Αυτή είναι η νέα Mercedes G-Class -Για πρώτη φορά με υβριδικούς κινητήρες

Σαράντα πέντε χρόνια μετά την πρεμιέρα της στην ευρωπαϊκή αγορά, η Mercedes-Benz G-Class συνεχίζει την πορεία της ανανεωμένη και με ένα υβριδικό σύνολο κάτω από το καπό της.

Ο εξηλεκτρισμός χτύπησε την πόρτα της Mercedes-Benz G-Class. Στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης, η γερμανική φίρμα αποκάλυψε την ανανεωμένη έκδοση του εμβληματικού offroader, το οποίο για πρώτη φορά στα 45 χρόνια ιστορίας του εφοδιάζεται με υβριδικά σύνολα.

Σε ό,τι αφορά στον σχεδιασμό της νέας G-Class, οι αλλαγές που έχουν πραγματοποιηθεί δεν μοιάζουν αρκετές ώστε να αλλάξουν τη γνώριμη

εικόνα ενός αυτοκινήτου που γεννήθηκε το μακρινό 1979.

Ανάμεσα σε εκείνα τα στοιχεία που διαφοροποιούν το χθες από το σήμερα της G-Class ξεχωρίζει η κεντρική εισαγωγή αέρα με τις τέσσερις -αντί των τριών- παράλληλων προς το έδαφος χρωμιωμένων γραμμών.

Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών, ενώ μικρότερης έκτασης αλλαγές μπορεί να εντοπίσει κανείς και σε επιμέρους τμήματα του αμαξώματος όπως οι προφυλακτήρες και τα φωτιστικά σώματα.

Στοεσωτερικό, οι δύο παράλληλα τοποθετημένεςψηφιακές οθόνες των 12,3 ιντσών καλύπτουντη μεγαλύτερη επιφάνεια του ταμπλό,φιλοξενώντας τις ενδείξεις του πίνακαοργάνων και του συστήματος ενημέρωσηςκαι ψυχαγωγίας.

Στις ήδη γνωστές εκτεταμένες εκτός δρόμου δυνατότητες της G-Class έρχονται να προστεθούν λειτουργίες που διευκολύνουν τον χειρισμό του αυτοκινήτου μακριά από την άσφαλτο, όπως αυτή του «διάφανου καπό», η οποία προσφέρει απρόσκοπτη ορατότητα στον οδηγό συνθέτοντας μια εικόνα μέσω των εξωτερικών καμερών.

Σε ό,τι αφορά τέλος στους κινητήρες, τόσο οι εξακύλινδρες όσο και οι οκτακύλινδρες εκδόσεις θα εφοδιάζονται με ήπια υβριδικά σύνολα, τα οποία συνδυάζονται με το γνώριμο από το παρελθόν αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων.

Ειδικότερα, η έκδοση G 500 θα εφοδιάζεται με έναν εξακύλινδρο βενζινοκινητήρα 3,0 λίτρων απόδοσης 449 ίππων, ο οποίος συνδυάζει την παρουσία ενός συμβατικού και ενός ηλεκτρικού υπερσυμπιεστή, παράγοντας κατά αυτόν τον τρόπο 560 Nm ροπής.

Αντιστοίχως, ένας εξακύλινδρος κινητήρας 3,0 λίτρων τοποθετείται κάτω από το καπό της G 450 d, η απόδοση του οποίου σταματά στους 367 ίππους και τα 750 Nm ροπής, χωρίς να συνυπολογίζεται η επιπλέον ισχύ που προσφέρει ο εναλλάκτης των 20 ίππων του ήπια υβριδικού συστήματος των 20 ίππων.

Στην γκάμα της ανανεωμένης G-Class διατηρούνται οι εκδόσεις AMG, οι οποίες συνεχίζουν να προσφέρονται με τον V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα