DreamWorks Dragons Dawn of New Riders Review

To αγόρι και ο δράκος του.

Λίγους μήνες μετά την κυκλοφορία του Hotel Transylvania 3: Monsters Overboard, η Outright Games και η Bandai Namco Entertainment ενώνουν ξανά τις δυνάμεις τους για να μας παρουσιάσουν μια νέα movie tie-in δημιουργία.

Ο λόγος γίνεται για το Dragons Dawn of New Riders, το οποίο συνοδεύει τo τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο της κινηματογραφικής σειράς “How to Train your Dragon”. H εν λόγω σειρά είχε μεταφερθεί στον χώρο των video games και στο παρελθόν με τα How to Train your Dragon και How to Train your Dragon 2 που είχαν αναπτυχθεί από τις Etranges Libellules και Torus Games.

Αυτή τη φορά στο τιμόνι του developer συναντάμε την έμπειρη Climax Studios, μια εταιρεία που μας έχει δώσει συμπαθητικά δείγματα γραφής. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η βρετανική εταιρεία μας έχει παρουσιάσει τα Silent Hill: Origins, καθώς και την τριλογία Assassin's Creed Chronicles. Στην προκειμένη περίπτωση η Climax Studios προβαίνει σε αρκετές αλλαγές στο gameplay της σειράς, προσφέροντάς μας μια δημιουργία που κινείται στο ύφος των πρώτων The Legend of Zelda. Όπως θα δούμε παρακάτω, το DreamWorks Dragons Dawn of New Riders είναι αρκετά διασκεδαστικό, αλλά απευθύνεται κυρίως σε λιλιπούτειους gamers.

H νέα δουλειά της Climax Studios δεν ακολουθεί τα γεγονότα της ταινίας και προτιμά να χαράξει τον δικό της δρόμο. Κεντρικός πρωταγωνιστής της ιστορίας είναι ο Scribbler ένας αμνησιακός ήρωας, ο οποίος αναπτύσσει έναν ισχυρό δεσμό φιλίας με τον δράκο Patch. O Patch ανήκει σε μια ιδιαίτερη κατηγορία δράκων, τους λεγόμενους chimeragons. Ως chimeragon o Patch διαθέτει χαρακτηριστικά άλλων δράκων, καθώς μπορεί με την ίδια ευκολία να “φτύσει” φωτιά, πάγο και ηλεκτρισμό.

Ο σκοπός σας είναι να αποτρέψετε τα σατανικά σχέδια της Eir, μιας γυναίκας που με την χρήση της αλχημείας προσπαθεί να υποδουλώσει όλους τους δράκους και να τους μετατρέψει σε σκλάβους. Το σενάριο ως επί τω πλείστον δεν καταφέρνει να κεντρίσει το ενδιαφέρον σας και οι μόνες στιγμές που θα νιώσετε ότι “δένεστε” με τους χαρακτήρες της ιστορίας εντοπίζονται στο φινάλε της. Στο DreamWorks Dragons Dawn of New Riders κάνουν την εμφάνισή τους και κάποιοι ήρωες από τη κινηματογραφική σειρά, όπως ο Hiccup και η Astrid, ωστόσο οι χαρακτήρες αυτές δεν παίζουν σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της πλοκής.

Ένας ακόμη βασικός λόγος για τον οποίο το DreamWorks Dragons Dawn of New Riders δεν καταφέρνει να εντυπωσιάσει σε σεναριακό επίπεδο οφείλεται και στην προχειρότητα της αφήγησής του. Cutscenes δεν υπάρχουν, το voice acting λάμπει δια της απουσίας του και γενικώς δίνεται η εντύπωση μιας εξαιρετικά low budget παραγωγής.

Στο κομμάτι του gameplay τώρα παρατηρούμε σημαντικές διαφορές σε σχέση με τα προηγούμενα κεφάλαια της σειράς. Το DreamWorks Dragons Dawn of New Riders εκτυλίσσεται κυρίως στο... έδαφος, όπου και καλείστε να εξερευνήσετε τρία κυρίως levels, τα οποία με τη σειρά τους χωρίζονται σε δύο μέρη (εξωτερικές τοποθεσίες και dungeons).

Μπορείτε να πετάξετε με τον δράκο σας, αλλά μόνο για να μεταβείτε σε κάποια τοποθεσία. Πέρα από τα βασικά levels, υπάρχουν 4-5 ακόμη τοποθεσίες που μπορείτε να επισκεφθείτε. Στις τοποθεσίες αυτές κρύβονται σπάνια materials που απαιτούνται για να αναβαθμίσετε τα τρία όπλα σας (τσεκούρι, σφυρί και σπαθί) στο μέγιστο δυνατό επίπεδο, οπότε καλό θα είναι να εξερευνήσετε διεξοδικά τον χάρτη του παιχνιδιού.

Το σύστημα μάχης είναι εξαιρετικά απλοϊκό, καθώς ο ήρωάς σας έχει πρόσβαση σε μια απλή και μια charged επίθεση. Τα τρία όπλα σας πάντως έχουν διαφορετικά attributes, οπότε θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσετε το κατάλληλο ανάλογα με την περίσταση. Για παράδειγμα, το σφυρί είναι άκρως αποτελεσματικό απέναντι σε αρματωμένους αντιπάλους, αλλά υστερεί απέναντι σε γρήγορους και ευέλικτους εχθρούς. Στις περιπτώσεις αυτές προτείνεται η χρήση του σπαθιού σας. Να σημειωθεί ότι το τσεκούρι και το σφυρί σας μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να επιλύσετε τα διάφορα περιβαλλοντικά puzzles. Λόγου χάρη, με το τσεκούρι κόβετε κορμούς δέντρων για να δημιουργήσετε αυτοσχέδιες γέφυρες, ενώ με το σφυρί σπρώχνετε διάφορους ογκόλιθους.

Πέρα βέβαια από τον Scribbler αναλαμβάνετε τον έλεγχο και του Patch. Σας δίνεται μάλιστα η δυνατότητα να αλλάξετε τον ενεργό χαρακτήρα σας ανά πάσα στιγμή πατώντας το LB. To συμμαχικό A.I πάντως είναι κάκιστο, οπότε θα πρέπει να τα βγάλετε πέρα μόνοι σας. Ο Patch μπορεί να επιτεθεί “φτύνοντας” φωτιά, πάγο ή ηλεκτρισμό, αλλά και να χρησιμοποιήσει αυτές τις ιδιότητές του για να αποκτήσετε πρόσβαση σε διάφορες δυσπρόσιτες περιοχές. Παραδείγματος χάριν, μπορείτε να παγώσετε το νερό ή να εκτοξεύσετε ηλεκτρισμό για να ενεργοποιήσετε διακόπτες.

Για να είμαστε ειλικρινείς βρήκαμε τους περιβαλλοντικούς γρίφους του DreamWorks Dragons Dawn of New Riders εξαιρετικά διασκεδαστικούς. Ο βαθμός πρόκλησής τους σε γενικές γραμμές είναι αισθητά χαμηλός για έναν έμπειρο παίκτη, ωστόσο σε ορισμένες περιπτώσεις χρειάστηκε να καταναλώσουμε αρκετή φαιά ουσία μέχρι να φτάσουμε στην λύση τους. Δυστυχώς, όπως συμβαίνει και με το σενάριο, τα πράγματα αρχίζουν να αποκτούν μεγαλύτερο ενδιαφέρον προς το τέλος της περιπέτειάς σας. Κοινώς οι πιο πολύπλοκοι γρίφοι εντοπίζονται κατά βάση στο τελευταίο dungeon του παιχνιδιού.

Η διάρκεια του DreamWorks Dragons Dawn of New Riders είναι γενικώς μικρή, καθώς 3-4 ώρες αρκούν για να δείτε τα credits, ωστόσο υπάρχουν δεκάδες -επιμελώς κρυμμένα- σεντούκια σε κάθε περιοχή και αρκετές “προαιρετικές” τοποθεσίες. Το δικό μας playthrough διήρκεσε επτά περίπου ώρες και στο διάστημα αυτό εξερευνήσαμε εξονυχιστικά όλες τις τοποθεσίες, ανοίγοντας όλα τα σεντούκια και συλλέγοντας όλα τα upgrades.

Σε οπτικό επίπεδο, η δημιουργία της Climax Studios παρουσιάζει ένα μετριοπαθές αποτέλεσμα, το οποίο πάντως είναι αρκετά ευχάριστο στο μάτι. Τα μοντέλα των χαρακτήρων και των εχθρών είναι καλαίσθητα, ενώ το level design είναι πολύ πιο πολύπλοκο απ' ότι θα περίμενε κανείς. Ειδικά τα dungeons είναι δαιδαλώδη και είναι πολύ εύκολο να χάσετε τον δρόμο σας αν δεν είστε απολύτως συγκεντρωμένοι.

Το review βασίστηκε στην ψηφιακή έκδοση του παιχνιδιού για Xbox One, η οποία μας παραχωρήθηκε από την Bandai Namco Hellas.

IGN GreeceΑνακοινώθηκε το Groundhog Day: Like Father Like Son για VRΗ Nintendo θα επικεντρωθεί στην επέκταση της πνευματικής της ιδιοκτησίαςTo Nintendo Switch ξεπερνά τις 32 εκατομμύρια μονάδες

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα