Βασιλική Όπερα Λονδίνου: Αλλάζει όνομα και θέλει σειρά στο Netflix – Το φιλόδοξο σχέδιο διάσωσης

Μετονομάζεται και αναζητά νέους εμπορικούς συνεργάτες η Βασιλική Όπερα του Λονδίνου (London’s Royal Opera House), καθώς προσπαθεί να καλύψει το κενό που έχει δημιουργηθεί εδώ και δύο χρόνια, από την απότομη μείωση της δημόσιας χρηματοδότησης στα πολιτιστικά ιδρύματα, η οποία αποτιμάται σε πολλά εκατομμύρια λίρες.

Από τούδε και στο εξής λοιπόν, το ίδρυμα θα είναι γνωστό ως “Royal Ballet and Opera”.

Το rebranding του ιδρύματος, αποτελεί μέρος μιας αποστολής με στόχο την ενίσχυση

των εσόδων από τα εισιτήρια, προσελκύοντας επισκέπτες που δεν γνωρίζουν ότι ο χώρος στο Covent Garden φιλοξενεί επίσης το Βασιλικό Μπαλέτο, σύμφωνα με τη νέα εμπορική διευθύντρια, Sophie Wybrew-Bond.

Στοχεύει επίσης στα έσοδα από χορηγίες επιχειρήσεων, οι οποίες ενδέχεται να θελήσουν να “εκμεταλλευτούν” τη διπλή επωνυμία.

“Το μπαλέτο είναι εδώ από το 1946 και αυτό αποτελεί την καλύτερη διαφήμιση για εμάς”, σημειώνει η Wybrew-Bond.

“Πιστεύουμε ακράδαντα, ότι η ενίσχυση του brand, θα επιτευχθεί εάν είμαστε ξεκάθαροι ως προς τι προσφέρεται εδώ”, προσθέτει.

Αργότερα φέτος, η Wybrew-Bond, θα προσφέρει στις επιχειρήσεις την ευκαιρία να χορηγούν μια σειρά από μικρού μήκους ντοκιμαντέρ για το “Royal Ballet and Opera”, η οποία προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει σε ιστότοπους και κανάλια κοινωνικών μέσων.

Σύμφωνα με την Wybrew-Bond, τα επεισόδια θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν για παράδειγμα μια ημέρα της ζωής ενός από τους πρωταγωνιστές του, λ ο Wybrew-Bond.

Ακόμη μια ιδέα της διοίκησης είναι η συνεργασία με επώνυμες μάρκες μόδας, καθώς μια σειρά από διαφημιστικές καμπάνιες και άλλες δράσεις, θα μπορούσαν να απογειώσουν το”Royal Ballet and Opera”.

Royal Ballet and Opera (Πηγή: Bloomberg)

Σε αυτό το πλαίσιο, τον περασμένο Νοέμβριο, η AllSaints, παρουσίασε μια καμπάνια με πρωταγωνιστές τέσσερις χορευτές του Βασιλικού Μπαλέτου. Μια τσάντα, ένα φούτερ και μπλουζάκι, δημιουργήθηκαν ως μέρος της καμπάνιας, ενώ το 10% των πωλήσεων δωρήθηκε στο ίδρυμα.

Στόχος η αύξηση της ρευστότητας

Η εύρεση νέων πηγών ταμειακής ρευστότητας, θα είναι κρίσιμη για την επιβίωση του ιδρύματος, σύμφωνα με τη διοίκηση, καθώς παρουσιάζει ένα αρκετά σημαντικό έλλειμα.

Στα τελευταία ετήσια αποτελέσματα, για το 2022, η Βασιλική Όπερα ανέφερε έλλειμμα 4,2 εκατομμυρίων λιρών και έσοδα 132,7 εκατομμυρίων λιρών.

Το περασμένο φθινόπωρο, ο πρόεδρος του οργανισμού και ιδρυτής της αλυσίδας χρηματοοικονομικών υπηρεσιών Travelex, Lloyd Dorfman, υπολόγισε ότι το κενό ήταν περίπου 15 εκατομμύρια λίρες.

Lloyd Dorfman (Πηγή: Carlotta Cardana/Bloomberg)

Ως εκ τούτου και επειδή το έλλειμμα αναμένεται να αυξηθεί φέτος, όπως και σε πολλά βρετανικά πολιτιστικά ιδρύματα, η διοίκηση αποφάσισε να δημιουργήσει ένα νέο περιβάλλον, σκοπεύοντας να προσελκύσει περισσότερο κοινό και να αυξήσει τα έσοδα.

“Το κόστος λειτουργίας αυξάνεται και οι δημόσιες επιδοτήσεις μειώνονται, επομένως πρέπει να καλύψουμε αυτό το κενό”, τονίζει η Wybrew-Bond.

Η νέα προσέγγιση περιλαμβάνει την εισαγωγή σε ιστότοπους μέσων κοινωνικής δικτύωσης όπως το YouTube και το Tiktok, αλλά και τη στόχευση πλατφορμών ροής για την προβολή κινηματογραφημένων παραστάσεων στο διαδίκτυο.

Έντεκα παραστάσεις την επόμενη σεζόν θα είναι διαθέσιμες για προβολή στους κινηματογράφους. “Μια πλατφόρμα όπως το Netflix θα μεταφέρει την τέχνη στο ευρύτερο κοινό”, επισημαίνει η Wybrew-Bond.

“Διά πυρός και σιδήρου”

Μια πυρκαγιά το 1856, οδήγησε στην ανακατασκευή του κτηρίου που φιλοξενεί τη Βασιλική Όπερα, το Βασιλικό Μπαλέτο και την Ορχήστρα της Βασιλικής Όπερας.

Η υπέροχη Βασιλική Όπερα, με τη μεγάλη κλασική στοά μπροστά από την Bow Street, είναι στην πραγματικότητα το τρίτο θέατρο που χτίστηκε στο Covent Garden.

Και τα δύο προηγούμενα θέατρα καταστράφηκαν από πυρκαγιά, ένας σοβαρός κίνδυνος που διέτρεχαν τα κτήρια εκείνη την εποχή πριν από την ηλεκτρική ενέργεια.

Μαντάμα Μπατερφλάι, η διάσημη όπερα του Πουτσίνι για μια νεαρή γκέισα που ερωτεύεται έναν Αμερικανό αξιωματικό του ναυτικού, επιστρέφει από 12 έως 18 Ιουλίου 2024 (Πηγή: roh.org.uk)

Σήμερα, οι θεατές αποκτούν εισιτήρια σε τιμές από 11 έως 235 λίρες, για να απολαύσουν κλασσικά αριστουργήματα όπως τα “Ρωμαίος και Ιουλιέτα”, “Ζιζέλ” και  “Καρυοθραύστης”.

Παρόλο που κάθε χρόνο πουλάει περισσότερα από μισό εκατομμύριο εισιτήρια, τα έσοδα καλύπτουν μόλις το 40% του κόστους, με αποτέλεσμα το ίδρυμα να βασίζεται εδώ και πολύ καιρό σε χορηγούς και φιλανθρωπίες.

Όπως πολλά πολιτιστικά ιδρύματα, η Βασιλική Όπερα υπέφερε κατά τη διάρκεια της πανδημίας covid-19, με τα αλλεπάλληλα λοκντάουν.

Και σαν να μην έφτανε αυτό, οι απεργίες των σιδηροδρόμων που πολλαπλασιάστηκαν το 2023 στο Ηνωμένο Βασίλειο, μείωσαν σημαντικά τα έσοδα από τα εισιτήρια.

Σύμφωνα με το Bloomberg, το ίδρυμα αναγκάστηκε να δανειστεί 21,7 εκατομμύρια λίρες από το Ταμείο Ανάκαμψης της κυβέρνησης του Ηνωμένου Βασιλείου κατά τη διάρκεια της πανδημίας, προκειμένου να επιβιώσει.

Η “αδάμαστη” ηρωίδα της πάντα δημοφιλούς όπερας Κάρμεν του Μπιζέ, επιστρέφει από την 1η Μάϊου 2024 έως τις 3 Ιουλίου 2025 (Πηγή: roh.org.uk)

Παράλληλα, η χρηματοδότηση από το Arts Council μειώθηκε κατά 9%, ποσό που αντιστοιχεί σε 2,2 εκατομμύρια λίρες.

Το σχέδιο της Wybrew-Bond

Η Wybrew-Bond, η οποία εντάχθηκε νωρίτερα φέτος, θα ξεκινήσει να προωθεί εμπορεύσιμες ιδέες για βίντεο στις αρχές Ιουνίου, αναζητώντας χορηγούς μεταξύ εταιρειών τεχνολογίας, επωνυμιών μόδας και εταιρειών χρηματοοικονομικών υπηρεσιών, που θα μπορούσαν να διαφημίσουν το brand τους στην πρόσοψη της Βασιλικής Όπερας, κατόπιν βέβαια σχετικής άδειας.

Το Harrods μάλιστα, νοικιάζει τακτικά την πρόσοψή του για να διαφημίσει πολυτελείς μάρκες όπως η Tiffany και η Louis Vuitton.

Η καλτ ταινία του Τόμας Βίντερμπεργκ μεταμορφώνεται σε μια τολμηρή νέα όπερα σε αυτή την παγκόσμια πρεμιέρα από 11 έως 27 Φεβρουαρίου 2025 (Πηγή: roh.org.uk)

Η αλλαγή του ονόματος του ιδρύματος, ανακοινώθηκε με την έναρξη της σεζόν 2024-25 του “Royal Ballet and Opera”, η οποία περιλαμβάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της όπερας Festen (Οικογενειακή γιορτή) με μουσική σύνθεση από τον διάσημο Mark-Anthony Turnage και το μπαλέτο MaddAddam (Το τέλος του κόσμου), βασισμένο στην τριλογία μυθιστορημάτων της Margaret Attwood.

Διαβάστε επίσης: 

Vocabolo Moscatelli: Πώς η Archiloop μετέτρεψε ένα μοναστήρι του 12ου αιώνα σε ξενοδοχείο

Όμιλος Kering: Ο Gucci παρασύρει το κάστρο του -μια εξαίρεση

Ο διάσημος φωτογράφος Nikolai von Bismarck φωτογραφήθηκε με τη Σήλια Κριθαριώτη και φόντο την Ακρόπολη

Keywords
netflix, ονομα, οπερα, σειρα, σχεδιο, netflix, τελος του κοσμου, louis vuitton, royal, opera, house, εισιτήρια, νέα, lloyd, youtube, θεατρο, org, απεργιες, bloomberg, ιουνίου, harrods, tiffany, louis, vuitton, gucci, Ακρόπολη, κινηση στους δρομους, αποτελεσματα δημοτικων εκλογων 2010, εκλογες 2010 αποτελεσματα , απεργιες αυριο, απεργιες σημερα, απεργια 1 φεβρουαριου, απεργια 2 φεβρουαριου, απεργια 3 φεβρουαριου, απεργια 4 φεβρουαριου, απεργια 7 φεβρουαριου, απεργια 8 φεβρουαριου, απεργια 9 φεβρουαριου, απεργια 10 φεβρουαριου, απεργια 11 φεβρουαριου, απεργια 14 φεβρουαριου, απεργια 15 φεβρουαριου, απεργια 16 φεβρουαριου, απεργιες 16 φεβρουαριου, απεργια 17 φεβρουαριου, απεργιες 17 φεβρουαριου, απεργια 18 φεβρουαριου, απεργιες 18 φεβρουαριου, απεργια 21 φεβρουαριου, απεργια 23 φεβρουαριου, απεργια 22 φεβρουαριου, απεργια 24 φεβρουαριου, απεργια 25 φεβρουαριου, απεργια 28 φεβρουαριου, απεργια 11 μαιου, απεργια 9 ιουνιου, απεργια 15 ιουνιου, www.youtube.com, απεργια 28 ιουνιου, απεργια 29 ιουνιου, Καλή Χρονιά, γιορτη σημερα, αποτελεσματα, φουτερ, επιδοτησεις, μια ημερα, βιντεο, εμπορικη, ηνωμενο βασιλειο, μουσικη, ντοκιμαντερ, πλαισιο, bloomberg, gucci, louis vuitton, opera, youtube, αυξηση, γκεισα, διοικηση, διαδικτυο, ευκαιρια, εισιτήρια, ενεργεια, εποχη, τεχνη, ζωης, ιδεα, ιδεες, θεατρα, διαφημιση, ιδρυμα, μειωση, παντα, περιβαλλον, πρωταγωνιστες, σεζον, σηλια κριθαριωτη, σηλια, φθινοπωρο, φοντο, royal, επεισοδια, harrods, ιουνίου, lloyd, louis, μπαλετο, μπροστα, org, ορχηστρα, tiffany, υπεροχη, vuitton
Τυχαία Θέματα