Επίσημο: Ο Marc Marquez θα αποχωρήσει από την ομάδα Repsol Honda MotoGP στο τέλος του 2023

Ο Ισπανός σταρ  Marc Marquez έχει αγωνιστεί για τη Honda σε όλη την καριέρα του στην κορυφαία κατηγορία, κερδίζοντας 59 αγώνες για την ιαπωνική μάρκα, περισσότερους από κάθε άλλο αναβάτη.

Αλλά ο Marquez δεν έχει σταθεί στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου του MotoGP από το 2021 και αυτή τη στιγμή είναι

μόλις 15ος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά από πολλούς τραυματισμούς στην αρχή της σεζόν στο μη ανταγωνιστικό RCV.

Ο  Marc Marquez, ο οποίος ανέβηκε στο πρώτο του βάθρο της σεζόν στο τελευταίο του GP της Ιαπωνίας ως αναβάτης Honda την περασμένη Κυριακή, πρόκειται τώρα να έρθει μαζί με τον αδερφό Alex στη δορυφορική ομάδα Gresini Ducati το επόμενο έτος. Μια κίνηση λίγοι θα πίστευαν ότι είναι δυνατή μόλις πριν από λίγους μήνες.

Η επίσημη δήλωση της Honda που επιβεβαιώνει τη διάσπαση, ένα χρόνο πριν από το τέλος του τετραετούς συμβολαίου του  Marc Marquez, με πολλά χρήματα, μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Η Honda Racing Corporation και ο Marc Marquez θα τερματίσουν νωρίς τη συνεργασία τους κατόπιν κοινής συμφωνίας

«Η Honda Racing Corporation και ο Marc Marquez επέλεξαν αμοιβαία να τερματίσουν το τετραετές συμβόλαιό τους πρόωρα στο τέλος της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2023.

«Με ένα χρόνο να απομένει ακόμη στο τετραετές συμβόλαιο μεταξύ του HRC και του Marc Marquez, και τα δύο μέρη συμφώνησαν αμοιβαία να τερματίσουν τη συνεργασία τους με την ολοκλήρωση της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2023. Και τα δύο μέρη συμφώνησαν ότι ήταν προς το συμφέρον τους να επιδιώξουν το καθένα άλλους δρόμους στο μέλλον για την καλύτερη επίτευξη των αντίστοιχων στόχων και στόχων.

«Αυτό θέτει τέλος σε 11 χρόνια συνεργασίας μεταξύ του #93 και του HRC, στα οποία πέτυχαν έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα πρώτης κατηγορίας, πέντε Triple Crown, 59 νίκες, 101 βάθρα και 64 pole positions μαζί.

Επίσημο: Ο Marc Marquez θα αποχωρήσει από την ομάδα Repsol Honda MotoGP στο τέλος του 2023Οι φήμες ήταν αληθινές: Ο έξι φορές πρωταθλητής του MotoGP Marc Marquez θα φύγει από την ομάδα της Repsol Honda στα τέλη του 2023.

Ο Ισπανός σταρ έχει αγωνιστεί για τη Honda σε όλη την καριέρα του στην κορυφαία κατηγορία, κερδίζοντας 59 αγώνες για την ιαπωνική μάρκα, περισσότερους από κάθε άλλο αναβάτη.

Αλλά ο Marquez δεν έχει σταθεί στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου του MotoGP από το 2021 και αυτή τη στιγμή είναι μόλις 15ος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα μετά από πολλούς τραυματισμούς στην αρχή της σεζόν στο μη ανταγωνιστικό RCV.

Ο Marquez, ο οποίος ανέβηκε στο πρώτο του βάθρο της σεζόν στο τελευταίο του GP της Ιαπωνίας ως αναβάτης Honda την περασμένη Κυριακή, πρόκειται τώρα να έρθει μαζί με τον αδερφό Alex στη δορυφορική ομάδα Gresini Ducati το επόμενο έτος. Μια κίνηση λίγοι θα πίστευαν ότι είναι δυνατή μόλις πριν από λίγους μήνες.

Η επίσημη δήλωση της Honda που επιβεβαιώνει τη διάσπαση, ένα χρόνο πριν από το τέλος του τετραετούς συμβολαίου του Marquez, με πολλά χρήματα, μπορείτε να δείτε παρακάτω:

Η Honda Racing Corporation και ο Marc Marquez θα τερματίσουν νωρίς τη συνεργασία τους κατόπιν κοινής συμφωνίας

«Η Honda Racing Corporation και ο Marc Marquez επέλεξαν αμοιβαία να τερματίσουν το τετραετές συμβόλαιό τους πρόωρα στο τέλος της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2023.

«Με ένα χρόνο να απομένει ακόμη στο τετραετές συμβόλαιο μεταξύ του HRC και του Marc Marquez, και τα δύο μέρη συμφώνησαν αμοιβαία να τερματίσουν τη συνεργασία τους με την ολοκλήρωση της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2023. Και τα δύο μέρη συμφώνησαν ότι ήταν προς το συμφέρον τους να επιδιώξουν το καθένα άλλους δρόμους στο μέλλον για την καλύτερη επίτευξη των αντίστοιχων στόχων και στόχων.

«Αυτό θέτει τέλος σε 11 χρόνια συνεργασίας μεταξύ του #93 και του HRC, στα οποία πέτυχαν έξι Παγκόσμια Πρωταθλήματα πρώτης κατηγορίας, πέντε Triple Crown, 59 νίκες, 101 βάθρα και 64 pole positions μαζί.

Ο  Marc Marquez πήρε το ντεμπούτο του στην πρώτη κατηγορία με το Honda RC213V στο Grand Prix της Αμερικής στο Ώστιν του Τέξας το 2013 για να γίνει ο νεότερος νικητής premier class και θα γινόταν ο νεότερος παγκόσμιος πρωταθλητής πρώτης κατηγορίας αργότερα εκείνη τη χρονιά. Το 2014 υπερασπίστηκε τον τίτλο του και κέρδισε τους πρώτους 10 συνεχόμενους αγώνες της χρονιάς, διεκδικώντας επίσης τίτλους το 2016, το 2017, το 2018 και το 2019 ως αναβάτης HRC με την Repsol Honda Team.

«Και τα δύο μέρη θα συνεχίσουν να παρέχουν την πλήρη υποστήριξή τους για τους υπόλοιπους γύρους της σεζόν του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος MotoGP 2023.

“Το HRC εύχεται στον Marc Marquez τα καλύτερα στις μελλοντικές του προσπάθειες.”

Η εκπληκτική επιτυχία του  Marc Marquez και της Honda στα MotoGP ανακόπηκε λόγω των επιπλοκών σε κάταγμα στο δεξί χέρι που υπέστη κατά τη διάρκεια μιας εντυπωσιακής βόλτας επιστροφής στο πρώτο παιχνίδι της σεζόν στη Χερέθ το 2020.

Ο οκτώ φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε ακόμη τρεις αγώνες μεταξύ περαιτέρω χειρουργικής επέμβασης στο χέρι και επιστροφής διπλωπίας (διπλής όρασης) το 2021.

Όμως, ενώ μια τέταρτη χειρουργική επέμβαση τον Μάιο του 2022 τελικά διόρθωσε τα προβλήματα κινητικότητας των άκρων, η περιουσία της Honda συνέχισε να ανεβαίνει και υπέστη μια πρώτη σεζόν Grand Prix χωρίς νίκη από τις αρχές της δεκαετίας του 1980.

Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σουΧίλιος Αναστάσιος μέσα στις 10 πιο σημαντικές προσωπικότητες της Ελληνικής ΝαυτιλίαςΟ μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωέςF1: Στον Πάριο γιόρτασε τα γενέθλια του ο Max VerstappenMotoGP Ιαπωνία: Aκύρωσή του Grand Prix of Japan λόγω ισχυρής βροχόπτωσης και ατυχημάτων«Όχι ο πραγματικός Μαρκ»

Μια βασική στιγμή στην απόφαση του Marquez να εγκαταλείψει πιθανώς τη Honda ήρθε στον φετινό γύρο του Sachsenring, όπου ο  Marc Marquez δυσκολεύτηκε σε πέντε πτώσεις σε μια πίστα όπου προηγουμένως ήταν αήττητος στο MotoGP και αποσύρθηκε από τον αγώνα της Κυριακής λόγω των τραυματισμών του.

Ένας εξοργισμένος  Marc Marquez σήκωσε επίσης τα φρύδια δίνοντας στο ποδήλατό του το μεσαίο δάχτυλο όταν αυτό προσπάθησε να τον διώξει στην πράξη.

Ο 30χρονος υιοθέτησε μια πιο ακίνδυνη προσέγγιση έκτοτε, πιέζοντας μόνο στο όριο όταν νιώθει σίγουρος ότι θα αποφύγει πιο άγρια ​​υψηλά επίπεδα, που συχνά σημαίνει μόνο για σύντομες εκρήξεις στις κατατακτήριες.

Ο ισχύων πρωταθλητής Francesco Bagnaia είπε πρόσφατα στο Crash.net : “[Μετά τον] Sachsenring κάτι άλλαξε στη νοοτροπία του. Επειδή αυτός δεν είναι ο πραγματικός Marc. Αυτό είναι ξεκάθαρο σε όλους.”

Το απογοητευτικό ντεμπούτο ενός πρωτοτύπου Honda του 2024 στη δοκιμή Misano, λίγες μέρες αφότου ο  Marc Marquez είχε τροφοδοτήσει τις εικασίες για το μέλλον του με μια ανάρτηση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης «Τα πράγματα συμβαίνουν», μπορεί επίσης να έπαιξε ρόλο.

Το άμεσο άλμα στη φόρμα από τον μικρότερο αδερφό Alex αυτή τη σεζόν πρέπει επίσης να ήταν σημαντικό, καθώς ανέβηκε στην pole και στο βάθρο μόνο στη δεύτερη διοργάνωσή του στη Ducati, αφού παρέμεινε στη 16η και 17η θέση στη βαθμολογία κατά τη διάρκεια δύο ετών στην LCR Honda. Ο Alex πρόσθεσε μια νίκη στο Sprint και έξι άλλους τερματισμούς στην πρώτη εξάδα πριν από έναν τραυματισμό στα πλευρά στην Ινδία.

Οι προηγούμενες φήμες έκαναν λόγο για αλλαγή του Marc Marquez στην KTM, λόγω του αμοιβαίου χορηγού της Red Bull. Αλλά όταν η αναζήτηση του αυστριακού εργοστασίου για περισσότερες θέσεις πλέγματος μπλοκαρίστηκε, η Gresini έγινε η μόνη βιώσιμη επιλογή.

Υποτίθεται ότι ο  Marc Marquez θα συμφωνήσει σε ένα αρχικό μονοετές συμβόλαιο με την Gresini αφού όλες οι εργοστασιακές ομάδες MotoGP θα έχουν τουλάχιστον μία θέση ελεύθερη για το 2025. Ποιος μπορεί να είναι λοιπόν ο μακροπρόθεσμος στόχος του Marquez;

Τεστ Βαλένθια; Αρχηγός πληρώματος και μηχανικός; Χορηγοί;

Άμεση ανησυχία για το #93 είναι σίγουρα να διαπραγματευτεί την άδεια από τη Honda για ένα ντεμπούτο με τη νέα του ομάδα και μοτοσυκλέτα στη δοκιμασία μετά τον αγώνα της Βαλένθια (κάτι που ο Valentino Ross αρνήθηκε περίφημα όταν άφησε τη Honda στα τέλη του 2003).

Ο  Marc Marquez θα επιδιώξει επίσης να κάνει όσο το δυνατόν περισσότερους από τους πιστούς μηχανικούς του, με επικεφαλής τον επικεφαλής του πληρώματος Santi Hernandez, να τον συνοδεύουν στο νέο του εγχείρημα. Και ποιοι χορηγοί θα μπορούσαν επίσης να ενωθούν μαζί του;

Από τότε που άλλαξε από Aprilia σε μηχανήματα Ducati για την αρχή του 2022, ο Gresini κέρδισε τέσσερις αγώνες Grand Prix με τον Enea Bastianini (2022) συν μία νίκη Sprint για τον Alex Marquez (2023).

Ο Marco Bezzecchi του VR46 είναι επίσης τρίτος επί του παρόντος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα με μια Ducati ετών, πίσω μόνο από τις εργοστασιακές μοτοσυκλέτες των Bagnaia και Jorge Martin, αποδεικνύοντας ότι τα παλαιότερα μηχανήματα της Ducati είναι ακόμα ικανά για πρόκληση τίτλου.

Ο Johann Zarco θα αντικαταστήσει τον Marc Marquez στη Repsol Honda;

Ο Marquez είναι ο δεύτερος αναβάτης που ανακοινώνει την αναχώρηση από τη Honda στο τέλος του τρέχοντος έτους, με τον νικητή της COTA, Alex Rins να πηδά από το LCR στο Monster Yamaha.

Η HRC αναμένεται τώρα να μετατοπίσει το νέο υπογεγραμμένο Johann Zarco από την LCR (όπου είχε προγραμματιστεί να οδηγήσει μαζί με τον Takaaki Nakagami) στη Repsol, όπου θα συνεργαζόταν με τον Joan Mir.

Ο Iker Lecuona κινείται επίσης στο πλαίσιο για να καλύψει την τέταρτη θέση της Honda, με τον Fabio di Giannantonio – τη θέση του οποίου έχει πάρει ο Marquez – να εκφράζει επίσης ενδιαφέρον να ενταχθεί στη Honda.

Μια θέση στα βιβλία ρεκόρ o Marc Marquez

Ο Marc Marquez επιδιώκει να γίνει ο πρώτος αναβάτης που θα κερδίσει ξανά τον τίτλο της πρώτης κατηγορίας μετά από ήττα για περισσότερα από τρία συνεχόμενα χρόνια, με τον Casey Stoner να κατέχει το τρέχον ρεκόρ για τη μεγαλύτερη διαφορά τίτλου, από το 2007 (Ducati) έως το 2011 (Honda ).

Ένας ακόμη τίτλος θα έδινε επίσης τον Marquez ίσο με τον μεγάλο του αντίπαλο Valentino Rossi, ο οποίος δεν κέρδισε έναν αγώνα σε μια πολύ διαφορετική εποχή της Ducati το 2011-2012.

Εν τω μεταξύ, ένας αναβάτης από μια δορυφορική ομάδα δεν έχει κερδίσει ποτέ το στέμμα του ‘MotoGP’ (από το 2002), αν και ο Martin (οδηγεί μια Ducati εργοστασιακών προδιαγραφών στο Pramac) είναι τώρα μόλις τρεις βαθμούς πίσω από τον επίσημο αναβάτη της Ducati, Bagnaia.

Ο Marc και ο Alex επρόκειτο να είναι συμπαίκτες στο MotoGP στη Repsol Honda το 2020, αλλά ο τραυματισμός του Marc στον εναρκτήριο γύρο σήμαινε ότι ο Alex πέρασε το μεγαλύτερο μέρος της πρωταρχικής του χρονιάς δίπλα στον δοκιμαστή του HRC Stefan Bradl.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

WRC Χιλή : Κατάρευσαν Loubet, Lappi ο Evans οδηγεί την ΧιλήΘες CFMOTO ; Θες Μπρατάκος !F1: Άγριος καβγάς! Ο Ράσελ και ο Χάμιλτον21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
marquez, honda, motogp, honda, motogp, ομαδα, marquez, lcr honda, red bull, valentino rossi, σταρ, ducati, hrc, triple, crown, class, team, max, ιαπωνια, japan, σημαίνει, lcr, sprint, ktm, red, bull, νέα, valentino, aprilia, monster, yamaha, rossi, wrc, evans, θες, motor, festival, κινηση στους δρομους, βιβλια, αλλαγη ωρας, Καλή Χρονιά, αλλαγη ωρας 2012, τελος του κοσμου, αλλαγη ωρας 2013, ξανα, valentino rossi, ποδηλατο, νικητη, hrc, αδεια, ηττα, ινδια, καριερα, πλαισιο, σταρ, φημες, χιλη, aprilia, ducati, ktm, valentino, yamaha, αγωνες, αηττητος, αθλητισμος, αρθρο, αμοιβαια, βαθμολογια, γινει, δαχτυλο, δειτε, δηλωση, εγινε, εγχειρημα, ειπε, εξι, εποχη, επιτυχια, ετων, ετος, θες, ιαπωνικη, κινηση, λογο, μηνες, μοτοσυκλετες, μπορειτε, νεοτερος, νικη, νοοτροπια, οκτω, προβληματα, ρασελ, ρεκορ, ρολο, σεζον, σιγουρα, σιγουρος, σπιτι, τεξας, τρια, τιτλος, των ακρων, εικασιες, φορμα, φρυδια, χερι, bull, class, crown, evans, festival, japan, κυριακη, lcr, lcr honda, max, monster, ομαδες, παιχνιδι, red, red bull, rossi, σημαίνει, sprint, team, triple, θεματα, θεσεις, motor
Τυχαία Θέματα