Ο «Κύριος Dakar» έκπληκτος από την επαναστατική μηχανή Audi RS Q e-tron πριν το πόλεμο στο Rally Dakar 2024

Rally Dakar 2024: Ο Stephane Peterhansel έχει κερδίσει το Ράλι Ντακάρ 14 φορές και πρόσφατα ξεκίνησε ένα ολοκαίνουργιο έργο με την Audi και την ηλεκτρική ιδέα της. Πριν από το ράλι του 2024, το RacingNews365 συνάντησε τον θρυλικό Γάλλο.

Η Audi ανακοίνωσε πριν από τρία χρόνια ότι επρόκειτο να συμμετάσχει στο Ράλι Ντακάρ, με το έργο να τραβάει αμέσως την προσοχή επειδή η γερμανική μάρκα επρόκειτο να το κάνει με μια επαναστατική ηλεκτρική

ιδέα.

Το Audi RS Q e-tron είναι πλήρως ηλεκτρικό και διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης με μετατροπέα ενέργειας, ο οποίος φορτίζει την ηλεκτρική μπαταρία καθ’ οδόν. Για να αυξηθούν οι πιθανότητες νίκης, έχουν στρατολογηθεί οι κορυφαίοι οδηγοί Stephane Peterhansel, Carlos Sainz Sr. και Mathias Ekstrom.

Μέχρι στιγμής, η Audi μπορεί να περίμενε λίγο περισσότερα από το τριετές έργο, το οποίο λήγει μετά το 2024.

Το αυτοκίνητο είναι αστραπιαία, αλλά η αξιοπιστία μερικές φορές αφήνει κάτι να είναι επιθυμητό. Πέρυσι, οι Peterhansel και Sainz συνετρίβησαν δυνατά, ενώ ο Ekstrom δεν τερμάτισε περισσότερο από τη 14η θέση στο σύνολο. Ωστόσο, κατέγραψε δύο νίκες στα στάδια.

22th Motor Festival The Real Game 23-25 Μαρτίου 2024 στο εκθεσιακό κέντρο MEC ΠαιανίαςO Superman Φάνης Λαμπρόπουλος θα παρουσιάσει τους εκθέτες του 22ου Motor FestivalΗ νέα εφαρμογή ταξί που τα σπάει… Taxi.gr με τρία κλικ, έχεις ταξί! 

Τι να κάνετε λοιπόν για το έργο της Audi;

Rally Dakar 2024: Το RacingNews365 συνάντησε τον 14 φορές νικητή του Ντακάρ Peterhansel, ο οποίος εξηγεί λεπτομερώς πώς το έργο του άρεσε.

«Πρώτα από όλα, ήταν μεγάλο ερωτηματικό για μένα αν ήταν δυνατόν να οδηγήσω ένα ηλεκτρικό όχημα στην έρημο», λέει.

“Όταν αρχίσαμε να μιλάμε με την Audi, είπα: “Εντάξει, αν υπάρχει μια μάρκα που μπορεί να το κάνει αυτό, είναι η Audi.” Έχουν πολλές γνώσεις και εμπειρία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και στα υβριδικά.

“Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για μένα να ανακαλύψω έναν νέο κόσμο και να συνεργαστώ με την καλύτερη εταιρεία στον κόσμο. Δεν υπήρχε κανένας δισταγμός να γίνω μέλος της ομάδας και ήταν πολύ ενδιαφέρον.”

Rally Dakar 2024:«Μας ενόχλησε ο θόρυβος του αυτοκινήτου».

Ο Peterhansel έχει αποκτήσει μεγάλη τεχνική εμπειρία όλα αυτά τα χρόνια, αγωνιζόμενος τουλάχιστον 35 φορές στο Dakar, αλλά το αυτοκίνητο της Audi ήταν ακόμα κάτι νέο.

«Έμαθα πολλά, αλλά όχι αρκετά. Για τους κανονικούς ανθρώπους, δεν είμαι μηχανικός ή μηχανικός, είναι τόσο περίπλοκο.

“Ο πλοηγός μου Edouard Boulanger το καταλαβαίνει λίγο καλύτερα από εμένα, γιατί είναι μηχανικός. Αλλά έπρεπε να μάθουμε να οδηγούμε άλλο αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, δεν έχεις κιβώτιο ταχυτήτων. Αυτό δεν ήταν τόσο περίπλοκο, αλλά ήταν ήταν απαραίτητο να μάθω ένα αυτοκίνητο σαν αυτό».

Rally Dakar 2024: Ωστόσο, ο Peterhansel δεν χρειάστηκε τόσο πολύ για να το κατακτήσει, αν και το ηλεκτρικό Audi είχε μια ενοχλητική παρενέργεια. «Όσον αφορά την οδήγηση, δεν είναι τόσο δύσκολο γιατί δεν έχεις κιβώτιο ταχυτήτων και πολύ καλό κινητήρα.

Γιατί η υδροβολή πλοίων αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο στη συντήρηση; Ποιοι οι κίνδυνοι στο περιβάλλον;Motor Festival : Έκθεση αυτοκινήτου και Test Drive στο MEC ΠαιανίαςMotor Festival: Έκθεση μοτοσυκλέτας και Test Ride στο MEC Παιανίας

“Μας ενοχλούσε μόνο ο θόρυβος του αυτοκινήτου. Αλλά χρειάστηκαν δύο με τρεις ημέρες για να οδηγήσουμε γρήγορα και ειλικρινά, ήταν τέλειο από τότε. Μαθαίνεις γρήγορα.”

Ο Peterhansel αποκαλύπτει γιατί έπρεπε να συνηθίσει τον θόρυβο. «Αυτό ήταν ένα από τα περίπλοκα πράγματα, ο θόρυβος της ατομικής ενέργειας. Φορτίζουμε την μπαταρία με τον μετατροπέα ενέργειας και όταν οδηγούμε μια σκηνή, ο κινητήρας συνεχίζει να λειτουργεί όλη την ώρα.

«Αυτό σημαίνει, για παράδειγμα, ο κινητήρας στρίβει πέντε έως έξι χιλιάδες rpm όταν φρενάρεις, ενώ σε ένα κανονικό αυτοκίνητο ο κινητήρας σταματάει επίσης για μια στιγμή όταν θέλεις να σταματήσεις το αυτοκίνητο.

“Λόγω των υψηλών στροφών, αυτό το αυτοκίνητο κάνει πολύ θόρυβο κατά το φρενάρισμα, κάτι που δεν είναι φυσιολογικό. Μπερδευτήκαμε λίγο από τον θόρυβο. Αλλά όσον αφορά το τιμόνι και το φρενάρισμα, το αυτοκίνητο είναι πολύ απλό στην οδήγηση.”

Ο Peterhansel πιστεύει ότι λίγες ομάδες θα υιοθετήσουν την ιδέα

Rally Dakar 2024:Ο 58χρονος Γάλλος δεν είναι σίγουρος αν αυτή η μηχανή θα έχει μεγάλο αντίκτυπο στο Ράλι Ντακάρ και στο ράλι.

“Είναι δύσκολο να πούμε αν αυτό θα είναι το μέλλον του ανταγωνισμού. Η Audi έχει βάλει κάτι απίστευτο γιατί πριν από πέντε χρόνια δεν ήταν στη λογική ότι ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο θα έτρεχε έναν τέτοιο αγώνα, ειδικά από τη στιγμή που λειτουργούμε σύμφωνα με τους ίδιους κανονισμούς με άλλα αυτοκίνητα.

“Δεν είναι σαν να ανεφοδιάζουμε ή να επαναφορτίζουμε περισσότερα. Οδηγούμε στο επόμενο μπιβουάκ και αυτό μερικές φορές είναι αρκετές εκατοντάδες χιλιόμετρα χωρίς pit stop, τίποτα απολύτως. Αυτό είναι απίστευτο.

«Η Audi έκανε επίσης διαφορετικά τη σχεδίαση του αυτοκινήτου.

“Δεν πρόκειται μόνο για την τεχνολογία του ηλεκτροκινητήρα. Το αυτοκίνητο αντιπροσωπεύει τη νέα γενιά και έχει ήδη καλή απόδοση στα ράλι. Η ιδέα που επέλεξαν στην αρχή αποδείχτηκε σωστή. Από το πρώτο Ράλι Ντακάρ, ξέραμε ότι μπορούσαμε να οδηγήσουμε πολύ σκηνές και διατηρήσαμε την παράσταση μέχρι το τέλος της χρονιάς».

«Το πρόβλημα είναι ότι είναι τόσο περίπλοκο. Για μια μικρότερη ομάδα, είναι πολύ δύσκολο και ακριβό να εξελίξει ένα τέτοιο μονοθέσιο.

“Έχουμε ξοδέψει πολλά χρήματα και ενέργεια και αυτή τη στιγμή δεν αποδίδει την αναμενόμενη απόδοση. Τελικά, μου αρέσουν οι τεχνικές λύσεις του αυτοκινήτου. Ίσως χρειαστεί να αναζητήσουμε λύσεις βάρους για να κάνουμε το αυτοκίνητο ελαφρύτερο. Αλλά το concept είναι απίστευτο και λειτουργεί καλά».

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Γνωρίζουμε τον μπόμπιρα Zayn Sofuoglu, τον πιο μικρό influencer που ότι κινείτε, οδηγείτεAMA Supercross 2024 οσα πρέπει να ξέρεις γιατί ξεκινάμε15+1 πιο hot influencers αθλημάτων στον κόσμο με την F1, το MotoGP και το WRC να βρίσκονται στην 15αδαΦόρμουλα 1 Desiré Wilson : Η πρώτη και μοναδική γυναίκα που κέρδισε έναν αγώνα F1

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα