειακών δραστηριοτήτων στην ελληνική αγορά φιλοξενίας.

Η Donkey Hotels διαθέτει ιδιόκτητες ξενοδοχειακές υποδομές 85 στρεμμάτων (130.000 μαζί με τη Σαντορίνη), ενώ υπολογίζοντας και το πρώτο θέρετρο στη νησιωτική Ελλάδα η οικογένεια Ιωάννου έχει στο χαρτοφυλάκιό της 836 δωμάτια πέντε αστέρων.

Το NOUS της Donkey Hotels στη Σαντορίνη

«Υπάρχει επενδυτικό πλάνο και για τα επόμενα χρόνια», σημειώνει η managing director της YES Hotels και, αναφορικά με την κινητικότητα στις μονάδες του ομίλου, συμπληρώνει πως “για το δίμηνο ΜαΐουΙουνίου υπάρχουν κρατήσεις 55%, κυρίως για το New Hotel και το Periscope. Για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο το ποσοστό είναι μικρότερο”, ύστερα από δύο χρόνια κατά τα οποία οι κρατήσεις είχαν μπει στον πάγο.

Σύμφωνα με την ίδια, το πρώτο τρίμηνο του 2022 «δεν ήταν καθόλου καλό», αφού πέραν των άλλων «η δουλεύει πολύ με την αμερικανική αγορά, που επηρεάζεται από τον πόλεμο και τις ταξιδιωτικές οδηγίες που εκδίδονται», ενώ και «ο ανταγωνισμός από την Τουρκία επηρεάζει σίγουρα την κατάσταση».

Διαβάστε επίσης:

“Γκάζι” στις δημοπρατήσεις για τα ΣΔΙΤ απορριμμάτων αξίας 940 εκατ. σε Αττική και Θεσσαλονίκη

Ποιοι διεκδικούν το κτιριακό ΣΔΙΤ 139 εκατ. ευρώ του Υπ. Υποδομών

Keywords
Τυχαία Θέματα