ΔΕΗ: ειδική τηλεφωνική γραμμή για πελάτες Energa-Hellas Power – Τι προβλέπεται

13:27 24/1/2012 - Πηγή: Econews

Ειδική τηλεφωνική γραμμή (214-214-2000) θα λειτουργήσει για τους πελάτες των εταιρειών Energa και Hellas Power που θα ξεκινήσουν να τροφοδοτούνται από την ΔΕΗ κατόπιν της διαγραφής των δύο εταιρειών από τα μητρώα. Οι καταναλωτές μπορούν ήδη να τηλεφωνήσουν στην γραμμή αυτή για τυχόν απορίες ή ερωτήσεις.

Ειδικότερα, η ανακοίνωση της ΔΕΗ

έχει ως εξής:

«Σε συνέχεια της σημερινής ανακοίνωσης της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) και του Διαχειριστή του Συστήματος Μεταφοράς Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΔΕΣΜΗΕ) (διαβάστε την ανακοίνωση εδώ), με την οποία γνωστοποιήθηκε η διαγραφή δύο συγκεκριμένων εταιρειών προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας από το Μητρώο Συμμετεχόντων της Αγοράς, η ΔΕΗ Α.Ε. ενημερώνει τους πελάτες των υπόψη εταιρειών για τα ακόλουθα:

• Η ΔΕΗ, σύμφωνα με το ν. 4001/2011 άρθρο 57, αναλαμβάνει από ώρα 00:01 της Τετάρτης 25/1/2012 την προμήθεια των καταναλωτών αυτών με ηλεκτρική ενέργεια, ως Προμηθευτής Τελευταίου Καταφυγίου.

• Οι καταναλωτές αυτοί θα συνεχίσουν να έχουν αδιάλειπτη τροφοδότηση με ηλεκτρικό ρεύμα και δεν κινδυνεύουν με διακοπή της ηλεκτροδότησης.

• Επίσης, δεν χρειάζεται να προβούν άμεσα σε οποιαδήποτε ενέργεια.

• Σύμφωνα με τις προβλέψεις του ν.4001/2011, παρέχεται χρονικό διάστημα μέχρι τρεις (3) μήνες, προκειμένου οι καταναλωτές αυτοί να επιλέξουν τον Προμηθευτή της αρεσκείας τους, συμπεριλαμβανομένης και της ΔΕΗ, και να προβούν σε σύναψη σχετικής σύμβασης.

• Για το παραπάνω διάστημα, οι υπόψη καταναλωτές τιμολογούνται, όπως ορίζει ο νόμος, με τα αντίστοιχα δημοσιευμένα τιμολόγια της ΔΕΗ.

Η ΔΕΗ, αντιλαμβανόμενη την εύλογη ανησυχία των πιο πάνω καταναλωτών, για διευκόλυνσή τους και πληρέστερη ενημέρωση, έχει ήδη θέσει σε λειτουργία την ειδική τηλεφωνική γραμμή: 214-214-2000 (ώρες λειτουργίας Δευτέρα – Κυριακή, 08:00 – 20:00)»

Keywords
Τυχαία Θέματα