Πώς θα ήταν μια τρίθυρη και μια ανοικτή Lancia Ypsilon

Η νέα Lancia Ypsilon, το πρώτο αυτοκίνητο της νέας εποχής της ιταλικής εταιρείας, ξεκίνησε την εμπορική του πορεία με υψηλές προσδοκίες - και ήδη οι ιδιώτες σχεδιαστές τη φαντάζονται σε διάφορες εντυπωσιακές παραλλαγές.

Ένας από τους δημοφιλέστερους digital designers του διαδικτύου, με εκατοντάδες ανεπίσημα σχέδια που έχει φτιάξει μέσω του CGI, είναι ο σχεδιαστής που υπογράφει με το όνομα X-Tomi Design.

Δύο από αυτά τα σχέδιά του είναι, τώρα, η σπορτίφ τρίθυρη hatchback καθώς και η ανοικτή (cabrio) έκδοση της νέας Lancia Ypsilon. Το ιταλικό citycar, θυμίζουμε, παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες μόνο σε πεντάθυρη έκδοση, και το ενδεχόμενο να βγει κάποια στιγμή σε τρίθυρη ή cabrio είναι μηδαμινό.

Παρά το γεγονός ότι το 2025 αναμένουμε την πολύ πιο ισχυρή και σπορ έκδοση Ypsilon HF, και αυτή θα είναι πεντάθυρη - βασισμένη στο υπάρχον αμάξωμα που διατηρεί τις πέντε πόρτες του για λόγους πρακτικότητας και χρηστικότητας από τις οικογένειες του νεαρού αγοραστικού κοινού της Ypsilon.

Από την άλλη, μια ανοικτή Ypsilon δεν θα χαλούσε καθόλου την πρακτικότητα για το νεανικό της κοινό, αλλά πλέον τα Cabrio είναι είδος προς εξαφάνιση - τουλάχιστον από τις γκάμες των μικρών και προσιτών αυτοκινήτων.

Η Ypsilon παρουσιάστηκε σε ηλεκτρική έκδοση με αυτονομία 403 χιλιομέτρων, και έπειτα θα ακολουθήσει η υβριδική με τον τρικύλινδρο κινητήρα του 1.2 λίτρου,

Διαβάστε περισσότερα στο carandmotor.gr

Keywords
Τυχαία Θέματα