Γιατί και πότε είναι απαραίτητες οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης

Η χρήση αφισών για προώθηση προϊόντων αποτελούσε για πολλά χρόνια σταθερή αξία. Ωστόσο, εκτός από δαπανηρές, οι αφίσες δεν επιτρέπουν την ταυτόχρονη διαφήμιση πολλαπλών προϊόντων, ούτε τη συνεχή και άμεση ανανέωση των προσφορών/πληροφοριών για τους πελάτες.

Οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης είναι ό,τι πιο απλό μπορείτε να κάνετε για να αναβαθμίσετε την επιχείρησή σας. Αυτές οι προηγμένες φωτεινές, έξυπνες ψηφιακές οθόνες με απίστευτη ποιότητα εικόνας παρέχουν μια σειρά από ευελιξίες όπως είναι η εύκολη ρύθμιση περιεχομένου για προβολή, ακόμα κι αν δεν βρίσκεστε στις εγκαταστάσεις σας. Με αυτό

τον τρόπο έχετε τη δυνατότητα να αναδείξετε τα προϊόντα σας με έναν μοναδικό διαδραστικό τρόπο.

Χρήση ψηφιακής σήμανσης για προώθηση προϊόντων

Μία διαφήμιση είναι πολύ πιο σημαντική όταν γίνεται μόλις μερικά δευτερόλεπτα πριν ο πελάτης μπει στη διαδικασία να αποφασίσει να αγοράσει ή όχι ένα προϊόν. Όταν ο καταναλωτής ενημερώνεται άμεσα για την τιμή, την ποιότητα, ή και τη χρησιμότητα ενός προϊόντος, νιώθει μεγαλύτερη ασφάλεια για την εν δυνάμει επιλογή του.

Μία προσφορά ημέρας σε ένα φυλλάδιο ή μια ταμπέλα εντός καταστήματος λειτουργεί βοηθητικά. Φανταστείτε, λοιπόν, πόσο βοηθητικά μπορεί να λειτουργήσει μία ψηφιακή σήμανση με κινούμενες εικόνες και βίντεο. Κι όλα αυτά, με υψηλή ευκρίνεια εικόνας. Δεν υπάρχει τίποτα αποτελεσματικότερο για μια επιχείρηση, όπως π.χ. στον χώρο της εστίασης, να παρουσιάσει ένα λαχταριστό πιάτο. Ή, για ένα κατάστημα με προϊόντα περιποίησης/ομορφιάς, να παρουσιάζεται ένα σετ μακιγιάζ με «ζωντανή» εικόνα και διαδραστικότητα αγγίζοντας απλά την οθόνη (π.χ. για επιλογή χρώματος, χρωματικοί συνδυασμοί κλπ.).

Ψηφιακή σήμανση και παροχή υπηρεσιών

Στη σύγχρονη εποχή, είναι πολύ σημαντικό να παρέχετε άμεσα πληροφορίες για τις υπηρεσίες που μπορεί να παρέχει η επιχείρησή σας όπως είναι, για παράδειγμα, μια ξενοδοχειακή μονάδα. Ο επισκέπτης έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει μια ψηφιακή σήμανση για να μάθει περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες που μπορεί να κάνει εντός ή εκτός καταλύματος, ή σχετικά με σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος όπως τοπικές αγορές, μνημεία, ή αξιοθέατα.

Χαρίστε στους πελάτες σας μια μοναδική, διαδραστική εμπειρία

Ένα από τα πιο σημαντικά πλεονεκτήματα στις οθόνες ψηφιακής σήμανσης είναι η διαδραστικότητα. Στοιχείο που το συναντάμε καθημερινά, αφού το διαδίκτυο είναι ένα διαδραστικό μέσο. Συνεπώς, ο καταναλωτής είναι ήδη εξοικειωμένος και θα εκτιμήσει το “interactivity” που προσφέρουν οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης.

Οι επιλογές είναι πολλές, ώστε να καλύπτονται διαφορετικές ανάγκες. Ενδεικτικά, θα συναντήσετε οθόνες ψηφιακής σήμανσης που είναι ιδανικές για καταστήματα ρούχων και αξεσουάρ. Οι συγκεκριμένες οθόνες συνδυάζουν τη δύναμη και την εμβέλεια της ψηφιακής σήμανσης με την οπτική διαύγεια ενός καθρέπτη. Παρέχουν μια πιο ρεαλιστική και ολοκληρωμένη εικόνα του προϊόντος. Συνήθως διαθέτουν μια πολωμένη επικάλυψη φιλμ, παρέχοντας εξαιρετική διαπερατότητα και προηγμένη ανάκλαση, που μειώνουν την απόσπαση της προσοχής. Ως αποτέλεσμα, οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν σαφέστερο και πιο ζωντανό περιεχόμενο, ενώ ταυτόχρονα απολαμβάνουν καλύτερη ορατότητα καθρέφτη.

Μετατρέψτε οποιαδήποτε οθόνη σε οθόνη ψηφιακής σήμανσης

Όλες οι σύγχρονες τηλεοράσεις και monitors διαθέτουν έστω μία θύρα HDMI. Έτσι, οποιαδήποτε καταναλωτική οθόνη μπορεί να μετατραπεί σε μέσο προβολής ψηφιακής σήμανσης. Ένα Digital Signature Media Box συνδέεται στη θύρα HDMI της οθόνης, και μέσω μιας δωρεάν εφαρμογής που παρέχεται είναι δυνατή η εναλλαγή των μηνυμάτων απομακρυσμένα. Είναι συμβατό με πολλές συσκευές προβολής και υποστηρίζει μια ευρεία γκάμα οθονών. Εδώ, όμως, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή κατά την εξέταση μιας τέτοιας λύσης, καθώς μία καταναλωτική οθόνη δεν θα προσφέρει την ίδια ποιότητα απόδοσης με μία αντίστοιχη επαγγελματικής χρήσης. Επιπλέον, ενδεχομένως να χρειαστείτε μία οθόνη αφής, για αποτελεσματικότερη διάδραση.

The post Γιατί και πότε είναι απαραίτητες οι οθόνες ψηφιακής σήμανσης appeared first on Κωτσόβολος Blog.

Keywords
Τυχαία Θέματα