ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ:«Βοήθησα τον Μίκαελ Σουμάχερ να πάρει τη δόξα της F1 – ο επόμενος στόχος μου θα αλλάξει τον κόσμο»

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ήταν μέλος της κυρίαρχης ομάδας του Michael Schumacher στη Ferrari, αλλά ο επόμενος στόχος του Rob Smedley θα είναι ακόμη πιο δύσκολος από την κατάκτηση του παγκόσμιου πρωταθλήματος

Ο θρυλικός μηχανικός της Ferrari, Rob Smedley, ακόμα μιλούσε για στόχους και στόχους ενώ καθόταν μπροστά από το τρόπαιο οδηγών του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος της FIA Formula 1 στο ράφι του.

Καταλαμβάνει

δεξιά θέση στην κορυφή, πάνω από δύο κράνη, ένα βάζο με λουλούδια και ένα θυμιατό. Δεν είναι κλειδωμένο πίσω από γυαλί, απολαμβάνοντας τη λάμψη ενός φωτός LED που εκπέμπει τις λάμψεις και τις κομψές γωνίες του μεγαλύτερου βραβείου στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Απλώς τοποθετημένο σε ένα ράφι όπως κάθε κανονικό στολίδι. Όπως και ο Bryan Clough, αναφέρεται στη μεγαλειώδη τιμή του ως άλλο ένα από τα “κατσαρόλες, τηγάνια και μπιχλιμπίδια” του.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο χρόνος του Smedley ως πρόσωπο και προσωπικότητα της μηχανικής της Ferrari τον έχει περάσει σαν μια από τις θρυλικές επιταχύνσεις του Michael Schumacher . Ωστόσο, εξακολουθεί να μιλά για φιλοδοξίες και μελλοντικούς στόχους, όπως ο νεανικός, ενθουσιώδης, λάτρης του μηχανοκίνητου αθλητισμού που ήταν όταν πρωτοπήγε στην F1. Εκτός αυτού, η επόμενη πρόκληση του 50χρονου είναι ακόμα πιο δύσκολη από το να προσπαθεί να εμπνεύσει τον Σουμάχερ και τον Φελίπε Μάσα στη δόξα της F1 . Στην πραγματικότητα, αν καταφέρει να φτάσει στο στόχο του, πιστεύει ότι θα αλλάξει τον πλανήτη.

Το 2023, η Smedley ξεκίνησε το Global Karting League , μια πρωτοβουλία που στοχεύει να αντισταθμίσει το κόστος του να γίνεις κορυφαίος οδηγός F1 έως και 96%. «Είμαι ακόμα πολύ παθιασμένος. Εξακολουθώ να δουλεύω το δημιουργικό πνεύμα”, είπε ο Smedley σε μια αποκλειστική συνέντευξη στο Daily Sport , ενώ μίλησε για το Global Karting League ανατολικά της Αγγλίας.

22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC ΠαιανίαςO Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor FestivalΆνοιξαν οι συμμετοχές για το 22nd Motor Festival στο MEC Παιανίας – Κάτοψη

«Όταν μπήκα για πρώτη φορά στη Formula 1 στα μέσα της δεκαετίας του ’90, μάλλον δεν υπήρχαν πολλοί άνθρωποι σαν εμένα. Έκανα αυτή, με ανεστραμμένα κόμματα, εκπληκτική καριέρα στη Formula 1, και κοίταξα πίσω και είπα, “Λοιπόν, γιατί δεν υπάρχουν περισσότερα παιδιά σαν εμένα;” Γιατί δεν υπάρχει περισσότερη ποικιλομορφία στη Formula 1;».

«Ξεκινάς να κοιτάς την αγορά των οδηγών και συνειδητοποιείς ότι υπάρχουν τεράστια εμπόδια για οποιονδήποτε να ασχοληθεί πραγματικά με αυτό το άθλημα». Το ταξίδι του Smedley στη F1 ήταν διαφορετικό από τα άτομα με υψηλή μόρφωση, ανώτερης τάξης που συνεχίζουν να κατοικούν στο άθλημα σήμερα.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο ντόπιος του Μίντλεσμπρο παρακολούθησε το St Mary’s Sixth Form College όπου συνέχισε για να κερδίσει μια θέση στο Πανεπιστήμιο Loughborough. Αφού αποφοίτησε με Bachelor of Science στα Μαθηματικά και Μηχανολόγο Μηχανικό, καθώς και μεταπτυχιακό στη Μηχανολογία, σχεδίασε στοιχεία ανάρτησης που χρησιμοποιήθηκαν στο Peugeot 406 στο Βρετανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού το 1997.

Συνέχισε να εργάζεται στα αυτοκίνητα της Formula 3000 πριν εργαστεί ως μηχανικός συλλογής δεδομένων και στη συνέχεια ως μηχανικός στίβου. Το 2004, η Ferrari τον πήρε ως μηχανικό στην ομάδα δοκιμών, όπου συνεργάστηκε στενά με τον Schumacher και στη συνέχεια τον Felipe Massa.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Παρά την εργατική του ανατροφή, ο Smedley παραδέχεται ότι δεν αντιμετώπισε σχεδόν κανένα εμπόδιο σε σύγκριση με εκείνους που φιλοδοξούσαν να γίνουν οδηγοί στα δημογραφικά του στοιχεία. «Αν θέλετε να εμπλακείτε στην τεχνική πλευρά, τότε είναι απλώς μια καθαρή αξιοκρατία», είπε. «Ξέρεις, δεν έχει σημασία ποιο είναι το υπόβαθρό σου, από πού είσαι. Αν είσαι αρκετά καλός, οι ομάδες θα σε αναλάβουν γιατί θα τους δώσει ένα πλεονέκτημα.

“Στην οδήγηση, υπάρχουν αυτά τα τεράστια εμπόδια και το κύριο εμπόδιο είναι το κόστος. Κοστίζει τόσο πολύ η συμμετοχή. Οι αριθμοί είναι τρελοί. Αν θέλετε να κάνετε μια σεζόν στο αρχικό επίπεδο του καρτ, όπου όλα τα Οι οδηγοί της Formula 1 ξεκινούν, είναι δεκάδες χιλιάδες.

«Αν θέλεις να φτάσεις σε εθνικό πρωτάθλημα στην Ευρώπη ή την Αμερική ή οτιδήποτε άλλο, είσαι εξαψήφιος. Αν θέλετε να ανεβείτε στο διεθνές επίπεδο, όπου φαίνονται όλες οι ομάδες της Formula 1, τότε είναι 250.000 £ και όλα αυτά είναι ετήσια έξοδα, σωστά; Αυτά δεν είναι σαν ένα εφάπαξ κόστος ζωής, είναι ετήσια έξοδα.

«Για να εντοπιστούν οι οδηγοί από μια ομάδα της Formula 1, πρέπει να έχουν ξοδέψει ήδη περίπου ένα εκατομμύριο λίρες». Εδώ ο Smedley νιώθει ότι μπορεί να κάνει τη διαφορά. Το GKL βοηθά τους νέους ηλικίας μεταξύ έξι και 17 ετών στο ταξίδι τους, σχεδιάζοντας τα ηλεκτρικά αγωνιστικά αυτοκίνητα στα οποία αγωνίζονται.

Οι φιλοδοξίες τους είναι να συμμετάσχουν πάνω από ένα εκατομμύριο παιδιά στο καρτ και να προσφέρουν περισσότερα από 50 πρωταθλήματα σε όλο τον κόσμο. Ο Lewis Hamilton θεωρείται συχνά ένας από τους λίγους οδηγούς που έσπασαν το ανώτατο όριο της κατηγορίας στο άθλημα.

Η νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί! Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC ΠαιανίαςMotor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο πατέρας του Άντονι εργάστηκε σε τρεις διαφορετικούς ρόλους για να βοηθήσει στη χρηματοδότηση της οδηγικής καριέρας του Χάμιλτον, πριν ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής της F1 εντοπιστεί από το Πρόγραμμα Νέων Οδηγών της McLaren το 1998. Έγινε επίσης ο πρώτος οδηγός μικτών αγώνων που αγωνίστηκε στη σειρά και ο πρώτος Παγκόσμιος πρωταθλητής.

Ενώ ο ιστότοπος του GKL δηλώνει το μήνυμα: “Ο ταχύτερος οδηγός του κόσμου δεν έχει αγωνιστεί”, ο Smedley είναι ρεαλιστής σχετικά με τους στόχους που θέτει. Καταλαβαίνει ότι είναι απίθανο να προσθέσει άλλον έναν παγκόσμιο τίτλο της F1 στο ράφι του πίσω του.

Μερικοί οδηγοί θα μπορούσαν να ξοδέψουν έως και 1 εκατομμύριο £ κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους για να μπουν στην F1.

Ωστόσο, μια απλή συμμετοχή στη F1 από έναν οδηγό που ξεπέρασε τις τάξεις στην πρωτοβουλία του θα έβαζε αρκετά ράφια πάνω από την τεράστια τιμή του.

«Πολύ πέρα ​​από οτιδήποτε έχω κάνει ποτέ, γιατί κάναμε τη διαφορά», είπε όταν ρωτήθηκε πόσο μεγάλο επίτευγμα θα ήταν αν ένας από τους οδηγούς του κατάφερνε να μπει στη F1. «Αν συμβεί αυτό και έχουμε ένα παιδί από ένα πιο διαφορετικό υπόβαθρο, ας το πούμε άτυπο υπόβαθρο από τα παιδιά που έρχονται, τότε αλλάξαμε τον κόσμο, σωστά;

«Έχουμε αρκετά υψηλές φιλοδοξίες εδώ, μόλις το είπα, αλλάζοντας τον κόσμο, κάναμε μεγάλη διαφορά. Ταυτόχρονα, αν το καλοσκεφτείς, αν φέρουμε ένα παιδί στη Formula 1, τότε σημαίνει ότι το σύστημα όχι μόνο λειτουργεί, αλλά έχουμε επίσης αυξήσει ένα τεράστιο ποσοστό συμμετοχής.

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Ο Χάμιλτον ήταν ο πρώτος οδηγός μικτών αγώνων που κέρδισε ποτέ παγκόσμιο πρωτάθλημα

«Το σχέδιό μας είναι στα επόμενα πέντε χρόνια, θέλουμε να φτάσουμε ένα εκατομμύριο παιδιά. Νομίζω ότι το φυσικό αποτέλεσμα θα είναι ότι θα βρούμε ταλέντα σούπερ σταρ μέσα σε αυτά τα εκατομμύρια παιδιά που θα πάνε στη Formula 1.

«Αλλά αυτό που σημαίνει είναι ότι τότε είχαμε ένα εκατομμύριο παιδιά και ελπίζουμε ότι επηρεάσαμε προς το καλύτερο όσον αφορά τον αθλητισμό και τα επιτεύγματα όσον αφορά την εκπαίδευση, αυτά τα εκατομμύρια παιδιά.

«Λοιπόν, για μένα, πλήττει κάπως όλα τα άλλα. Ξέρεις, όλες οι κατσαρόλες, τα τηγάνια και τα μπιχλιμπίδια που βλέπεις πίσω μου, κάπως ξεθωριάζουν και γίνονται εντελώς αμελητέα σε σύγκριση με εκείνο το επίτευγμα σε εκείνο το σημείο».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Ημερολόγιο MotoGP 2024AMA Supercross 2024 οσα πρέπει να ξέρεις γιατί ξεκινάμεMotor Festival: Το μεγαλύτερο πάρκο αδρεναλίνης ζωντανεύει στις 23-25 Μαρτίου στο MEC ΠαιανίαςF1 2024: Σας παρουσιάζουμε οδηγούς και ομάδες για το 2024

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα