Τραγωδία στα Τέμπη: Ποινική δίωξη στον πρόεδρο του ΟΣΕ και την επιτροπή αξιολόγησης για τη μετάταξη του σταθμάρχη

Ποινική δίωξη σε τρία στελέχη του ΟΣΕ για το σιδηροδρομικό ατύχημα στα Τέμπη.Ποινική δίωξη σε τρία στελέχη του ΟΣΕ για την σιδηροδρομική τραγωδία στα Τέμπη ασκήθηκε από τον προϊστάμενο της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας για το αδίκημα της παράβασης καθήκοντος, μετά την ολοκλήρωση των…

Το χρονικό της μετάταξης του σταθμάρχη

Πριν τη μετάταξή του στη θέση του σταθμάρχη

το καλοκαίρι του 2022, ο 59χρονος, ήταν τοποθετημένος στη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας, και από τον Μάρτιο του 2018 είχε καταταχθεί σε νέο κλάδο με ειδικότητα ΔΕ Διοικητικών Γραμματέων.

Το 2022, ο ΟΣΕ, στο πλαίσιο του 1ου κύκλου κινητικότητας έτους 2022, υπέβαλε αίτημα στην Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας(ΚΕΚ), μεταξύ άλλων για την κάλυψη μιας θέσης σταθμάρχη ΔΕ με σχέση ιδιωτικού δικαίου αορίστου χρόνου στη Λάρισα, με μετάταξη. Το αίτημα για τη θέση αυτή περιελάβανε το περίγραμμα της θέσης εργασίας, καθώς και τα πρόσθετα απαιτούμενα τυπικά ή ουσιαστικά προσόντα του φορέα υποδοχής ήτοι, ο υπό μετάταξη υπάλληλος να χειρίζεται ηλεκτρονικό υπολογιστή και να έχει ηλικία έως και 48 έτη.

Αυτά προέκυψαν και από τα στοιχεία θέσεων του 1ου κύκλου κινητικότητας, που είναι δημοσιευμένα στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Εσωτερικών apografi.gov.gr.

Ο 59χρονος υπέβαλε την αίτηση για μετάταξη στην θέση παρά το ότι ξεπερνούσε κατά 10 χρόνια το ηλικιακό όριο των 48 ετών που είχε θέσει ο ΟΣΕ για την προς κάλυψη θέση. Η τριμελής επιτροπή στη συνεδρίαση της στις 13 Μάϊου του 2022 έκανε δεκτή την αίτηση, και με την απόφαση του Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΣΕ, στις 14 Ιουνίου του 2022 ολοκληρώθηκε η μετάταξη του 59χρονου από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας κατηγορίας ΔΕ Διοικητικού στον Οργανισμό Σιδηροδρόμων σε κενή Οργανική θέση του Κλάδου Κυκλοφορίας (ειδικότητας ΔΕ Σταθμαρχών).

«Από παραδρομή» - Τι ανέφερε το έγγραφο του ΟΣΕ

Στο έγγραφο του ΟΣΕ προς την Επιτροπή Εμπειρογνωμόνων σχετικά με το ηλικιακό όριο, αναφέρεται ότι «από παραδρομή τέθηκε στην αίτηση του ΟΣΕ προς την ΚΕΚ και ειδικότερα στο πεδίο «πρόσθετα ουσιαστικά προσόντα» το όριο ηλικίας των 48» προσθέτοντας πως «δεν υφίσταται κανένα άλλο κανονιστικό πλαίσιο που να ορίζει όριο ηλικίας στις μετατάξεις» ενώ για την επιτροπή αναφέρει ότι: «Η σύμφωνη γνώμη του Τριμελούς Οργάνου για τον Σταθμάρχη ΧΧΧ ήταν επαρκώς αιτιολογημένη, αφού προς τούτο αρκούσε η επίκληση της σύμφωνης γνώμης του φορέα προέλευσης, σε συνδυασμό με την πλήρωση των αντικειμενικών –τυπικών προϋποθέσεων μετάταξης και τη μη ύπαρξη κωλυμάτων».

Keywords
Τυχαία Θέματα