Πακέτο έφαγε το Epic Store από την Take-Two

Δια στόματος CEO.

Ο CEO της Take-Two, Strauss Zelnick, είπε ότι η εταιρεία δεν σκοπεύει να δώσει κάποιο exclusive στο Epic Store.

Τα exclusives, σύμφωνα με τον Zelnick, αντίκεινται στη φιλοσοφία της εταιρείας, η οποία θέλει " να βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και ο καταναλωτής". Ο Zelnick είπε ότι δεν θα πρότεινε

σε κανέναν να δίνει exclusive σε οποιοδήποτε store.

"Πιστεύω ότι οι καταναλωτές μας θέλουν να ψωνίζουν από εκεί που μπορούν αν βρουν πολλούς τίτλους. Η στρατηγική μας είναι να μπορεί κάποιος να αγοράσει παιχνίδια μας από οπουδήποτε. Χαιρόμαστε που η Epic μπήκε και αυτή στο παιχνίδι, γιατί επιτέλους υπάρχει και κάποιος άλλος."

Σε μια συνέντευξη στο GamesIndustry.biz, ο Zelnick είπε: "Από τη δική μας οπτική, δεν είναι αρνητική η κίνηση της Epic να δημιουργήσει το δικό της store. Θέλουμε να βρισκόμαστε όπου βρίσκεται και ο καταναλωτής, οπότε αν υπάρχει ένας ανταγωνισμός ο οποίος ευνοεί τους καταναλωτές, τότε εμείς θα τον υποστηρίξουμε."

Σε ερώτηση σχετικά με το αν η Take-Two θα πουλάει τα παιχνίδια της στους καταναλωτές χωρίς μεσάζοντες, όπως άλλες εταιρείες, απάντησε επίσης ότι: "Θεωρούμε ότι κάτι τέτοιο είναι πολύ δύσκολο. Δεν είναι αυτός ο τρόπος με τον οποίο ψωνίζουν οι καταναλωτές...Για να πετύχει κάτι τέτοιο θα πρέπει να είσαι κάτι παραπάνω από καταπληκτικός. Αυτό λοιπόν είναι κάτι που δεν ανήκει στο DNA μας. Εμείς απλά φτιάχνουμε παιχνίδια, δεν είμαστε διανομείς."

Ο Zelnick επίσης σχολίασε και το free-to-play model λέγοντας ότι "Η αλήθεια είναι πως αν καταφέρεις να παραδώσεις μία φοβερή AAA εμπειρία, οι καταναλωτές θα εμφανιστούν. Αν τους δώσεις αυτό που θέλουν, εκείνοι τελικά θα εμφανιστούν."

Σχετικά με το νέο studio της Take-Two στη Silicon Valley, o Zelnick δήλωσε ότι "ο Michael έρχεται να προστεθεί και αυτός στο crew μας. Κατά τη γνώμη μου, μία από τις καλύτερες προσλήψεις που έχουμε κάνει εδώ και καιρό. Δεν θα μιλήσω για χρονοδιαγράμματα αφού κάθε studio και κάθε παιχνίδι είναι διαφορετικό."

Αν και η Take-Two δεν σκοπεύει να δώσει κάποιο exclusive στην Epic, άλλες εταιρείες αποφάσισαν να το κάνουν εκμεταλλευόμενες το 12% που παίρνει η Epic έναντι του 30% που παίρνει η Valve. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Ubisoft, η οποία της εμπιστεύτηκε το The Division 2, ωστόσο αυτό ίσως να μην είναι μια σωστή κίνηση. Τουλάχιστον προς το παρόν.

Πριν από κάτι ώρες η Take-Two πάντως ανακοίνωσε ότι το RDR2 πούλησε περισσότερα από 23 εκατομμύρια αντίτυπα και έγινε το πρώτο σε πωλήσεις παιχνίδι για το 2018 στις ΗΠΑ.

Για περισσότερα νέα μείνετε συντονισμένοι στο IGN.

IGN Greece Καλύτερη ηθική πυξίδα όσοι παίζουν video games Population Zero - Building Trailer Metro Exodus "Nesting Dolls" Cinematic Trailer

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα