Οι αλλαγές στα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 - Ποιοι θα πληρώσουν παραπάνω;

Το υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών συστήνει Ομάδα Εργασίας που θα κοστολογήσει όλες τις προτάσεις επιβεβαιώνοντας το ρεπορτάζ του Carandmotor.gr

«Σάρκα και οστά» λαμβάνει η Ομάδα Εργασίας στο υπουργείο Οικονομίας και Οικονομικών για την αναμόρφωση των Τελών Κυκλοφορίας 2025 η οποία θα επεξεργαστεί εναλλακτικά σενάρια κοστολόγησης και θα υποβάλλει προτάσεις στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου.

Τα μέλη μου συγκροτούν την Ομάδα Εργασίας περιλαμβάνουν

την κ. Κυριακή Σιδηροπούλου, Σύμβουλο στο Γραφείο του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θεοχάρη, ως Πρόεδρο την κ. Δανάη Πάντου, Νομική Σύμβουλο στο Γραφείο του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θεοχάρη, ως τακτικό μέλος, με αναπληρωτή τον Χρήστο Μπουράνη, του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, Σύμβουλο στο Γραφείο του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θεοχάρη, την κ. Αγγελική Χρονά, Σύμβουλο στο Γραφείο του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Θεοχάρη, ως τακτικό μέλος, τον κ. Χρήστο Μπινιάρη, υπάλληλο του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, που υπηρετεί στο Γραφείο του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών Πετραλιά, ως τακτικό μέλος την κ. Νεκταρία Ζορμπαλά, υπάλληλο της ΑΑΔΕ του κλάδου ΤΕ Εφοριακών, ως τακτικό μέλος, με αναπληρωτή τον Ευστράτιο Καραγιάννη του Χρήστου, υπάλληλο της ΑΑΔΕ του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, την κ. Άννα Ιωαννίδου, υπάλληλο της ΑΑΔΕ του κλάδου ΠΕ Εφοριακών, ως τακτικό μέλος, με αναπληρωτή τον Αριστείδη Πατελάρο, υπάλληλο της ΑΑΔΕ του κλάδου ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, την κ. Μοσχούλα Τουρλίδου, υπάλληλο της ΑΑΔΕ του κλάδου ΠΕ Πληροφορικής, ως τακτικό μέλος και τον κ. Μιχαήλ Τάτση, Μαθηματικό, Διευθυντή Πωλήσεων Πρακτόρων/Μεσιτών και Εταιρικού Δικαίου της Εθνικής Ασφαλιστικής, ως τακτικό μέλος.

Έργο της Ομάδας Εργασίας είναι η αναμόρφωση και επικαιροποίηση του πλαισίου των Τελών Κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, η διατύπωση απόψεων σχετικά με κανονιστικές και νομοθετικές ρυθμίσεις, η επεξεργασία και μελέτη των νέων τεχνολογικών οικονομικών, κοινωνικών και περιβαλλοντολογικών εξελίξεων καθώς και των όρων, προϋποθέσεων και κριτηρίων διαμόρφωσης του κόστους των Tελών Kυκλοφορίας. Η Ομάδα Εργασίας θα επεξεργαστεί εναλλακτικά σενάρια κοστολόγησης και θα υποβάλλει προτάσεις αναμόρφωσης των Τελών Κυκλοφορίας.

Η Ομάδα Εργασίας θα συνεδριάζει τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα και εκτάκτως όταν προκύπτουν επείγοντα θέματα, εντός του κανονικού ωραρίου εργασίας των δημοσίων υπαλλήλων ή και εκτός αυτού, σε κάθε δε περίπτωση εντός χρόνου που καλύπτεται από υπερωριακή απασχόληση, στο κτίριο όπου στεγάζεται το Γραφείο του Υφυπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών ή μέσω τηλεδιάσκεψης, η δε διάρκεια της ορίζεται έως την ολοκλήρωση του έργου της.

Τι είχε αποκαλύψει το Carandmotor.gr

Όπως είχε αποκαλύψει το Carandmotor.gr στα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 δεν θα αλλάξουν μόνο τα πρόστιμα σε περίπτωση εκπρόθεσμης εξόφλησης αλλά και τα ποσά στα Τέλη Κυκλοφορίας!

Αρχικά όσοι δεν πληρώνουν τα Τέλη Κυκλοφορίας 2025 θα τους δίδεται η δυνατότητα να τα εξοφλήσουν εντός των επόμενων 15 ημερών καταβάλλοντας ένα κλιμακωτό πρόστιμο το οποίο στην 15η ημέρα καθυστέρησης θα υπολογίζεται στο 50% των ετήσιων Τελών Κυκλοφορίας ενός οχήματος. Μόλις έρθει η 16η ημέρα ή η 30η ημέρα (ακόμη δεν έχει οριστικοποιηθεί) οι ιδιοκτήτες οχημάτων που δεν έχουν εξοφλήσει τα Τέλη Κυκλοφορίας τους έστω και καθυστερημένα θα αναγκάζονται να πληρώνουν ποσά διπλάσια των Τελών Κυκλοφορίας.

Για παράδειγμα ιδιοκτήτης ενός αυτοκινήτου με ετήσια Τέλη Κυκλοφορίας 300 ευρώ αν τα εξοφλήσει 15 ημέρες μετά την προθεσμία που έχει θέσει το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών τότε θα πληρώσει 450 ευρώ. Αν τα εξοφλήσει την 16η ημέρα τότε θα πληρώσει 465 ή 600 ευρώ.

Αν όμως ο παραπάνω ιδιοκτήτης πληρώσει τα Τέλη Κυκλοφορίας τρεις ημέρες μετά την προθεσμία που είχε δώσει το Υπουργείο τότε θα πληρώσει 330 ευρώ. Δηλαδή το ποσοστό επιβάρυνσης για 3 ημέρες καθυστέρησης ανέρχεται σε 10%. Με λίγα λόγια στις 15ημέρες επιπλέον προθεσμία η κάθε ημέρα καθυστέρησης πληρωμής των Τελών Κυκλοφορίας 2025 θα επιβαρύνεται σε ποσοστό 3,3% και στο 15νθήμερο 50%.

Ωστόσο εκτός των προστίμων για εκπρόθεσμη εξόφληση των Τελών Κυκλοφορίας το 2025 αλλαγές αναμένεται να υπάρξουν και στα ποσά που θα πληρώνει ο κάθε ιδιοκτήτης.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Carandmotor.gr στο τραπέζι των διαβουλεύσεων έχει πέσει η πρόταση για αύξηση των ποσών στα παλαιά και ρυπογόνα αυτοκίνητα τα οποία είναι αμετάβλητα εδώ και πολλά χρόνια ενώ παράλληλα θα υπάρξει και ένας εξορθολογισμός στα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας τα οποία προκαλούν ήδη «αιμορραγία» στα κρατικά έσοδα.

Πάντως τα μόνα αυτοκίνητα στα οποία αναμένεται να διατηρηθούν τα Μηδενικά Τέλη Κυκλοφορίας το 2025 θα είναι τα αμιγώς ηλεκτρικά ώστε να γίνουν ακόμη πιο δελεαστικά στην απόκτησή τους και οι ιδιοκτήτες του να είναι οι μόνοι που θα απολαμβάνουν χαμηλό κόστος χρήσης. Βέβαια το οικονομικό επιτελείο έχει πολλούς μήνες μπροστά του για να ολοκληρώσει τόσο το σχέδιο της κλιμακωτής επιβάρυνσης σε περίπτωση εκπρόθεσης εξόφλησης των Τελών Κυκλοφορίας 2025 όσο και για τα ποσά των οχημάτων...

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα