Η Insomniac εξηγεί πώς επετεύχθει η 4K ανάλυση και το HDR

Παλιά μου τέχνη κόσκινο.

H Ιnsomniac Games αποφάσισε να δώσει, στο κοινό της, πληροφορίες σχετικά με την ανάτπυξη του τίτλου, εξηγώντας παράλληλα τον τρόπο με τον οποίο κατάφερε την ανάλυση των 4Κ pixels σε συνδυασμό με την τεχνολογία HDR.

Σε συνέντευξη που παραχώρησαν στο PlayStation Blog, οι Mike Fitzgerald

και Al Hastings, director of core και chief architect αντίστοιχα εξήγησαν πώς πραγματοποιείται η διαδικασία του rendering για το Manhattan.

"Οπως σε πολλά open-world παιχνίδια, πρέπει να σπάσουμε τον κόσμο σε μικρότερα τμήματα, καθώς η νήσος του Manhattan δεν θα μπορούσε να χωρέσει ολόκληρη στην μνήμη του PS4. Υπάρχουν περίπου 800 tiles που συνθέτουν την δική μας εκδοχή της Νέας Υόρκης, και το καθένα είναι 128 τετραγωνικά μέτρα, καθιστώντας την πόλη αρκετές φορές μεγαλύτερη από αυτή που κάναμε για το Sunset Overdrive."

Καθώς, ο Spidey κάνει τις βόλτες του στο Manhattan, τα tiles που βρίσκονται πίσω από τον χαρακτήρα αφαιρούνται, καθώς αυτά που βρίσκονται μπροστά του φορτώνουν. Εφόσον ο Spider-Man αποκτήσει μέγιστη ταχύτητα ο ρυθμός με τον οποίο φορτώνονται τα tiles είναι ένα ανά κάθε δευτερόλεπτο. Για να καταφέρει, η Insomniac, να το πετύχει σε 4Κ ανάλυση έπρεπε να χρησιμοποιήσει μία τεχνική που ονομάζει "temporal injection", την οποία πρωτοχρησιμοποίησε το 2016 για το Ratchet & Clank.

"To 'temporal injection' είναι μια τεχνική που χρησιμοποιούμε για να δημιουργήσαμε μία 4Κ εικόνα στο PS4 Pro χωρίς να χρειάζεται rendering για κάθε pixel σε κάθε καρέ. Κάνουμε render λίγο περισσότερα από τα μισά pixel και έπειτα τα εγχέουμε στην 5Κ εικόνα." Ουσιαστικά όπως δήλωσε ο Hastings, το αποτέλεσμα επιτυγχάνοντας δημιουργώντας την τελική εικόνα καρέ καρέ.

H ομάδα ανάπτυξης έπρεπε να βρει και την ισορροπία στην χρήση του HDR, τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να εκμεταλλευτεί στο έπακρο την εν λόγω τεχνολογία. Η Insomniac υποστηρίζει ότι οι βόλτες μέσα στην πόλη το βράδυ ή κατά την διάρκεια βροχής επιδεικνύει το HDR. Ταυτόχρονα το web-swinging ήταν από τα κύρια μελήματα της Insomniac, καθώς ήθελε να γίνει σωστά.

Τέλος, επεξήγησαν και άλλες διάφορες πτυχές του τίτλου όπως τον αριθμό πολυγώνων που χρησιμοποιήθηκαν για τους χαρακτήρες. Δια του λόγου το αληθές το τελικό boss αποτελούνταν από 1 εκατομμύρια πολύγωνα, θέτοντας έτσι ένα νέο προσωπικό ρεκόρ για την Insomniac.

Το Spider-man κυκλοφόρησε στις 4 Σεπτεμβρίου αποκλειστικά για PlayStation 4 και μπορείτε να διαβάσετε όλα όσα θέλετε να μάθετε μέσω του review του IGN Greece.

Ο Βασίλης Αλεπόπουλος είναι αρθρογράφος στο GR IGN και μπορείτε να τον κάνετε summon στο Twitter ή στο Facebook.

IGN GreeceMarvel’s Spider-Man: The Heist – DLC 1 Teaser | PS4PAX West 2018: Το Day One update του Spider-Man θα περιλαμβάνει το Photo ModeMarvel's Spider-Man (PS4) Photo Mode Trailer

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα