Που είναι τα remasters της EA;

Πως γίνεται η μεγάλη εταιρεία να μην έχει μπει ακόμη στον χορό;

Οι ΗD επανακυκλοφορίες έχουν κυριολεκτικά κατακλύσει αυτή τη γενιά οικιακών κονσολών, με την Sony να υποστηρίζει ένθερμα αυτό το μερίδιο της αγοράς. Από τις αρχές του 2014, η ιαπωνική εταιρεία έχει προσφέρει στο κοινό της ουκ ολίγους remastered τίτλους: The Last Us, God of War 3,

Uncharted Collection, Grim Fandango και Shadow of the Colossus remake, είναι μόλις μερικά παραδείγματα από first-party τίτλους προηγούμενων γενιών που η εταιρεία μετέφερε στο PS4. Από την άλλη πλευρά, και η Microsoft έχει παραδώσει και αυτή με την σειρά της μερικά remasters, (όπως για παράδειγμα τα Halo και Gears of War Collection) παρ’ όλα αυτά λόγω του backwards compatibility, δεν έχει κάνει τόσο μεγάλη κατάχρηση των επανεκδόσεων όπως η Sony.

Σε αυτό το τρένο των remasters πήδηξαν αρκετά γρήγορα και οι third-party εταιρείες με αποτέλεσμα η αγορά να γεμίσει ασφυκτικά, και να θυμίζει εποχές PS3 και Xbox 360. Κολοσσοί όπως Ubisoft, Αctivision, Bandai Namco και 2K θεώρησαν ότι οι επανακυκλοφορίες είναι μία "έξυπνη" και φθηνή λύση για την παραγωγή τζίρου και ασχολήθηκαν ενεργά με το θέμα.

Σαν αποτέλεσμα μέσα σε δύο χρόνια είδαμε να (ξάνα)κυκλοφορούν οι τριλογίες Bioshock, Ezio και Borderlands, το L.A. Noire, τα Dark Souls 1 και 2, το Call of Duty: Modern Warfare, τα δύο Metro και άλλα πολλά games. Κάποιες εταιρείες μάλιστα, όπως η Capcom με τα Resident Evil, έχουν κάνει σκοπό ζωής να μεταφέρουν ολόκληρη τη βιβλιοθήκη τους στις κονσόλες της νέας γενιάς.

Που είναι τα remasters της ΕΑ;

Τα remasters ως γνωστόν είναι αρκετά εύκολα και γρήγορα στη δημιουργία (σε σύγκριση με ένα triple-A τίτλο που πρέπει να κατασκευαστεί από την αρχή) ενώ παράγουν αρκετά έσοδα για τις εταιρείες.

Θα περίμενε λοιπόν κανείς πως η ΕΑ θα ήταν η πρώτη που θα έμπαινε στο χορό των επανακυκλοφοριών, αφού έχει στα χέρια της κάποια πολύ μεγάλα IP, τα οποία παραμένουν τελείως ανενεργά, όπως τo Dead Space. Και όμως, προς μεγάλη έκπληξη όλων μας, αυτό δεν έγινε ποτέ. Πίσω από αυτή την απόφαση της εταιρείας βρίσκεται ο Peter Moore, ο οποίος κατά τη διάρκεια της παρουσίας του στην ΕΑ, είχε ταχθεί φανατικά κατά της πολιτικής των remasters.

Μάλιστα, σε μία συνέντευξη που παραχώρησε τον Οκτώβριο του 2015 στο IGN, είχε αναφέρει πως: "Tα remaster είναι ένας δρόμος που ακολουθείς όταν έχεις ξεμείνει από ιδέες. Στην ΕΑ προσπαθούμε να προχωράμε μόνο μπροστά", ενώ στην συνέχεια πρόσθεσε: "Για πολλές εταιρείες τα remasters είναι ένας καλός τρόπος για να αυξήσουν τα έσοδά τους. Έχουν μικρό κόστος και χρησιμοποιούν ουσιαστικά IP που έχουν ήδη στην κατοχή τους. Εμείς (σαν εταιρεία) δεν θα το κάνουμε αυτό. Κάτι τέτοιο δεν ήταν ποτέ μέρος της πολιτικής μας".

Αυτό που καταλαβαίνουμε από τα λόγια του Peter Moore, είναι πως στο παρελθόν υπήρχε μία γενική νοοτροπία ανάμεσα στα μέλη της εταιρείας που είχαν ταχθεί κατά της δημιουργίας remastered παιχνιδιών.

Ανοίγει ο δρόμος για τα Mass Effect, Dragon Age και Dead Space remastered

Παρ’ όλα αυτά στις αρχές του 2017 ο Peter Moore έφυγε από την ΕΑ και από τότε κάτι άρχισε να “κινείται” στην εταιρεία. Το Μάρτιο του 2018 κυκλοφόρησε για τα PS4 και Xbox One το Burnout Paradise HD Remastered της Criterion, δίνοντας έτσι και επίσημα τέλος στην πολιτική κατά των remaster. H EA επιτέλους έδωσε στην αγορά την πρώτη της επανακυκλοφορία για αυτή τη γενιά οικιακών κονσολών.

Έτσι λοιπόν, είναι αναμενόμενο να ανοίξει ο δρόμος και για τα πιο βαριά χαρτιά της εταιρείας. Παιχνίδια όπως η αρχική Mass Effect τριλογία και τα δύο Dragon Age, σίγουρα θα κάνουν την εμφάνισή τους ξανά στο μέλλον και αυτό κατά πάσα πιθανότητα θα γίνει με τη μορφή μιας Collection όπως είδαμε π.χ. στα Uncharted ή τα Halo, η οποία φυσικά θα περιλαμβάνει και όλα τα DLC.

H αλήθεια είναι πως η ΕΑ έχει στην κατοχή της πολλά και μεγάλα IP, τα οποία ο κόσμος λαχταρά να δει στις κονσόλες της 8ης γενιάς. Πέρα από τα δύο παιχνίδια της BioWare που ανέφερα και παραπάνω, υπάρχουν τα Dead Space, Star Wars, SSX, Skate trilogy και πολλά ακόμη, κάτι που δείχνει ότι η εταιρεία, αν το επιθυμεί, έχει αρκετό υλικό για να προσφέρει στην αγορά.

Πότε θα γίνει αυτό;

Λαμβάνοντας υπόψη μας τις φήμες που αναφέρουν ότι αυτή η γενιά οικιακών κονσολών θα έρθει στο τέλος της το τέταρτο τρίμηνο του 2020, τότε ίσως η ΕΑ να μην έχει αρκετό χρόνο στα χέρια της ώστε να δώσει στην κυκλοφορία όλα της τα triple-AAA games που υπάρχουν στη βιβλιοθήκη της. Τη σκέψη αυτή την υποστηρίζει και το γεγονός πως δεν ανακοίνωσε τίποτα καινούργιο κατά τη διάρκεια της Ε3 2018, κάτι που σημαίνει πως τα remasters δεν είναι στα άμεσά της σχέδια.

Αν μέσα στον επόμενο χρόνο δεν έχουμε κάποια ανακοίνωση, τότε λογικά το όλο πρόγραμμα των remasters της EA θα μεταβεί για τις κονσόλες της επόμενης γενιάς, δηλαδή μετά το 2020. Αυτό σημαίνει πως όσοι περιμένετε να παίξετε ξανά τα διάφορα διαμάντια της EA με αναβαθμισμένα γραφικά, κατά πάσα πιθανότητα θα πρέπει να οπλιστείτε με αρκετή υπομονή.

Η όλη κατάσταση με τις επανεκδόσεις της εταιρείας έχει μετατραπεί σε έναν αγώνα υπομονής. Δεν τίθεται θέμα για το αν θα κυκλοφορήσουν, επειδή σίγουρα θα κυκλοφορήσουν. Το ερώτημα είναι το πότε θα γίνει αυτό και με ποια μορφή. Θα δούμε ένα remaster ή ένα remake του Dragon Age: Origins; Τα τρία πρώτα Mass Effect θα κυκλοφορήσουν όλα μαζί ή ένα-ένα; Από ότι φαίνεται θα πρέπει να περιμένουμε αρκετά για να μάθουμε την εξέλιξη της ιστορίας.

IGN Greece5 αναφορές για το 'PlayStation5' και το 'Xbox Two'Ποιος είναι ο μυστηριώδης κακός του νέου παιχνιδιού Spider-Man; - E3 2018Δεν ήταν αυτό το πρώτο φιλί της Ellie στο The Last of Us

Πηγή: IGN Greece

Keywords
Τυχαία Θέματα