Αυτό είναι το ελαστικό χωρίς αέρα -Πού τοποθετείται
Η Goodyear και η NASA κατασκεύασε ένα τύπο ελαστικού που δεν χρειάζεται αέρα, είναι ανθεκτικό στη διάτρηση και μπορεί να λειτουργήσει σε όλα τα τερέν.
Η NASA και η Goodyear παρουσίασαν ένα «άφθαρτο» ελαστικό, ειδικά εξελιγμένο για τα οχήματα των διαστημικών αποστολών. Βέβαια, δεν αποκλείεται να το δούμε και σε άλλες εφαρμογές, με «γήινο» προσανατολισμό.
Ως γνωστόν, τα ελαστικά είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία του αυτοκινήτου, καθώς είναι το μόνο στοιχείο που μας κρατά σε επαφή
Με την πάροδο του χρόνου, η τεχνολογία των ελαστικών έχει εξελιχθεί πολύ με σκοπό να εξασφαλίσει το βέλτιστο κράτημα, ανθεκτικότητα, απόδοση, ασφάλεια και φυσικά οικονομία καυσίμου.
Αυτή τη φορά όμως, μηχανικοί στο Ερευνητικό Κέντρο Glenn της NASA εξέλιξαν ένα ελαστικό που δεν έχει θάλαμο αέρα και μπορεί να λειτουργήσει σωστά σε κάθε είδους τερέν. Η καινοτομία που φέρει ονομάζεται Superelastic Tire, αναπτύχθηκε για τις μελλοντικές αποστολές στη Σελήνη και τον Άρη, αλλά αποτελεί και μια βιώσιμη εναλλακτική λύση για τα ελαστικά συμβατικής τεχνολογίας που γνωρίζουμε όλοι μας.
Τα νέα Superelastic Tires αποτελούν την τελευταία λέξη της τεχνολογίας στα ελαστικά και πηγή έμπνευσης για την δημιουργία τους αποτελούν τα ελαστικά Apollo που πάτησαν στη Σελήνη.
Η χρήση νέων κραμάτων στο μίγμα, χαρίζουν χαρακτηριστικά «μνήμης» που επιτρέπουν την υψηλή καταπόνηση, επιτρέποντας στο ελαστικό να αντέχει παραμόρφωση μεγάλου βαθμού χωρίς να πάθει ζημιά.
Η χρήση του συγκεκριμένου μίγματος επιτρέπει την δημιουργία ενός ελαστικού που είναι ουσιαστικά άτρωτο στην παραμόρφωση και προσφέρει πολύ καλό έλεγχο στον οδηγό του.
Αυτό βέβαια δεν σημαίνει ότι έχει απολέσει τις ελαστικές ιδιότητες του, καταφέρνοντας με αυτό τον τρόπο να απορροφά κραδασμούς κατά την διάρκεια επαφής με ανώμαλα εδάφη. Επιπλέον, ο ειδικά εξελιγμένος σκελετός του νέου ελαστικού προσφέρει μεγαλύτερη αντοχή στο φορτίο και διευκολύνει στον σχεδιασμό, συνολικά. Γενικά όμως, και μιλώντας για χρήση στον πλανήτη μας, η συγκεκριμένη τεχνολογία θα μπορούσε να εφαρμοστεί στα εκτός δρόμου οχήματα επιδόσεων.
Διαβάστε επίσηςΔιαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Πώς επηρεάζει η αλλαγή ώρα τους οδηγούς;
- Το scrambler της Moto Guzzi θα επαναφέρει ένα ιστορικό όνομα
- To νέο Xiaomi SU7 δεν είναι κινητό – και κοστίζει μόλις 28.000€
- Τρακάρισμα με μεθυσμένο οδηγό - Με καλύπτει η ασφάλεια;
- BMW: Το 2025 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποθηκεύουν ...
- Αυτό είναι το ελαστικό χωρίς αέρα -Πού τοποθετείται
- Το Toyota GR Yaris «ντύνεται» Celica WRC
- Ford Lease: Αποκτήστε τα κορυφαία επαγγελματικά οχήματα της Ford με προνομιακούς όρους
- Porsche: Δίνει το μήνυμα – Ο V8 κινητήρας ανανεώνεται και θα παραμείνει τουλάχιστον μέχρι το 2030
- Η Rivian σταματά να δέχεται παραγγελίες για τα R1T και R1S μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Car & Motor
- Τελευταία Νέα Car & Motor
- Αυτό είναι το ελαστικό χωρίς αέρα -Πού τοποθετείται
- Τι χρειάζεστε για να προσπεράσετε αυτοκίνητο με ασφάλεια -Ποια πληροφορία δεν γνωρίζετε
- Η Lancia που έμεινε παρατημένη για μισό αιώνα στο ίδιο σημείο - Μια απίθανη ιστορία
- Το Toyota GR Yaris «ντύνεται» Celica WRC
- Πόσο «θανατηφόροι» είναι οι επαρχιακοί δρόμοι;
- Πώς θα αποφύγεις τις βλάβες στο αυτοκίνητο - Οι χρυσοί κανόνες που πρέπει να ακολουθήσεις
- Formula 1: Χάνει πολύτιμο συνεργάτη ο Verstappen
- Το απόλυτο τεστ -Πόσο έξυπνος οδηγός είσαι
- Start - Stop σύστημα στο αυτοκίνητο: Πόσο καύσιμο γλιτώνω όταν σβήνει ο κινητήρας;
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Αυτοκίνητο
- Η Rivian σταματά να δέχεται παραγγελίες για τα R1T και R1S μέχρι τα τέλη του καλοκαιριού
- Ford Lease: Αποκτήστε τα κορυφαία επαγγελματικά οχήματα της Ford με προνομιακούς όρους
- Τρακάρισμα με μεθυσμένο οδηγό - Με καλύπτει η ασφάλεια;
- Το scrambler της Moto Guzzi θα επαναφέρει ένα ιστορικό όνομα
- To νέο Xiaomi SU7 δεν είναι κινητό – και κοστίζει μόλις 28.000€
- Πώς επηρεάζει η αλλαγή ώρα τους οδηγούς;
- BMW: Το 2025 τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αποθηκεύουν ...
- Porsche: Δίνει το μήνυμα – Ο V8 κινητήρας ανανεώνεται και θα παραμείνει τουλάχιστον μέχρι το 2030
- Aston Martin: Πρόταση στον Νιούι!