Ο Ninja και η Finalmouse μας προετοιμάζουν για ένα μεγάλο mouse

Ιαπωνία, Νinja, Αnime και Studio Ghibli.

Ο γνωστός streamer Ninja έχει συνεργαστεί με την Finalmouse, μια εταιρία με βάση τα e-sports περιφερειακά, για τη δημιουργία της πιο περίεργης, μεγαλοπρεπούς εκστρατείας μάρκετινγκ. Ξεκινά με τις λέξεις "Βασισμένο σε μια αληθινή ιστορία".

Στο διαφημιστικό βίντεο, ο Ninja παίζει στον υπολογιστή, όταν το ποντίκι του μεταμορφώνεται σε ένα γιγαντιαίο

πουλί, πετάει έξω από το παράθυρο και παίρνει τον Ninja σε ένα ταξίδι σε ένα μαγευτικό δέντρο κερασιάς. Την αγγίζει και μερικά όμορφα φώτα απλώνονται μέσα στο δάσος.

“Valley of the Air” – Based on a true story.
This is the story of how @Finalmouse and I discovered the truth and finally bridged two worlds.
I’ll see you guys at the popup shop in LA December 1st where I’ll reveal the magic.
Eventbrite registration https://t.co/j5CdduoFKWpic.twitter.com/RGxJUNJ3c9

Ninja (@Ninja) 27 Νοεμβρίου 2018

Ο Tyler Blevins, το πραγματικό όνομα του Ninja, δεν είναι πραγματικός ninja αλλά αυτή η διαφήμιση πραγματικά προσπαθεί να μας πείσει για αυτό. Όλο το σκηνικό. Το σπίτι, ο κήπος και όλο γενικά το feeling γύρο από αυτό το διαφημιστικό έχει μια αρκετά μεγάλη επιρροή από την Ιαπωνική κουλτούρα και το Studio Ghibli.

Η Finalmouse μας έχει βάλει σε ένα περίεργο τριπάκι με τις επιλογές marketing που κάνει και έχει hype-άρει για αυτό που έρχεται, και όλοι περιμένουν να δουν τι έχει να μας δείξει η εταιρία και ο Ninja τις επόμενες μέρες.

Θα μάθουμε που και σε τι οδηγεί όλο αυτό την 1η Δεκεμβρίου.

Αν ο Θοδωρής aka "Ankh" δεν γράφει ή δεν παίζει κάποιο MMO θα τον βρείτε στο Facebook αλλά και το YouTube.

IGN GreeceΤο γήπεδο της Arsenal λειτουργεί και με μπαταρίαΣτο φως της δημοσιότητας τα πρωτότυπα Wiimote και Nunchuck του GameCubeΠίτσες εξ ουρανού ετοιμάζει η Uber για την Αμερική

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα