H NOVA απάντησε σε Παναθηναϊκό: «Η καμπάνια ήταν για τα φιλικά της Ευρωλίγκας»

19:17 23/8/2020 - Πηγή: To10.gr

Η ΝOVA πριν μερικές ημέρες είχε προχωρήσει σε ένα tweet στον επίσημο λογαριασμό της στο twitter, που αναφερόταν στην ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού, τονίζοντας: «που θα δεις τον Παναθηναϊκός στις 12 & 13 Σεπτεμβρίου;».  Το εν λόγω

«τιτίβισμα» παραδόξως μπέρδεψε την ΠΑΕ Παναθηναϊκός, η οποία εξέδωσε ανακοίνωση και επιτέθηκε στο συνδρομητικό κανάλι.

Η NOVA από την μεριά της, έβαλε τα πράγματα στην θέση τους, προχωρώντας σε διευκρίνηση αναφορικά με το γεγονός ότι το πρόμο αναφερόταν στα ματς της Ευρωλίγκας και δεν είχε κανένα σκοπό να δημιουργήσει κάποια σύγχυση, σεβόμενη όλα τα τμήματα του Παναθηναϊκού.

Η ανακοίνωσή της:

Σε σχέση με δημοσιεύματα των τελευταίων ημερών που αφορούν επικοινωνιακή ενέργεια του novasports.gr σχετικά με το preseason tournament της Euroleague και την συμμετοχή του Παναθηναϊκού και προς άρση κάθε πιθανής παρεξήγησης διευκρινίζουμε ότι:

* Η συγκεκριμένη επικοινωνιακή ενέργεια αφορά προσχεδιασμένη καμπάνια της Nova για την επανέναρξη των αγωνιστικών δραστηριοτήτων της Euroleague και συγκεκριμένα των δύο preseason tournaments που θα διεξαχθούν στο Κάουνας στις 12-13/9 και στη Βαλένθια στις 15-16/9 με συμμετοχή Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού αντίστοιχα, για τον οποίο θα εξελιχθεί τις επόμενες ημέρες αντίστοιχη επικοινωνιακή ενέργεια καθώς αγωνίζεται τρεις ημέρες αργότερα.

* Σε καμία περίπτωση δεν υπήρξε πρόθεση να δημιουργηθεί σύγχυση για οποιαδήποτε άλλη πιθανή αγωνιστική δραστηριότητα, για αυτό και διευκρινίζεται ότι η επικοινωνία αφορά αποκλειστικά και μόνο μπασκετικά δρώμενα. Η Nova έχει αποδείξει ότι σέβεται και τιμά όλα τα τμήματα του Παναθηναϊκού, του ποδοσφαιρικού τμήματος συμπεριλαμβανομένου , με το οποίο ποτέ δεν διέκοψε την προσπάθεια να ανανεώσει την συνεργασία της και για την ερχόμενη αγωνιστική σαιζόν 2020/2021, όπως επιτυχώς συμφώνησε και το καλοκαίρι του 2019 για την σαιζόν 2019/20.

* H Nova, καθώς κατέχει μέχρι και το 2023, τα αποκλειστικά τηλεοπτικά δικαιώματα της Euroleague, του κορυφαίου ευρωπαϊκού πρωταθλήματος μπάσκετ, με την εξασφαλισμένη συμμετοχή των δύο κορυφαίων ελληνικών ομάδων, Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού, διατηρεί το δικαίωμα να οργανώνει επικοινωνιακές ενέργειες προκειμένου να επιδιώκει την μέγιστη εμπορική απόδοση και την προσέλκυση

Keywords
Τυχαία Θέματα