Πήτερ Λιβανός: Oι DryLog και ArcelorMittal δρομολογούν την παραγγελία πλοίων αξίας 302 εκατ. δολαρίων

Σε συζητήσεις με κινεζικό ναυπηγείο για την κατασκευή μέχρι και 10 bulker πραγματοποιεί η Global Chartering, η ναυτιλιακή κοινοπραξία της DryLog, του εφοπλιστή Πήτερ Λιβανού, και του κολοσσού του χάλυβα και των ορυχείων ArcelorMittal, αναφέρουν πληροφορίες.

Πρόκειται για ενεργειακά αποδοτικά φορτηγά πλοία ξηρού φορτίου -έξι kamsarmax και 4 mini-capesize-, με το deal, αν ολοκληρωθεί, να αγγίζει σε αξία τα 302 εκατ. δολάρια.

Η Global Chartering,

όπως αναφέρει το tradewinds, επιδιώκει τα φορτηγά πλοία να πληρούν τους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών, που τίθενται σε ισχύ το 2025.

Η εταιρεία λέγεται ότι διεξάγει συνομιλίες για την κατασκευή των νεότευκτων αποκλειστικά με το Yangzi-Mitsui Shipbuilding, γνωστό ως YAMIC – ένα ναυπηγείο που κατέχουν από κοινού το Yangzijiang Shipbuilding και το Mitsui E&S Shipbuilding της Ιαπωνίας.

Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι συζητήσεις βρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και η ναυτιλιακή έχει υπογράψει με το ναυπηγείο επιστολή προθέσεων για έξι bulker χωρητικότητας 82,500 dwt και τεσσάρων χωρητικότητας 110,000 dwt.

Καμία από τις δύο πλευρές δεν έχει σχολιάσει το θέμα.

Σύμφωνα με το tradewinds, η Global Chartering επιδιώκει να επεκτείνει τον στόλο των bulker που διαθέτει, μετά την εξαγορά της εταιρείας Essar Steel της Ινδίας από την ArcelorMittal και την Nippon Steel.

Η κοινοπραξία των DryLog και ArcelorMittal αναμένεται να πληρώσει περίπου 27 εκατ. δολάρια για κάθε kamsarmax και σχεδόν 35 εκατ. δολάρια για κάθε mini-capesize.

Η εταιρεία λέγεται ότι επέλεξε τα φορτηγά πλοία να πληρούν τα πρότυπα του δείκτη Energy Efficiency Design Index (EEDI) Phase 3– δηλαδή θα έχουν βελτιωμένη ενεργειακή απόδοση κατά 30% σε σχέση με τα επίπεδα του 2018. Η συμμόρφωση με το συγκεκριμένο δείκτη δεν είναι υποχρεωτική έως το 2025, αλλά πολλοί πλοιοκτήτες προχωρούν σε παραγγελίες νωρίτερα από την εφαρμογή του κανονισμού εν μέσω των αυξανόμενων περιβαλλοντικών ανησυχιών για τις εκπομπές από τη ναυτιλία.

Μόλις υπογραφεί η τελική συμφωνία, το ναυπηγείο YAMIC αναμένεται να παραδώσει τα νεότευκτα πλοία μεταξύ του δεύτερου εξαμήνου του 2022 και του 2023.

Η DryLog απέκτησε μερίδιο 50% στην ναυτιλιακή θυγατρική της ArcelorMittal, την Global Chartering, στο τέλος του 2019. Ωστόσο, οι δύο εταιρείες διατηρούσαν στενή επιχειρηματική σχέση για περισσότερα από 25 χρόνια.

12 Έλληνες εφοπλιστές στις πιο ισχυρές προσωπικότητες της ναυτιλίας το 2020

Kristin Holth: Μία πανίσχυρη πρώην τραπεζίτισσα στο ΔΣ της GasLog του Πήτερ Λιβανού

Πέτρος Παναγιωτίδης: Η Castor Maritime επεκτείνεται στα capesize

Ακολουθήστε το mononews.gr στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση

Keywords
Τυχαία Θέματα