Ενεργειακός διαμεσολαβητής στην υπηρεσία των καταναλωτών για παράπονα και καταγγελίες

Ενεργοποιείται από την 1η Φεβρουαρίου ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής. Ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή κ.α. Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής αποτελεί τη συνέχεια του εργαλείου “myΡΑΕ” για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας […]

The post Ενεργειακός διαμεσολαβητής στην υπηρεσία των καταναλωτών για παράπονα και καταγγελίες appeared first on The President.

Keywords
Τυχαία Θέματα