Τα μέτρα που βρίσκονται στο τραπέζι για τις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ – Τι ζήτησε ο Κ. Σκρέκας από τους εκπροσώπους του κλάδου

Τις παρεμβάσεις που έχουν ως στόχο να περιορίσουν ή ακόμα και να εξαλείψουν φαινόμενα παραπλανητικών προσφορών, που διαφημίζουν εκπτώσεις 50% σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης και αγορά δύο προϊόντων στην τιμή του ενός, συζήτησε χθες η ηγεσία του υπουργείο Ανάπτυξης με εκπροσώπους της Ένωσης Ελληνικών Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος. Ωστόσο, οι τελικές αποφάσεις δεν έχουν ληφθεί ακόμα, […]

The post Τα μέτρα που βρίσκονται στο τραπέζι για τις παραπλανητικές προσφορές στα σούπερ μάρκετ – Τι ζήτησε ο Κ. Σκρέκας από τους εκπροσώπους του κλάδου appeared first on The President.

Keywords
Τυχαία Θέματα