Είναι αυτή η τελευταία… έκδοση για το Nissan GT-R;

Οι εκδόσεις T-Spec και Track Edition του Nissan GT-R, επωφελούνται από… «καλούδια «της Nismo, ενώ η Premium Edition είναι πλέον διαθέσιμη με μπλε (Blue Heaven) εσωτερική διακόσμηση.

Η ιαπωνική εταιρεία προχώρησε σε κάποιες επεμβάσεις στο GT-R, το οποίο θεωρείται πως θα είναι το τελευταίο R35. Εξωτερικά, δεν εντοπίζονται αισθητικές αλλαγές

και το αυτοκίνητο είναι ακριβώς ίδιο με το φρεσκαρισμένο, που κυκλοφόρησε πέρσι. Αν και η Premium Edition, διαθέτει καινούργια μπλε απόχρωση στις ταπετσαρίες της καμπίνας που του ταιριάζουν πολύ.

Στο μηχανικόσκέλος έχουν τοποθετηθεί ενισχυμένες μπιέλες και έμβολα, καθώςκαι στροφαλοφόρος άξονας, που προηγουμένως υπήρχαν μόνο στην Nismo Special Edition. Οι αναβαθμίσεις υπογράφονται, μέσωτης ειδικής πλάκας αλουμινίου από τον μηχανικό «Takumi».

Ως εκ τούτου, ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V6 κινητήρας των 3,8 λίτρων αποδίδει 573 ίππους στο στάνταρ GT-R και 608 ίππους στο Nismo. Το νέο Nissan είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα προέλευσής του, με τις παραδόσεις να αναμένονται να ξεκινήσουν τον ερχόμενο Ιούνιο.

Οι τιμέςέχουν αυξηθεί, σε σχέση με την περσινή χρονιά. Έτσι η βασική Pure Edition κοστίζει από 97.703 δολάρια(89.900 ευρώ περίπου), ενώ η ακριβότερη Nismo Special Edition «σκαρφαλώνει» στις 207.088 δολάρια(190.550 ευρώ περίπου). Εν τω μεταξύ, σύμφωνα με το περιοδικό Mag X, η παραγωγή του μοντέλου (2025)θα περιοριστεί στις 1.500 μονάδες, αν και αυτό δεν έχει επιβεβαιωθείεπίσημα από την Nissan.

Το επόμενοκεφάλαιο στην ιστορία του GT-R, πιθανώς θα γραφτεί από το αμιγώςηλεκτρικό Hyper Force concept, το οποίο αποκαλύφθηκε στο Japan Mobility Show. Παρά την υπερβολικά «επιθετική»σχεδίασή του, οι εμπνευστές του πιστεύουν πως θα ήταν εφικτό να παραχθεί μέχριτο τέλος της δεκαετίας.

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα