Ο αγώνας σπριντ έρχεται στο Κινέζικο Grand Prix F1 … οι οδηγοί δεν καταλαβαίνουν!

Κινέζικο Grand Prix F1: Οι οδηγοί, μπερδεμένοι, δεν ενδιαφέρονται πραγματικά για την ιδέα.

Σε δύο εβδομάδες, θα είναι η επιστροφή του κινεζικού Grand Prix προς τέρψη του Guanyu Zhou , ο οποίος θα ανακαλύψει την ατμόσφαιρα ενός γύρου στην πόλη του για πρώτη φορά στην καριέρα του ως οδηγός F1 . Συνολικά, οι συνάδελφοί του είναι όλοι στην ευχάριστη θέση να επιστρέψουν στην κινεζική μητρόπολη, στην απαιτητική πίστα της που είναι πολύ ευχάριστη στην οδήγηση. Ειδικά από τη στιγμή που η F1 δεν υπάρχει από το 2019, δηλαδή για πέντε χρόνια, λόγω της πανδημίας Covid-19 και των διοικητικών περιορισμών

που ακολούθησαν.

Για να τιμήσουν την περίσταση και να γιορτάσουν αυτή την επιστροφή με μεγάλη φανφάρα, η F1 και η FOM αποφάσισαν ότι ο πρώτος από τους έξι αγώνες σπριντ της σεζόν θα πραγματοποιηθεί εκεί. Στη Σαγκάη, λοιπόν, θα δούμε τις απαρχές της νέας μορφής σπριντ, με μια ελεύθερη περίοδο προπόνησης, ακολουθούμενη από την πρόκριση σπριντ και το σπριντ, πριν από την πρόκριση του Γκραν Πρι και τον αγώνα. Μια επιλογή που είναι δύσκολο να γίνει κατανοητή για τους οδηγούς, ειλικρινά που δεν ενδιαφέρονται για την ιδέα να έχουν μόνο μια ελεύθερη προπόνηση πριν βουτήξουν σε κατατακτήριες σε μια πίστα που δεν είχαν επισκεφτεί ποτέ ξανά μονοθέσια εφέ εδάφους.

Δεν υπάρχει περιθώριο λάθους στο EL1 στην Κίνα

Κινέζικο Grand Prix F1:«Ελπίζω απλώς να μην υπάρχουν προβλήματα με την πίστα, με τα καλύμματα φρεατίων ή άλλα παρόμοια προβλήματα. Αυτό θα μας έθετε εκτός συγχρονισμού», προειδοποίησε ο Sergio Pérez. Από την άποψη της προετοιμασίας, θα είναι πολύ δύσκολο γιατί δεν έχω αγωνιστεί ποτέ εκεί με τη Red Bull , για παράδειγμα, οπότε θα υπάρχουν πολλά να κάνω σε μία προπόνηση. » Ως συνήθως, ο Μαξ Βερστάπεν δεν μάσησε τα λόγια του. «Ναι, είναι πολύ έξυπνο να το κάνεις αυτό…» είπε ειρωνικά πριν διορθωθεί. « Νομίζω ότι δεν είναι υπέροχο να το κάνεις αυτό. Γιατί όταν λείπεις από μια πίστα για λίγο, νομίζω ότι ποτέ δεν ξέρεις τι θα συναντήσεις». 

Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο μέσα στην ενότητα του Engine Power – ΔΕΣ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩΧωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματοςMarquez MotoGP : Πίεση και φιλοδοξία στην ομάδα της Gresini MotoGP ίδια με την εργοστασιακή Honda F1 Grand Prix Japan: Ο Max Verstappen κέρδισε τα πάντα στη SuzukaΟ Hamilton Goat συνομιλά με άλλους θρύλους για την απόσυρση του

«Οπότε θα ήταν καλύτερα να είχαμε ένα κανονικό αγωνιστικό Σαββατοκύριακο. Αλλά από την άλλη πλευρά, μάλλον δίνει λίγο περισσότερο μπαχαρικό, και ίσως αυτό θέλουν να δουν (οι προωθητές) . Αλλά ναι, από άποψη οδήγησης και απόδοσης, νομίζω ότι δεν είναι το πιο έξυπνο πράγμα. Αλλά ναι, θα δούμε τι θα φτάσουμε εκεί. Πάντα μου άρεσε να οδηγώ εκεί. Λοιπόν, ναι, ελπίζω να ξεκινήσουμε όσο το δυνατόν πιο δυνατά και δεν χρειάζεται να τροποποιήσουμε πάρα πολλά πράγματα στο μονοθέσιο. » 

Κινέζικο Grand Prix F1: Καλό για την παράσταση;

Για τον Carlos Sainz , η απόφαση να τοποθετήσει το πρώτο σπριντ της χρονιάς στην Κίνα θα μπορούσε να οδηγήσει, μεταξύ άλλων, σε αυξημένο κίνδυνο αποκλεισμού ορισμένων οδηγών για τεχνικές ανωμαλίες, όπως ήταν η περίπτωση των Lewis Hamilton και Charles Leclerc στο Όστιν (Ηνωμένες Πολιτείες πολιτειών) πέρυσι, λόγω της υπερβολικής φθοράς των ξύλινων δρομέων στους επίπεδους πυθμένες. «Διαμαρτυρηθήκαμε για αυτό κατά τη διάρκεια της πιλοτικής ενημέρωσης στη FIA και στη Formula 1 », επιβεβαίωσε ο Ίβηρας . Πηγαίνοντας στις κατατακτήριες μετά από μόλις μία ώρα FP1, σε αυτόν τον τύπο αυτοκινήτου, με τους κανονισμούς που έχουν θέσει σε ισχύ, ιδιαίτερα τη φθορά των σανίδων, όταν γνωρίζουμε σε ποιο βαθμό ένα χτύπημα μπορεί να κάνει το αυτοκίνητο ευαίσθητο, σκέψου ότι δεν είναι καλή επιλογή να βάλεις το Sprint μετά από τέσσερα ή πέντε χρόνια απουσίας…» 

Κινέζικο Grand Prix F1:Ο Ισπανός, νικητής στη Μελβούρνη, πιστεύει επίσης ότι η νέα άσφαλτος θα μπορούσε να περιπλέξει το έργο. «Ακούσαμε επίσης ότι έχει γίνει κάποια επανεμφάνιση, οπότε το Istanbul 2.0 μπορεί να είναι στην ημερήσια διάταξη! Ελπίζω όχι. Ίσως για εσάς στο σπίτι να είναι συναρπαστικό, αλλά για τους μηχανικούς και τους οδηγούς είναι κάτι που δεν νομίζω ότι πρέπει να ρισκάρετε να έχετε ένα κανονικό Σαββατοκύριακο». Για τους θεατές όμως είναι αναμφίβολα μια πλούσια ιδέα. Μια μόνο δωρεάν προπόνηση θα μπορούσε πράγματι να οδηγήσει στο να μην είναι η Red Bull τόσο κυρίαρχη όσο συνήθως σε περίπτωση εκκίνησης με λάθος πόδι. Αυτό συνέβη στη Βραζιλία το 2022 και επέτρεψε στον Τζορτζ Ράσελ να κερδίσει το σπριντ και το Γκραν Πρι…

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Το νέο επίσημο Βιντεοπαιχνίδι MotoGP24 θα είναι διαθέσιμο στις 2 ΜαΐουΠοιοι οδηγοί της Formula 1 έχουν τα περισσότερα DNF σε αγώνες F1;41ο Ράλλυ Κένταυρος 2024  Αποτελέσματα

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Κινέζικο Grand Prix F1 …,kineziko Grand Prix F1 …