Περισσότερες πωλήσεις από όλη τη σεζόν του NFL τα εισιτήρια Formula 1 Μαϊάμι

Formula 1 Μαϊάμι: “Οι πωλήσεις εισιτηρίων είναι περίπου 25 τοις εκατό υψηλότερες από ό,τι σε μια ολόκληρη σεζόν NFL για τους Miami Dolphins”, λέει ο διευθύνων σύμβουλος των Miami Dolphins Tom Garfinkel στο podcast The Joey Pomp Show σχετικά με τους εντυπωσιακούς αριθμούς της Formula 1 “Sunshine

State «Φλόριντα. Άλλωστε, το NFL και το αμερικανικό ποδόσφαιρο είναι το νούμερο ένα δημοφιλές άθλημα στις ΗΠΑ, και παρόλα αυτά οι διοργανωτές κατάφεραν να μετατρέψουν τον αγώνα κορυφαίας κατηγορίας γύρω από το Dolphins Stadium σε πραγματικό λάκκο εσόδων.

Φυσικά, οι πωλήσεις δεν ισοδυναμούν με κέρδη και οι στόχοι των Miami Dolphins και των διοργανωτών ενός αγώνα Formula 1 είναι διαφορετικοί. Η ομάδα του NFL επενδύει για να κερδίσει το Super Bowl, αλλά η υποδομή για τους αγώνες είναι ήδη διαθέσιμη.

Η μεταφορά της Formula 1 στο Βόρειο Μαϊάμι είναι μια επιχειρηματική συμφωνία για τους διοργανωτές, αλλά μια πίστα αγώνων και μια εγκατάσταση εκδηλώσεων πρέπει να χτιστεί έξω από το έδαφος. Αυτό κοστίζει πολλά χρήματα.

Δες όλη την επικαιρότητα της μηχανοκίνησης σε εθνικό και διεθνή επίπεδο μέσα στην ενότητα του Engine Power – ΔΕΣ ΤΑ ΟΛΑ ΕΔΩΧωρίς συναισθηματισμούς ο κορυφαίος οδηγός της F1 στην ιστορία του αθλήματοςΟ αγώνας σπριντ έρχεται στο Κινέζικο Grand Prix F1 … οι οδηγοί δεν καταλαβαίνουν! F1 Grand Prix Japan: Ο Max Verstappen κέρδισε τα πάντα στη SuzukaΟ Hamilton Goat συνομιλά με άλλους θρύλους για την απόσυρση τουFormula 1 Μαϊάμι:  Ανταγωνισμός στην αθλητική αγορά των ΗΠΑ

Το πρώτο Grand Prix του Μαϊάμι πραγματοποιήθηκε το 2022 αφού η πανδημία του κορωνοϊού και τα παγκόσμια προβλήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας εμπόδισαν το ντεμπούτο του 2021. Ο αγώνας, που διεξάγεται σε ένα προάστιο του Μαϊάμι, νότια του Χόλιγουντ, είναι συμβατικά εξασφαλισμένος για δέκα χρόνια. Με την ημερομηνία τον Μάιο, η Formula 1 αποφεύγει την επικάλυψη με το NFL, τον μεγαλύτερο μαγνήτη θεατών για τους λάτρεις των σπορ στις ΗΠΑ.

Το ΝΒΑ μπαίνει στην καυτή φάση της μπασκετικής σεζόν τον Μάιο και με τους Μαϊάμι Χιτ μια πολύ δημοφιλής τοπική ομάδα εκπροσωπείται στο πρωτάθλημα. Υπάρχουν επίσης τα πλέι οφ του NHL, όπου οι Florida Panthers εδρεύουν επίσης κοντά στο Μαϊάμι. Στον μηχανοκίνητο αθλητισμό, το NASCAR εξακολουθεί να είναι μπροστά από τη Formula 1 κατά μέσο όρο, αλλά τα νούμερα που προκύπτουν από τους δύο αγώνες στο Μαϊάμι είναι εντυπωσιακά.

Η εκδήλωση λέγεται ότι απέφερε 350 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (περίπου 325 εκατομμύρια ευρώ) στην περιοχή όταν έκανε το ντεμπούτο της το 2022 και το 2023 αναμένεται να φτάσει ακόμη και τα 450 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ (425 εκατομμύρια ευρώ). Όλα τα εισιτήρια για τον πρώτο αγώνα εξαντλήθηκαν και 243.000 οπαδοί έκαναν προσκύνημα στην πίστα το Σαββατοκύριακο του αγώνα. Για σύγκριση: Ο αγώνας NASCAR Daytona 500 προσελκύει περίπου 130.000 θαυμαστές στο OVal μόνο την ημέρα του αγώνα.

Δημογραφικά στοιχεία και θεαματικότητα θετικά

Formula 1 Μαϊάμι: Στην τηλεόραση στις ΗΠΑ, σημειώθηκε μείωση της τηλεθέασης από 2,58 εκατομμύρια σε 1,96 εκατομμύρια από το 2022 έως το 2023. Αλλά η Formula 1 κερδίζει το NASCAR σε δημογραφικά στοιχεία, επειδή ο αγώνας στο Μαϊάμι ήταν καλύτερα τοποθετημένος στην βασική αγορά των ατόμων ηλικίας 18 έως 49 ετών από πολλούς αγώνες NASCAR. Σύμφωνα με τον Garfinkel, η Formula 1 ήταν στο κόκκινο τον πρώτο χρόνο της, επειδή το αναμενόμενο κόστος ήταν σημαντικά υψηλότερο, αλλά η τάση θα πρέπει να αντιστραφεί στη δεκαετία για να καταστεί ο αγώνας κερδοφόρος.

Ένα πρώτο βήμα ήταν να πειστεί η Formula 1 να μην διεξαχθεί ο αγώνας στο κέντρο της πόλης. Ο αγώνας θα γινόταν στο κέντρο της πόλης, αλλά οι υποδομές θα ήταν μεγάλο εμπόδιο. Ο Garfinkel εξηγεί στο podcast: «Θα έπρεπε να ξεκινήσουμε την προετοιμασία τρεις με τέσσερις μήνες πριν από την εκδήλωση και αυτό θα είχε αναστατώσει πολλούς ανθρώπους γιατί θα έπρεπε να δεχτούν απώλειες στην επιχείρησή τους».

«Γι’ αυτό σκέφτηκα ότι θα ήταν καλύτερο να διεξαχθεί ο αγώνας κοντά στο γήπεδο», συνέχισε ο γενικός διευθυντής των Dolphins. “Είναι μια πρόκληση στο κέντρο του Μαϊάμι με 20.000 άτομα να θέλουν να πάνε στο παιχνίδι Heat. Με περισσότερους από 100.000 οπαδούς, αυτό θα ήταν ακόμη μεγαλύτερη πρόκληση.” Ένα κορυφαίο τουρνουά τένις, που έγινε και στον χώρο του σταδίου, ήταν το σημείο αναφοράς και η απόλυτη επιτυχία.

Εκδήλωση αντί για αγώνες

Formula 1 Μαϊάμι:  Επιπλέον, ο Garfinkel έχει δεσμευτεί να φέρει τη Formula 1 πιο κοντά σε όλους τους οπαδούς. Αυτό το κάνει και με τα Dolphins, όπου τα εισιτήρια κοστίζουν από 100 έως 1.000 δολάρια. Οι τιμές των εισιτηρίων για τη Formula 1 είναι υψηλές, αλλά το Μαϊάμι βασίζεται επίσης στην προσφορά διαφορετικών κατηγοριών. Τα εισιτήρια του Σαββατοκύριακου για την έκδοση του 2024 είναι προς το παρόν διαθέσιμα από περίπου 800 ευρώ, αλλά υπάρχουν και πολυτελείς εκδόσεις στο Formula 1 Paddock Club που ξεκινούν από περίπου 9.300 ευρώ για ένα Σαββατοκύριακο.

ο επόμενο βήμα, σύμφωνα με τον Garfinkel, ήταν η δημιουργία μιας εκδήλωσης που να ικανοποιεί όλες τις προτιμήσεις των παρευρισκομένων. Η πρώτη προτεραιότητα ήταν μια πίστα που προσφέρει θεαματικούς αγώνες, αλλά και το υποστηρικτικό πρόγραμμα έπρεπε να είναι σωστό.

«Πρόκειται για τη δημιουργία ενός περιβάλλοντος με καλό φαγητό, μουσική και εξαιρετικές εμπειρίες για τους επισκέπτες», λέει. Θα πρέπει να υπογραμμιστεί η πολιτιστική σημασία του Μαϊάμι στις ΗΠΑ, γιατί και η πόλη ζει από την ατμόσφαιρα, τον πολιτισμό και την τέχνη της.

Formula 1 Μαϊάμι: Μαϊάμι μοναδικό σημείο πώλησης;

  Το αποτέλεσμα: Χρειάστηκε να κατασκευαστούν 30 νοσοκομεία και 65 ανεξάρτητες κουζίνες. Άξιζε τον κόπο: «Πετύχαμε ρεκόρ πωλήσεων εισιτηρίων με τους Dolphins την περασμένη σεζόν· μόνο ο αγώνας φέρνει 25 τοις εκατό περισσότερες πωλήσεις εισιτηρίων από ολόκληρη τη σεζόν των Dolphins [στο NFL]». Ο εγκέφαλος των γεγονότων και η ομάδα του NFL βασίζεται επίσης σε μια νεανική ομάδα που μπορεί να δείξει το ταλέντο της για να κάνει τις εκδηλώσεις επιτυχημένες.

Ένα άλλο σημαντικό σημείο, σύμφωνα με τον Garfinkel, είναι να ξεχωρίζεις από άλλες πίστες: “Είναι κάτι διαφορετικό να είσαι στο Spa ή στο Silverstone. Θέλουμε απλώς να είμαστε διαφορετικοί. Θέλουμε να είμαστε πιο δημιουργικοί και καινοτόμοι. Θέλουμε επίσης να δοκιμάσουμε πράγματα που Μπορεί να μην λειτουργεί. Θέλουμε να έρθουν οι άνθρωποι και να σκεφτούν, “Ουάου, δεν το περίμενα αυτό”. Το απολαμβάνουμε αυτό».

Γιατί όμως το ντεμπούτο το 2022 δεν έφερε κέρδος; Ο Garfinkel έχει επίσης κάποιες εξηγήσεις για αυτό: “Το 2021 υπήρχαν πολλά προβλήματα με την αλυσίδα εφοδιασμού. Οι θέσεις για τα περίπτερα έπρεπε να προέρχονταν από την Κίνα, αλλά δεν τις πήραμε. Έτσι έπρεπε να χρησιμοποιήσουμε τοπικές εταιρείες, που ήταν πιο ακριβό, για να εξασφαλιστεί ότι θα φτάσουν οι θέσεις».

Το κόστος της διαδρομής ήταν υψηλό

Formula 1 Μαϊάμι:  Έπρεπε επίσης να κατασκευαστεί αποχέτευση για να απομακρύνει τυχόν βρόχινο νερό από τη διαδρομή. Και μετά ήταν τα σόου, οι φωτισμοί και ο σχεδιασμός. Η ομάδα, λέει ο Garfinkel, έβαλε πολλή ενέργεια στις λεπτομέρειες για να προσφέρει την καλύτερη δυνατή εμπειρία.

Όλα αυτά κοστίζουν πολλά χρήματα. Ήταν επίσης σημαντικό για αυτόν ότι οι οπαδοί είχαν μικρές αποστάσεις για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες τους: φαγητό, ποτό και τουαλέτες. «Θέλουμε ο κόσμος να επιστρέψει», διευκρινίζει.

Λόγω της δουλειάς που έχει κάνει, ο Garfinkel πιστεύει στη μακροπρόθεσμη επιτυχία της Formula 1 στο Μαϊάμι. «Η οικονομική κατάσταση θα επιλυθεί από μόνη της με την πάροδο του χρόνου, εάν τοποθετήσουμε σωστά την εκδήλωση και έχουμε τους κατάλληλους ανθρώπους με εμπειρία στο πλοίο».

ον πρώτο χρόνο, δεν ήταν ό,τι λάμπει ήταν χρυσός, αλλά τον δεύτερο χρόνο ο Garfinkel έλαβε «πολλά θετικά σχόλια». Το διευρυμένο πρόγραμμα υποστήριξης στην πίστα με αγώνες σπριντ και το F1 Academy θα πρέπει επίσης να βοηθήσει.

Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:

MotoGP Austin Testing: Ο Martinator επιστρέφει σημειώνοντας νέο ρεκόρ γύρουΠοιοι οδηγοί της Formula 1 έχουν τα περισσότερα DNF σε αγώνες F1;Γκολ και ξύλο μεταξύ του Bagnaia Marquez στο MotoGP

Μιχάλης Κοντιζάς για το sportime.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα