Ο Λιούις Χάμιλτον επισκέπτεται το εργοστάσιο μπας και ισορροπήσει την αντιπαράθεση με τον Toto δίνοντας υποσχέσεις για τίτλο

F1 : Ο Λιούις Χάμιλτον τήρησε την υπόσχεσή του να επισκεφτεί τους σχεδιαστές της Mercedes στο εργοστάσιό τους, αφού ζήτησε αλλαγές στο μονοθέσιό του στη  F1 . 

Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής αποκάλυψε στο Ιαπωνικό Γκραν Πρι ότι πίεζε για αλλαγές σχεδιασμού στον αμφισβητία της F1 του 2024 της Mercedes, λέγοντας ότι «ελπίζει να κάνουν τη δουλειά, αλλά αυτό θα απαιτήσει πραγματικές αλλαγές πολύ γρήγορα».

Ο Λιούις Χάμιλτον υποσχέθηκε

επίσης να κάνε  ι ένα ταξίδι για να δει τους σχεδιαστές στην αεροδυναμική σήραγγα της Mercedes για να «δουν αν κάνουν αυτές τις αλλαγές», αλλά πρόσθεσε ότι «μπορεί μόνο να νικήσει το τύμπανο τόσο πολύ».

Την Παρασκευή, η Mercedes μοιράστηκε φωτογραφίες του Hamilton κατά την επίσκεψή του στο εργοστάσιο.

Ο Χάμιλτον τερμάτισε μια μακρινή πέμπτη θέση στη Suzuka, δύο θέσεις μπροστά από τον συμπαίκτη του στη Mercedes, Τζορτζ Ράσελ .

Ο 38χρονος Βρετανός είπε ότι οι δυσκολίες απόδοσης της Mercedes τόνισαν τις αδυναμίες της τρέχουσας φιλοσοφίας αυτοκινήτου της.

Ο Λιούις Χάμιλτον παραδέχτηκε ότι η Mercedes πρέπει να προσφέρει τους «μεγαλύτερους έξι μήνες εξέλιξης που είχαμε ποτέ» για να έχει πιθανότητες να πιάσει τη Red Bull εγκαίρως για την έναρξη της επόμενης σεζόν.

Τόνισε επίσης ότι η Mercedes πρέπει «να συνειδητοποιήσει ότι μια δεύτερη διαφορά [από τη Red Bull] είναι τεράστια και είναι πραγματική».

«Το να είμαστε δύο χρόνια μέσα και να είμαστε ακόμα ένα δευτερόλεπτο κάτω σε σύγκριση με τους Red Bulls, δείχνει ότι πρέπει να βεβαιωθούμε ότι θα κάνουμε πραγματικά καλή δουλειά τον χειμώνα για να επιστρέψουμε τουλάχιστον το μισό από αυτό το κενό πριν από την επόμενη χρονιά. προστέθηκε.

Λίγες μέρες πριν Ο οδηγός της Mercedes , Λιούις Χάμιλτον, διαφώνησε με το αφεντικό της ομάδας του, Τότο Γουλφ, αφού ο Διευθύνων Σύμβουλος της Silver Arrows είπε ότι η ομάδα θα «καμώσει» το μονοθέσιο του 2023.

Τα σχόλια του Wolff ήρθαν μετά το Grand Prix της Σιγκαπούρης, όπου η Mercedes έδειξε έντονα σημάδια προόδου με το W14, ιδιαίτερα μετά από μια σημαντική αλλαγή ιδέας που παρουσιάστηκε στο φετινό Grand Prix του Μονακό.

«Θα το πετάξουμε στον κάδο όταν είναι πολύ γρήγορο και μετά θα ξεκινήσουμε ένα νέο ταξίδι», είπε στα μέσα ενημέρωσης.

“Πιστεύω ότι έχουμε ενθαρρυντικά σημάδια από τη σήραγγα ενός ισορροπημένου αυτοκινήτου που θα είναι περισσότερο μαζί, και έχουμε απαντήσεις στις ερωτήσεις μας. Επομένως, βλέπουμε πραγματικά τα αποτελέσματα με μια ενθαρρυντική προοπτική.”

Βιολογικός καθαρισμός αυτοκινήτου: Ένας δολοφόνος έξω απ΄ το σπίτι σουMotoGP Ινδία: Ο Bezzecchi κερδίζει μεγαλoπρεπώς,ο Bagnaia νοκ-άουτ και το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα ανοίγει ξανάΟ μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωέςΚατάταξη πόντων F1 όλων των εποχών: Πού εμφανίζονται οι Hamilton, Verstappen και Alonso;Max Verstappen και τώρα ας πιπιλίσουν κανένα αυγουλάκι

Ορμή της Mercedes κατά του Λιούις Χάμιλτον

Ωστόσο, ο Λιούις Χάμιλτον εξέφρασε διαφορετική άποψη.

«Δεν θα σκουπίσουμε ποτέ το αυτοκίνητο, φυσικά», είπε ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής.

“Αυτά τα αυτοκίνητα εξακολουθούν να είναι αριστουργήματα, πραγματικά, ακόμα κι αν δεν είναι το πιο γρήγορο αυτοκίνητο στον κόσμο. Δύο χιλιάδες άνθρωποι έχουν δουλέψει τόσο σκληρά για να φτιάξουν αυτά τα πράγματα και θα συνεχίσουν να αποτελούν μέρος της ιστορίας μας και της καμπύλης εκμάθησής μας.

«Θα υπάρχουν κομμάτια από αυτό που θα προσπαθήσουμε να αλλάξουμε, θα προσπαθήσουμε να κρατήσουμε μερικά από τα θετικά γιατί πάντα υπάρχουν θετικές, καλές και κακές πλευρές, και έτσι προσπαθούμε να κρατήσουμε τα θετικά».

Ο Λιούις Χάμιλτον αναγνώρισε επίσης ότι ενώ η Mercedes υφίσταται αλλαγές κατεύθυνσης, είναι πολύ νωρίς για να προβλέψουμε τι επιφυλάσσει το μέλλον για την ομάδα.

«Με τη νέα κατεύθυνση που έχουμε, είναι πολύ νωρίς για να πούμε ότι μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για το μονοθέσιο της επόμενης χρονιάς, επειδή απλώς βρισκόμαστε στη διαδικασία να προχωρήσουμε σε αυτό», εξήγησε.

“Αλλά έχω απόλυτη πίστη στο πλήρωμα ότι θα το πάρουν προς την κατεύθυνση που πρέπει να πάει. Έχει γίνει πολύ μάθηση τα τελευταία δύο χρόνια, οπότε αν δεν το έχουμε καταλάβει μέχρι τον επόμενο χρόνο , τότε προφανώς θα συνεχίσουμε να δουλεύουμε μακριά σε αυτό, αλλά ελπίζω ότι το έχουν κάνει».

Η Mercedes θα θέλει να αποσπάσει κάθε ουγγιά απόδοσης από το W14 καθώς η Ferrari συνεχίζει να κυνηγάει τη διαφορά των 20 πόντων στο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

Moto3 Ινδία, Practice 3: Moreira στο τέλος, αλλά πόσα ατυχήματα!Θες CFMOTO ; Θες Μπρατάκος !F1 τα νέα των Paddock21o Motor Festival και ο απόηχος δεν σταματά…

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα