Τι 30, τι 40, τι 80 – Ο 12ος Ημιμαραθώνιος της Αθήνας ήταν μια γιορτή για όλες τις ηλικίες

12ος Ημιμαραθώνιος της Αθήνας: Τι κοινό μπορεί να έχει ένας 20χρονος με μία 78χρονη; Και οι δύο μπορούν να βρεθούν στην αφετηρία μιας διαδρομής και να τερματίσουν νικητές, αφού η νίκη σε κάθε δρομικό γεγονός είναι στη συμμετοχή.

Άτομα όλων των ηλικιών, από διαφορετικές γενιές, βρέθηκαν σε κοινή γραμμή εκκίνησης στον 12ο Ημιμαραθώνιο της Αθήνας,

ξεπέρασαν τα όριά τους και απέδειξαν ότι ο δρόμος χρόνια δεν κοιτά!

Με τη συμμετοχή 21.000 δρομέων στη διαδρομή των 21 χλμ, των 5 χλμ ΟΠΑΠ καθώς και στο Family Run, η διοργάνωση του ΣΕΓΑΣ στέφθηκε για ακόμα μια χρονιά με μεγάλη επιτυχία και ανανέωσε το ραντεβού για την επόμενη χρονιά.

Ο ΟΠΑΠ, Μέγας Χορηγός του ΣΕΓΑΣ, συγκέντρωσε τα καλύτερα στιγμιότυπα από τη διοργάνωση, με πρωταγωνιστές δρομείς όλων των ηλικιών, οι οποίοι επιβεβαίωσαν ότι ο Ημιμαραθώνιος της Αθήνας είναι μια γιορτή για όλους.

Δράσεις και εκπλήξεις από τον ΟΠΑΠ

Ως ο μεγαλύτερος υποστηρικτής του ελληνικού αθλητισμού διαχρονικά, ο ΟΠΑΠ βρέθηκε στο πλευρό των δρομέων με πολλές δράσεις.

Οι μουσικές επιλογές του dj στη διασταύρωση των οδών Βουκουρεστίου και Πανεπιστημίου, καθώς και η ομάδα κρουστών Quilombo στη διασταύρωση της οδού Ακαδημίας με τη Βασιλίσσης Σοφίας, έδιναν τον ρυθμό στους συμμετέχοντες. Παράλληλα, στις οδούς Πατησίων και Πιπίνου, δύο διαδραστικές αψίδες έκαναν τη διαδρομή ακόμα πιο απολαυστική.

Μάλιστα, μετά το τέλος του αγώνα, περίμενε την ΟΠΑΠ Running Team μια γευστική έκπληξη στο περίπτερο του ΟΠΑΠ στην Πλατεία Συντάγματος. Η εταιρεία Mailo’s: Τhe Pasta Project, που συμμετέχει στο πρόγραμμα ΟΠΑΠ Forward, πρόσφερε στους δρομείς δωρεάν ζυμαρικά ώστε να ανακτήσουν τις χαμένες τους δυνάμεις. Την ίδια ώρα, η εταιρεία Anassa, που επίσης ανήκει στο δίκτυο εταιρειών του ΟΠΑΠ Forward, πρόσφερε υψηλής ποιότητας ροφήματα από ελληνικά, βιολογικά, αρωματικά φυτά.

Το περίπτερο του ΟΠΑΠ έγινε για ακόμα μια χρονιά πόλος έλξης, τόσο για τους δρομείς όσο και για όλους τους επισκέπτες στο κέντρο της Αθήνας. Όσοι βρέθηκαν εκεί είχαν τη δυνατότητα να βγάλουν αναμνηστικές φωτογραφίες με τα αγαπημένα τους πρόσωπα στο εντυπωσιακό 360 photobooth που υπήρχε στον χώρο αλλά και να ενημερωθούν για τις αρχές του Υπεύθυνου Παιχνιδιού.

Chief Operations Officer του ΟΠΑΠ, Ματθαίος Ματθαίου, βραβεύει την αθλήτρια που τερμάτισε 3η στις γυναίκες στα 5χλμ ΟΠΑΠ

Η ομάδα κρουστών Quilombo εμψυχώνει τους δρομείς

Ο Public & Media Relations Director του ΟΠΑΠ, Μανώλης Σταυρουλάκης, η Chief People Officer του ΟΠΑΠ, Αχίλλεια Κοντού και ο Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, Γιάννης Ρόκκας

Ο Public & Media Relations Director του ΟΠΑΠ, Μανώλης Σταυρουλάκης, η Chief People Officer του ΟΠΑΠ, Αχίλλεια Κοντού και ο Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, Γιάννης Ρόκκας

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, ο Α’ Aντιπρόεδρος του ΣΕΓΑΣ, Κώστας Κεντέρης, ο Chief Marketing Officer του ΟΠΑΠ, Γιάννης Ρόκκας και ο Γενικός Διευθυντής του ΣΕΓΑΣ, Σωτήρης Κυρανάκος

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Γιαν Κάρας, με τους ΟΠΑΠ Champions Σεμέλη Ζαρμακούπη, Σπυριδούλα Καρύδη, Κορίνα Πολίτη και Νάσο Βασαλάκη

Δρομείς απολαμβάνουν ζυμαρικά από την εταιρεία Mailo’s: The Pasta Project

Αλέξανδρος Κωτάκης για το sportime.gr.

Keywords
Τυχαία Θέματα